  • 1. Data: 2016-01-14 23:06:45
    Temat: Lokalizator złota. Takie małe trollowanko.
    Od: s...@g...com

    Cicho dzisiaj. Dla rozrywki:
    http://allegro.pl/mineoro-fg-80-lokalizator-zlotych-
    monet-samorodkow-i5896166051.html

    Jest film, z filmu wynik jedno - działa.
    Ale w taki razie dlaczego sprzedawca się pozbywa?:)

  • 2. Data: 2016-01-14 23:38:53
    Temat: Re: Lokalizator złota. Takie małe trollowanko.
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-01-14 o 23:06, s...@g...com pisze:
    > Cicho dzisiaj. Dla rozrywki:
    > http://allegro.pl/mineoro-fg-80-lokalizator-zlotych-
    monet-samorodkow-i5896166051.html

    > Jest film, z filmu wynik jedno - działa.
    > Ale w taki razie dlaczego sprzedawca się pozbywa?:)

    Lepiej zarobi na sprzedaży urządzenia niż na łażeniu z nim szukając złota.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 3. Data: 2016-01-14 23:56:22
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 14.01.2016 o 23:06, s...@g...com pisze:
    > Cicho dzisiaj. Dla rozrywki:
    > http://allegro.pl/mineoro-fg-80-lokalizator-zlotych-
    monet-samorodkow-i5896166051.html

    > Jest film, z filmu wynik jedno - działa.
    > Ale w taki razie dlaczego sprzedawca się pozbywa?:)

    Zdjęcia z instrukcji obsługi są bezcenne, tekst jak z taniego filmu
    sci-fi: "kierunkowy klasyfikator jonowy".

    Jakub Rakus

  • 4. Data: 2017-04-24 17:12:19
    Od: a...@p...fm

    W dniu czwartek, 14 stycznia 2016 23:06:51 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:
    > Cicho dzisiaj. Dla rozrywki:
    > http://allegro.pl/mineoro-fg-80-lokalizator-zlotych-
    monet-samorodkow-i5896166051.html

    > Jest film, z filmu wynik jedno - działa.
    > Ale w taki razie dlaczego sprzedawca się pozbywa?:)

    Wykrywacz Mineoro FG-80 nie dla biednych ,ciekawe czemu ludzie na allegro sprzedają
    też wykrywacze do złota Minelab Garett na pewno nic nie znalezli albo wykrywacze do
    niczego? do rozrywki i nie tanie

  • 5. Data: 2017-04-24 23:17:57
    Od: "V.L.Pinkley" <f...@g...com>

    użytkownik a...@p...fm napisał:
> [...]
    też wykrywacze do złota Minelab Garett na pewno nic nie znalezli albo wykrywacze do

    Sprawdziłem twoje IP, wychodzi m.Odolanów, sprawdziłem też skąd pochodzi
    sprzedający mineoro na all i wyszło Chynowa, popatrzyłem na google
    maps i wychodzi odległość 10-12km jednej miejscowości od drugiej.

    Przypadek? Oj nie sądzę:) Przyznaj się, szwagier czy zięć, a może Ty
    szukasz jeleni?