  • 1. Data: 2009-08-31 09:57:55
    Temat: Linki pozycjnonujące - warte to coś?
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    Czy linki pozycjonujące, jakie można kupić "w paczkach" na Allegro są coś
    warte?

    Np. coś takiego:
    http://www.allegro.pl/item724705629.html
    (200 linków na 180 dni)

    Z opisu wszystko fajnie, ale jak to jest w praktyce?

    Czy taka paczka pozwoli na skuteczne poprawienie pozycji strony w Google
    (teraz jest na trzeciej stronie wyników, celem jest pierwsza)? Może lepiej
    skupić się na ręcznym dodawaniu do katalogów SEO?

    Co po upływie tych 180 dni? Strona zacznie momentalnie szybować w wynikach w
    dół, czy też w miarę będzie trzymać pozycję?

    Jak oceniacie tą konkretnie ofertę, i gdzie ew. można szukać lepszych?

    Dziękuję i pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-08-31 12:20:49
    Temat: Re: Linki pozycjnonujące - warte to coś?
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Wooyek pisze:
    > Z opisu wszystko fajnie, ale jak to jest w praktyce?

    Szkoda kasy, lepiej przepić. Kupiłem kiedyś coś podobnego z ciekawości,
    dopisali stronę do jakiś dziwnych katalogów i tyle. Zero efektu, nie
    było ani spadku ani wzrostu pozycji, większość z tych wpisów nie została
    zindeksowana przez google. W "raporcie" było dużo katalogów typu
    "sUperzaj3bistykatal00gSEOmisiaczka.ovh.org". Wpisy powtarzały się w
    obrębie tego samego katalogu.

    --
    kamil d

  • 3. Data: 2009-09-02 19:51:47
    Od: lelec <m...@g...com>

    On 31 Sie, 14:20, kamil d <k...@t...pl> wrote:

    > Szkoda kasy, lepiej przepić.

    Potwierdzam.

    "Pozycjonować trza umić". Można kupować linki, ale tam, gdzie to da
    widoczny efekt.
    Lepiej mieć jeden link "ważny" niż 10 000 śmieci. Jeśli ktoś da ci
    gwarancję, że twój link znajdzie się
    na pierwszej stronie sajtu z Google PR5, to już coś.

    Ale to nie jedyna droga. Delikatny "szum" wokół strony w "ważnych"
    miejscach można zrobić inaczej.
    Grupy dyskusyjne, fora, DOBRE katalogi stron. Linki na "DOBRYCH"
    stronach firm współpracujących.
    No i sporo innych zabiegów. Czasem opłaca się dodać stronę do kilku
    tysięcy katalogów, ale trzeba to
    wspomóc innymi działaniami.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 4. Data: 2009-10-04 18:48:24
    Od: "SeoNet" <t...@p...onet.pl>

    SeoKatalogi mają bardzo małą wartość lepiej dodawać linki do naprawdę
    mocnych katalogów. Dwa miesiące pracy po 10 wpisów i jesteś pierwszy.
    ----
    Montaż Instalacji Gazowych - http://montaz-instalacji-gazowych.pl
    Instalacje Gazowe - http://nomar.boo.pl
    Duplikaty Homologacji - http://duplikaty.net
    ----

  • 5. Data: 2009-10-05 20:01:24
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > SeoKatalogi mają bardzo małą wartość lepiej dodawać linki do naprawdę
    > mocnych katalogów.

    Jakieś bardziej konkretne sugestie...? :>