  • 1. Data: 2011-11-06 08:51:20
    Temat: Laptop odcisk na matrycy
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Szanowni Państwo.

    Czy można jakoś zlikwidować lub zmniejszyć odcisk na matrycy? Jest to
    poziome zmatowienie w postaci wąskiej smugi długości ok 7cm, spowodowane
    odciskiem od dolnej części laptopa. Matryca glare.

    Dziękuję.

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."

  • 2. Data: 2011-11-06 19:15:39
    Temat: Re: Laptop odcisk na matrycy
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 06-11-2011 09:51, Piotr M pisze:
> [...]
    > poziome zmatowienie w postaci wąskiej smugi długości ok 7cm, spowodowane
    > odciskiem od dolnej części laptopa. Matryca glare.

    Wymienić ją.

    --
    sandman

  • 3. Data: 2011-11-06 22:47:20
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 06-11-2011 o 20:15:39 sandman <s...@p...wprost.pl> napisał(a):

    > Wymienić ją.

    To wiem i tak zrobię :) Ale pomyślałem, że ktoś próbował sposobów jakiś i
    a nuż jakiś był w miarę skuteczny i nie pogorszy sytuacji, tak abym trochę
    sobie ulżył, bo do końca roku nie planuje wymiany.

  • 4. Data: 2011-11-07 00:53:06
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 06.11.2011 23:47, Piotr M pisze:
    > To wiem i tak zrobię :) Ale pomyślałem, że ktoś próbował sposobów jakiś
    > i a nuż jakiś był w miarę skuteczny i nie pogorszy sytuacji, tak abym
    > trochę sobie ulżył, bo do końca roku nie planuje wymiany.

    Taki ślad to mechanicznie uszkodzony dyfuzor. Nie da się tego naprawić.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 5. Data: 2011-11-07 07:17:19
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Nad matryca przykleilem po obu stronach dwa paski grubej tasmy klejacej, by
    zdystansowac ekran od klawiatury. Trzeba tylko uwazac, by z biegiem czasu
    sie nie odkleila i nie zaczela latac po klawiaturze, szczegolnie gdy laptop
    jest zamkniety...
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 6. Data: 2011-11-07 08:17:03
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-11-2011 o 08:17:19 napisał(a):

> [...]
    > zdystansowac ekran od klawiatury. Trzeba tylko uwazac, by z biegiem czasu
    > sie nie odkleila i nie zaczela latac po klawiaturze, szczegolnie gdy

    A widzisz. Wiesz, ja wiem od czego mam odciski - systematycznie (ale w
    niedługim czasie) odklejały się fabrycznie gumki, chowałem je aby się nie
    zgubiły :)