  • 1. Data: 2023-06-27 00:51:15
    Temat: Lodówka
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Ktoś ma lub wie, która lodówka samochodowa ma regulację temperatury?

    Robert

  • 2. Data: 2023-06-27 10:15:12
    Temat: Re: Lodówka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Jun 2023 00:51:15 +0200, Robert Wańkowski wrote:
    > Ktoś ma lub wie, która lodówka samochodowa ma regulację temperatury?

    Taka z kompresorem?

    Bo te na Peltierach to chyba pracują na maxa, a wychodzi i tak za
    slabo.

    Ewentualnie absorpcyjna ... na gaz ?

    J.

  • 3. Data: 2023-06-27 10:16:41
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Jun 2023 00:51:15 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Ktoś ma lub wie, która lodówka samochodowa ma regulację temperatury?

    Mam Yeti Cool BX30.
    Ma regulację co 1°C w zakresie od -20°C do +20°C. Można regulować przez
    Blue Tooth - jest aplikacja.

    Inne modele też tak mają.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2023-06-27 10:40:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 27.06.2023 o 10:16, Adam pisze:

    > Mam Yeti Cool BX30.

    No tak, ale za droga.
    Znalazłem do wina za 700 zł, ale myślałem, że coś tańszego istnieje.
    Wielkość minimalna np. <10 l.
    To ma być na leki, które w domu są przechowywane. Czyli 15-25 °C.

    > Ma regulację co 1°C w zakresie od -20°C do +20°C. Można regulować przez
    > Blue Tooth - jest aplikacja.
    >
    > Inne modele też tak mają.

    W podobnej cenie?

    Robert

  • 5. Data: 2023-06-27 10:44:23
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-06-2023 o 10:15, J.F pisze:

    > Taka z kompresorem?
    >
    > Bo te na Peltierach to chyba pracują na maxa, a wychodzi i tak za
    > slabo.

    Nie trzeba najtańszych kupować, to byś nie miał za słabo.
    Ostatnio od piątku do niedzieli miałem zimne napoje z takowej - lodówka
    chodziła non stop prawie.

  • 6. Data: 2023-06-27 11:10:07
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    > No tak, ale za droga.
    > Znalazłem do wina za 700 zł, ale myślałem, że coś tańszego istnieje.
    > Wielkość minimalna np. <10 l.
    > To ma być na leki, które w domu są przechowywane. Czyli 15-25 °C.

    https://allegro.pl/oferta/mini-mala-lodowka-przenosn
    a-na-kosmetyki-grzanie-13348744803

    Sprawdź allegro"

    https://allegro.pl/listing?string=lod%C3%B3wka%20na%
    20leki

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2023-06-27 11:55:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 27.06.2023 o 11:10, RadosławF pisze:

    > https://allegro.pl/oferta/mini-mala-lodowka-przenosn
    a-na-kosmetyki-grzanie-13348744803

    > Sprawdź allegro"
    >
    > https://allegro.pl/listing?string=lod%C3%B3wka%20na%
    20leki

    Zanim zapytałem, to przeszukałem Allegro, ale te na kosmetyki to podają,
    że temp. 18-20 poniżej otoczenia, nie znalazłem z regulacją, na insulinę
    czy nawet z opisem, że na leki za małe są, 0,3 l.

    A potrzeba taką, aby kilka pudełek z prochami tam weszło.

    Robert

  • 8. Data: 2023-06-27 12:19:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 27.06.2023 o 10:15, J.F pisze:
    > Bo te na Peltierach to chyba pracują na maxa, a wychodzi i tak za
    > slabo.

    A masz taką? Ile w środku będzie przy upale (np. 33°C) na zewnątrz?
    Teoretyzuję... bo te tanie samochodowe na Peltierach są gabarytowo i
    cenowo ok.
    Dodając za trzy dychy moduł termostatu...

    Robert

  • 9. Data: 2023-06-27 16:57:09
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Jun 2023 11:55:48 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

> [...]
    > czy nawet z opisem, że na leki za małe są, 0,3 l.
    >
    > A potrzeba taką, aby kilka pudełek z prochami tam weszło.

    Pilnuj Peppera albo inne tego typu strony.
    Yeti można kupić za kwotę jak podałeś na jakimś szybkim strzale. Dość
    często widuję za nieco wyżej - ok. 900 zł. brutto.
    Jeśli to na leki, to wydaje mi się, że priorytet dość wysoki.

    Jeszcze informacyjnie, bo mam tę lodóweczkę w pokoju gdzie od kilku dni mam
    28 °C, czyli dość ciepło. Siedzi w niej teraz 1 browarek i 2 x cola,
    ustawienie na 8 °C i dziennie lodóweczka pobiera od 0,17 do 0,25 kWh na
    własnym zasilaczu - bo w komplecie z nią jest długi kabel samochodowy (wtyk
    do zapalniczki) oraz zasilacz na prąd przemienny 100-240V.
    Mierzone dość dobrym smart-gniazdkiem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam