  • 61. Data: 2013-12-17 13:48:46
    Temat: Re: Likwidacja szkody z OC sprawcy - co i jak?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-17, Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl> wrote:

    > A jezeli chcesz jezdzic i robic to dobrze to najprostsza droga jest
    > trening czyli jezdzic do oporu tak dlugo az sie nauczysz. Chociaz nic na
    > sile bo zdarzaja sie tacy ktorzy na motocykl nie powinni po prostu
    > wsiadac nigdy.

    Tylko tu jedna uwaga. Jezeli wydaje Ci sie, ze juz sie nauczyles to
    znaczy, ze jeszcze musisz sie duzo nauczyc ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 62. Data: 2013-12-17 13:50:48
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 17 Dec 2013 12:48:46 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Tylko tu jedna uwaga. Jezeli wydaje Ci sie, ze juz sie nauczyles to
    > znaczy, ze jeszcze musisz sie duzo nauczyc ;-)

    No i zacznij się bać gdy przestaniesz się bać. :)

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 63. Data: 2013-12-17 13:57:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-17, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > No i zacznij się bać gdy przestaniesz się bać. :)

    O to to! :-)

    Mi jak sie wydawalo, ze powerslajdy to zaden problem to sie okazalo, ze
    torowe opony sa bezlitosne przy zlapaniu przyczepnosci i skonczylem
    dosc dluga przejazdzka z panna Shima i slizgiem ;-)

    Drugim razem to w Lublinie, jak juz myslalem, ze moge przycierac o asfalt
    czym sie da z odkrecona na full manetka to przez chwile mialem okazje
    obejrzec przednie kolo z lotu ptaka, bez szlifowania sie obeszlo i w sumie
    dobrze bo motocykl mojej lubej ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 64. Data: 2013-12-17 15:05:08
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-12-17 13:46, Grzegorz Rogala pisze:

    > A kto Ci sie kaze od razu lamac?
    > Wbrew pozorom Twoj wiek bedzie Cie wystarczajaco "hamowal" przed
    > rzeczami nie do konca madrymi na enduro. Poza tym, zawodnikiem juz nie
    > bedziesz, beda Cie w lesie objezdzac dzieciaki na 125 dookola.
    > Jezeli uswiadomisz sobie wlasne ograniczenia to droga do enduro otwarta
    > - kupujesz dobre ochraniacze, dobry kask i w las!
    > A jak jebniesz pare razy w grunt to tez zweryfikujesz wieeele rzeczy :D

    Sądzisz ,że po kilku glebnieciach, można zapomnieć się napić zwyczajowo
    z okazji zakończenia dnia?

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 65. Data: 2013-12-17 15:07:44
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-12-14 01:15, Qlfon pisze:

    > Wyszło tak że reka nie jest zrośnięta:( Kilka postów wyżej/niżej
    > napisałem co i jak ale na basie to tylko w wysokich pozycjach mogę,
    > brakuje mi rotacji dłoni i nie mam jak chwycić gryfu porządnie. Jak się
    > po zabiegu pozrasta to rehabilitant mi to obiecał odkręcić:) Wstępnie do
    > końca marca będę na L4- łącznie 9 miesięcy....

    W morde;/ zdrówka!

  • 66. Data: 2013-12-17 17:00:49
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 17-12-2013 15:05, Viking pisze:

    > Sądzisz ,że po kilku glebnieciach, można zapomnieć się napić zwyczajowo
    > z okazji zakończenia dnia?
    Wszystko zalezy od twardosci gleby tudziez zawodnika ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 67. Data: 2013-12-19 15:35:18
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2013-12-17 15:07, Viking pisze:

    > W morde;/ zdrówka!

    A dzięki, własnie wróciłem ze szpitala:) Na razie optymistycznie do
    końca stycznia siedzę w domu. Zabieg w pełnym znieczuleniu, dziura w
    piszczeli a nadgarstkiem do poniedziałku nie mogę robić dosłowni nic -
    orteza na półtora miesiąca. Ale rokowania po takim zabiegu są b. dobre.
    Zobaczymy...

    --
    Qlfon, Lublin

  • 68. Data: 2013-12-19 22:23:21
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-12-17 17:00, Grzegorz Rogala pisze:

    > Wszystko zalezy od twardosci gleby tudziez zawodnika ;)

    Dlatego jeszcze nie mam enduro, a nóż glebnę i zapomnę się napić.. ;
    ale może kiedyś dorosnę.. :)

  • 69. Data: 2013-12-20 20:28:25
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    > Dnia (Tue, 17 Dec 2013 12:31:58 +0100) ktos podajacy sie za Leszek Karlik
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Wolałbym raczej jakiś system zganiania przechodniów ze ścieżek rowerowych
    > i neutralizowania samochodów wyjeżdżających z podporządkowanych :)

    Najlepiej coś w oparciu o Sidewindery:-P

    --
    NC700XD

  • 70. Data: 2013-12-22 17:29:24
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 17-12-2013 13:46, Grzegorz Rogala pisze:
    > A kto Ci sie kaze od razu lamac?
    A nie wiem, pech czy jakaśtam statystyka

    > Wbrew pozorom Twoj wiek bedzie Cie wystarczajaco "hamowal" przed
    > rzeczami nie do konca madrymi na enduro.
    Obyś miał rację, bo mimo 43-ech już kilka razy sam się przekonałem o
    ogromie swej głupoty ;)

    > Poza tym, zawodnikiem juz nie bedziesz
    No i ZABIŁEŚ moje marzenia...! ;)

    > beda Cie w lesie objezdzac dzieciaki na 125 dookola.
    a w to nie wątpię, po lesie to w ogóle bałbym się jeździć, żeby mnie
    jakie drzewo nie zaatakowało

    > Jezeli uswiadomisz sobie wlasne ograniczenia to droga do enduro otwarta
    > - kupujesz dobre ochraniacze, dobry kask i w las!
    > A jak jebniesz pare razy w grunt to tez zweryfikujesz wieeele rzeczy :D
    a dobre ochraniacze to jakie? Które polecacie tak na początek? No i żeby
    stosunek dobry miały (ceny do jakości oczywiście)

    --
    pozdro
    tadzik