  • 1. Data: 2022-02-19 14:09:21
    Temat: Tańczący kursor myszy
    Od: trybun <M...@j...cb>

    Laptop Asus, od jakiegoś czasu kursor myszy na ekranie stracił
    stabilność. Np najeżdżam na ikonę a kursor od niej samoistnie
    odskakuje.  Miał ktoś taki przypadek i udało mu się go rozwiązać? Próby
    odinstalowania touchpada, bo to może on bruździ, nie wychodzą, po
    restarcie lapka touchpad instaluje sie sam od nowa..

  • 2. Data: 2022-02-19 16:40:41
    Temat: Re: Tańczący kursor myszy
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-02-19 o 14:09, trybun pisze:

> [...]
    > odinstalowania touchpada, bo to może on bruździ, nie wychodzą, po
    > restarcie lapka touchpad instaluje sie sam od nowa..

    Podepnij inną mysz lub odepnij tę której używasz i sprawdź
    czy tak samo jest na touchpadzie.
    Jak mysz optyczna to sprawdził bym jeszcze czy problem znika
    po podłożeniu białej kartki papieru.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2022-02-19 17:22:54
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/02/2022 14:09, trybun wrote:
> [...]
    > odinstalowania touchpada, bo to może on bruździ, nie wychodzą, po
    > restarcie lapka touchpad instaluje sie sam od nowa..

    Masz trackpoint? On czasem się psują w ten sposob...

  • 4. Data: 2022-02-19 18:21:26
    Od: ptoki <s...@g...com>

    sobota, 19 lutego 2022 o 07:09:25 UTC-6 trybun napisał(a):
> [...]
    > odinstalowania touchpada, bo to może on bruździ, nie wychodzą, po
    > restarcie lapka touchpad instaluje sie sam od nowa..

    obejrz czy masz jakies paprochy w sensorze optycznym.
    Jak masz kote w domu to na bank tam jest siersc i sensor glupieje.

  • 5. Data: 2022-02-19 21:24:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:suqq62$1f2f$1@gioia.aioe.org>
    user trybun pisze tak:

    > Laptop Asus, od jakiegoś czasu kursor myszy na ekranie stracił
    > stabilność. Np najeżdżam na ikonę a kursor od niej samoistnie
    > odskakuje. Miał ktoś taki przypadek i udało mu się go rozwiązać?

    miałem ale nie pamiętam co było :)

    chyba mysz noname bezprzewodowa.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 6. Data: 2022-02-20 00:36:48
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-19 o 18:21, ptoki pisze:

    > obejrz czy masz jakies paprochy w sensorze optycznym.
    > Jak masz kote w domu to na bank tam jest siersc i sensor glupieje.

    Może jeszcze poprztykać w specjalny przycisk myszy, żeby ustawić
    zachowanie się kursora.

    --
    animka

  • 7. Data: 2022-02-20 20:09:45
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 19.02.2022 o 16:40, RadoslawF pisze:

> [...]
    > czy tak samo jest na touchpadzie.
    > Jak mysz optyczna to sprawdził bym jeszcze czy problem znika

    Różnych myszy (z ogonami i bez?) to już podpinałem cale stado. Kursor
    niestabilny zarówno przy podpięciu myszy jak wtedy gdy używa sie tylko
    touchpada.. Do czasu gdy za podkładkę miałem wszystko za wyjątkiem
    białej kartki... Teraz, po jej użyciu kursor stabilny jak kurs Partii po
    Piątym Zjeździe. O co tu chodzi?? Zresztą o cokolwiek by nie chodziło
    dzięki za sugestię.

  • 8. Data: 2022-02-20 20:10:07
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 19.02.2022 o 17:22, heby pisze:

    > Masz trackpoint? On czasem się psują w ten sposob...

    A co to jest? Tak pytam bo bardzo rzadko korzystam z tego laptopa i nie
    znam jego wszystkich funkcji, a jeżeli już to korzystam tylko z myszy.

  • 9. Data: 2022-02-20 20:10:34
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 19.02.2022 o 18:21, ptoki pisze:
    > obejrz czy masz jakies paprochy w sensorze optycznym.
    > Jak masz kote w domu to na bank tam jest siersc i sensor glupieje.

    Nie mam kota, druga sprawa że zmiana myszy na inną też nie przynosiła
    efektu. Jedynie to sugerowane przez RadosławaF rozwiązanie okazało się
    skuteczne. Czyli  - biała podkładka.

  • 10. Data: 2022-02-20 20:10:58
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 19.02.2022 o 21:24, PiteR pisze:
    > in <news:suqq62$1f2f$1@gioia.aioe.org>

    > miałem ale nie pamiętam co było :)
    >
    > chyba mysz noname bezprzewodowa.

    Mimo tego że problem rozwiązany też nie wiem dlaczego nagle kursor
    zaczął świrować.