  • 1. Data: 2011-09-10 22:26:38
    Temat: Luserzy Elekrody.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello,

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=991
    5014#9915014

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 2. Data: 2011-09-11 10:04:19
    Temat: Re: Luserzy Elekrody.
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Hello,
    >
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=991
    5014#9915014

    I tego właśnie nie pojmuję, może człowiek rzeczywiście jest taki
    ograniczony skoro zadaje takie pytanie, zamiast wywalać do kosza (jakieś
    odesłanie do punktu regulaminu lub uzasadnienie do autora idzie nie?)
    można człowieka naprowadzić. Jeśli to jakiś znany troll to inna parafia.
    Inna sprawa że być może po miesiącu moderowania pojąłbym to osobiście.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 3. Data: 2011-09-11 11:24:03
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 11-09-2011 o 12:04:19 AlexY <a...@i...pl> napisał(a):

    5014#9915014

    > I tego właśnie nie pojmuję, może człowiek rzeczywiście jest taki
    > ograniczony skoro zadaje takie pytanie,
    Ja myślę że to jest wina szkoły a tak dokładnie to systemu
    nauczania. Teraz nie uczy się aby coś wiedzieli, rozumieli,
    tylko żeby zaliczyli testy. A tak w ogóle to poziom nauczania
    spada, idziemy w kierunku USA gdzie właściwa nauka to dopiero studia.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 4. Data: 2011-09-11 11:46:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    janusz_kk1 pisze tak:

    > idziemy w kierunku USA gdzie właściwa nauka to dopiero studia.

    Dla nas chyba w to graj. Im więcej lewych-rączek w Polsce tym częsciej
    telefon dzwoni. Skrócenie przewodu w żyrandolu 100zł :)

    --
    Piotr

  • 5. Data: 2011-09-11 11:54:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Sep 2011 00:26:38 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=991
    5014#9915014

    I co, moderator-faszysta zamknal watek, zamiast podpowiedziec ze np tak:

    http://jfox.republika.pl/images/utp.jpg

    J.

  • 6. Data: 2011-09-11 12:22:02
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 11 Sep 2011 00:26:38 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Hello,
    >
    >http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=99
    15014#9915014

    Oj, to tylko pokazje, że nie nadajesz się do dydyktyki dla
    początkujących i cierpisz na typową chorobę zdolnych samouków -
    wszyscy którzy nie osiągneli co ty to baranki. Nie ty jeden to masz i
    tylko należy pogratulować decyzji rezygnacji ze stanowiska moderatora.
    Jeszcze tylko tu 10x pomyśl przed wysłaniem takiego posta jak ten, bo
    oprócz łechtania własnego ego to czyni on więcej szkody niż pożytku.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 7. Data: 2011-09-11 13:21:53
    Od: "nenik" <n...@o...pl>

    > A tak w ogóle to poziom nauczania

    > spada, idziemy w kierunku USA gdzie właściwa nauka to dopiero studia.

    Lepsze to niz udawanie w 8 klasie ze cos sie rozumialo z fizyki . Jedyne co
    zapamietalem to przeskok iskry do mojego palca i podwyzszony poziom adrenaliny .

    W , V , C , A co to jest ? komu to potrzebne ?
    Coraz czesciej sklaniam sie do tego ze w USA kolejnosc wprowadzania przedmiotow
    maja bardziej sluszna niz u nas .

  • 8. Data: 2011-09-11 13:56:50
    Od: "Robert R" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A jeśli Ktoś kto założy podobny wątek uczy się w podstawówce, nie miał jeszcze
    fizyki - na zajęciach praktycznych nie miał zajęć związanych z elektrotechniką,
    a jego zapytanie zostanie wyrzucone do kosza,to jak można wówczas ocenić
    działanie moderatora?

    Ja pierwszy odbiornik detektorowy zbudowałem w 2 klasie podstawówki. Informacje
    czerpałem od starszych kolegów, którzy byli zdziwieni, że dziecko zna takie
    nazwy jak opornik, czy kondensator (na tranzystor mówiłem tranzystator -
    niezłym byłem lamerem, no nie?

  • 9. Data: 2011-09-11 15:20:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AlexY,

    Sunday, September 11, 2011, 12:04:19 PM, you wrote:

> [...]
    > można człowieka naprowadzić. Jeśli to jakiś znany troll to inna parafia.
    > Inna sprawa że być może po miesiącu moderowania pojąłbym to osobiście.

    Czego nie pojmujesz? Bo ja nie pojmuję zadania tego pytania w dwóch
    działach - Zasilanie (dział typowo konstrukcyjny) i Inne/Zasilacze,
    ładowarki (typowo serwisowy) zamiast w Początkujący czy w Piaskownicy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2011-09-11 15:21:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Sunday, September 11, 2011, 1:54:14 PM, you wrote:

    5014#9915014
    > I co, moderator-faszysta zamknal watek,

    Sam jesteś faszysta ;P

    > zamiast podpowiedziec ze np tak:
    > http://jfox.republika.pl/images/utp.jpg

    I gdzie tu rozdzielenie? Twoja odpowiedź wylądowała by tez w Koszu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl