  • 41. Data: 2024-04-24 14:11:16
    Temat: Re: Lejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-04-2024 o 13:54, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Nie.

    Tak.
    Da się kupić no limit na karcie za mniej.

    > Z tego tytułu mam właśnie Internet za 45zł

    ???
    45/30=1,5 zł, a nie 1 zł.

    > Konto abonamentowe daje dodatkowe zniżki na pozostałe usługi, oczywiście
    > w Play, które ma również roaming krajowy, czego nie posiadają inni
    > operatorzy i w "trudnych" miejscach nie mają zasięgu w ogóle :
    > )

    Tia, za to Play na siłę usiłujący wybrać WSZĘDZIE własne odbiorniki z
    mizernym zasięgiem, to dopiero ma komfort......
    Ten roaming krajowy, to działa tylko tam, gdzie swoje zasięgu nie ma w
    ogóle.

    > Debile tak robią.

    Tak, tacy z abo.
    Czyli masz szansę.
    Nawet nieświadomie.

    > Od 15 lat jest ten sam

    j.w.

    i nie narzekam. Napisałbym, że pomimo inflacji
    > nadal mam taka samą cenę ale cena za połączenia na prepajdach od tego
    > czasu wzrosła kilka razy :)

    Ciekawe, bo ja mam nadal za 0 zł.
    A taryfowo ostatnio widziałem za 10 gr.

    Oczywiście nie w play, bo ten kasuje jak za zboże w każdej taryfie.

    > Nie rozumiem "doładowania".

    Wrzuć to słowo do google.

  • 42. Data: 2024-04-24 14:42:02
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.04.2024 o 14:11, Cavallino pisze:
    [...]
    > Tak.
    > Da się kupić no limit na karcie za mniej.

    > ???
    > 45/30=1,5 zł, a nie 1 zł.

    Światłowód z Play mam za 45zł/300Mbit. Nie zrozumiałeś i mam zniżkę, bo
    jestem abonentem i płacę abonament za mobile.

> [...]
    > mizernym zasięgiem, to dopiero ma komfort......
    > Ten roaming krajowy, to działa tylko tam, gdzie swoje zasięgu nie ma w

    Coś popierdoliłeś. Obecnie Play ma największą liczbę BTS i przoduje w
    ilości użytkowników. Żyjesz w ciężkim średniowieczu.

    Proszsz:

    https://www.telepolis.pl/wiadomosci/prawo-finanse-st
    atystyki/play-nowe-stacje-bazowe-marzec-2024

    Na szarym końcu jest Plus, z którego odchodzi coraz więcej userów,
    podobnie jak z Orange.

    > Tak, tacy z abo.
    > Czyli masz szansę.
    > Nawet nieświadomie.

    Pisałem że ściemniasz a tutaj to nawet perfidnie. Jest BLOKADA na limit.
    Można ją zdjąć ale świadomie. Jak zwykle nic nie wiesz.

    > j.w.
    >

    >  i nie narzekam. Napisałbym, że pomimo inflacji
    >
    > Ciekawe, bo ja mam nadal za 0 zł.
    > A taryfowo ostatnio widziałem za 10 gr.

    Ja piszę, że DO WSZYSTKICH sieci, łącznie ze stacjonarką. Znów ściemniasz.

    > Oczywiście nie w play, bo ten kasuje jak za zboże w każdej taryfie.

    > Wrzuć to słowo do google.

    Znów nie zrozumiałeś. Nie rozumiem tej czynności. W abonamencie, jesli
    nie zapłacę z datą to nic mi się nie blokuje. Mogę zapłacić bez problemu
    później.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 43. Data: 2024-04-24 15:58:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-04-2024 o 14:42, LordBluzg(R)?? pisze:
    > W dniu 24.04.2024 o 14:11, Cavallino pisze:
    > [...]
    >
    > Światłowód z Play mam za 45zł/300Mbit.

    Mam taniej, ale po co o tym gadać na grupie o gsm?
    Nie tego dotyczy ten temat.

    > Coś popierdoliłeś. Obecnie Play ma największą liczbę BTS

    Co nie znaczy, że najlepszy zasięg, zwłaszcza w każdym miejscu.
    Filozofia budowy była trochę inna, stąd ilości.

    > Ja piszę, że DO WSZYSTKICH sieci, łącznie ze stacjonarką.

    Ja też.

    Znów ściemniasz.

    > Znów nie zrozumiałeś. Nie rozumiem tej czynności. W abonamencie, jesli
    > nie zapłacę z datą to nic mi się nie blokuje. Mogę zapłacić bez problemu
    > później.

    I za to dopłacasz 50-100%.
    Albo i więcej jak się pomylisz w podróży.
    Wszystko na temat.
    EOD

  • 44. Data: 2024-04-24 16:12:20
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.04.2024 o 15:58, Cavallino pisze:

    > Mam taniej, ale po co o tym gadać na grupie o gsm?
    > Nie tego dotyczy ten temat.

    Bo związane jest to z ulgą w związku z abonamentem GSM.

    > I za to dopłacasz 50-100%.
    > Albo i więcej jak się pomylisz w podróży.

    Za głupotę się płaci.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 45. Data: 2024-04-24 18:14:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 24 Apr 2024 11:19:14 +0200, w <v0airj$30ai6$1@news.icm.edu.pl>,
    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > W dniu 24.04.2024 o 10:57, r...@k...pl pisze:
    > [...]
    >
    > A ja nie. 1zł dziennie w komforcie "no limit". Niczego nie muszę liczyć,
    > oszczędzać. MAMZAWSZE :)

    Super. Ja mam "no limit" za 0,33zł. Czyli jesteś 3x większym frajerem ode mnie
    ;)

    > Tak już zleciało 15 lat i leci dalej. Właśnie z Play będą mi montować za
    > 2 tygodnie "światło" w jednym z moich domów i abonament mam za
    > 45zł/300MBit gdzie dotąd miałem Neo za 60zł/50Mbit z Orange. I kto ma
    > taniej?

    Mój rachuneki:
    INTERNET
    INTERNET ŚWIATŁOWODOWY DO 300 Mb/s
    21,00 zł

    Tutaj jesteś tylko 2x większym frajerem ;)

    Za 45zł to chyba 1GBit mam.

  • 46. Data: 2024-04-24 22:12:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 24 Apr 2024 13:54:49 +0200, w <v0arua$30pd8$1@news.icm.edu.pl>,

    > Debile tak robią. Inni kupują prepajda "na chwilę" z danego kraju a
    > potem do śmieci oczywiście zależne jest to długości pobytu ale moje
    > podróże nie potrzebowały nawet tego a operator i tak blokuje, jeśli się

    Tzn. masz abo, więc musisz za granicą kupowac prepaida, by funkcjonować.
    No, to jest genialne -- nie mieć prepaida, by musieć go mieć ;D

  • 47. Data: 2024-04-24 22:58:20
    Temat: Re: Lejek dla....
    Od: puFFpuFF <p...@p...no.net>

    r...@k...pl wrote:
> [...]

    ..., a tych jest najwięcej na świecie właśnie w neoPRLu!

    Spijacze USraelskiej kutasówki i pożeracze szkopskich gówien!

    --
    puFFpuFF

    https://www.youtube.com/live/UOosEqGsdi0

    ?

    ?????????????????????????

  • 48. Data: 2024-04-24 23:52:47
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 23/04/2024 09:46 pm, T...@s...in.the.world wrote:

    > Jak to? Juz nie ma tego "1rok za 5zl doladowania"?

    Za 5 zlotych to przedluzysz waznosc numeru o 5 dni. ;)
    Juz mialem przeniesc numer do a2mobile ale sie zagapilem. Przesylka
    kurierem nowej karty sim to minimum 3 dni a musialem wyjechac wczesniej.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 49. Data: 2024-04-25 02:18:24
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.04.2024 o 22:12, r...@k...pl pisze:

    > Tzn. masz abo, więc musisz za granicą kupowac prepaida, by funkcjonować.
    > No, to jest genialne -- nie mieć prepaida, by musieć go mieć ;D

    Taa, siedzę za granicą kilka lat i oglądem pornole bez dostępu do
    darmowego WiFi w Bangladeszu. Jebnij się w ten pusty łeb :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 50. Data: 2024-04-25 02:20:58
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.04.2024 o 18:14, r...@k...pl pisze:

    > Super. Ja mam "no limit" za 0,33zł. Czyli jesteś 3x większym frajerem ode mnie
    > ;)

    Pokaż linka/ofermę, znaczy ofertę :)

    > Mój rachuneki:
    > INTERNET
    > INTERNET ŚWIATŁOWODOWY DO 300 Mb/s
    > 21,00 zł

    Dawaj skan :)

    > Tutaj jesteś tylko 2x większym frajerem ;)
    >
    > Za 45zł to chyba 1GBit mam.

    Taa, w wlkp na prywatnej działce a nie w blokowisku, gdzie słychać jak
    sąsiad pierdzi:D

    hehehe
    --
    LordBluzg(R)??