  • 1. Data: 2020-01-24 23:05:37
    Temat: Linux Boot DVD
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Zapragnąłem sobie wypalić jakąś dystrybucję Linuxa na DVD/USB coby robić
    scandiski (fsck?) na partycjach linuxowych itp.

    Ale google wyrzuca mi głównie narzędzie do robienia bootowalnych dystrybucji
    Linuxa...

    Nie ma jakiegoś gotowca (DVD+USB) z jakąś popularną w miarę bogatą w narzędzie
    dystrybucją tego systemu?

  • 2. Data: 2020-01-24 23:45:23
    Temat: Re: Linux Boot DVD
    Od: marrgol <m...@a...invalid>