  • 1. Data: 2009-06-29 10:31:58
    Temat: MOTO GP BRNO 2009 14-16.08 WYJAZD Z TRÓJMIASTA
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    Witam

    Czy w tym roku ktoś pisze się na wyjazd?
    Pytram, bo kupą zawsze cieplej (oczywiście nie za dużą).

    My planujemy wyjazd po 18tej w piątek (3 moto) (tak kończe robotę), nocleg w
    Łodzi u znajomych bikersów, a potem w sobote do Brna. Po wyścigu niestety
    jednym ciągiem spowrotem do Trójmiasta bo w poniedziałek do pracy :(

    Jeśli ktoś miałby ochotę się podpiąć to jest to do ustalenia.

    ----
    Pozdr
    "rzep"

  • 2. Data: 2009-06-29 19:34:51
    Temat: Re: MOTO GP BRNO 2009 14-16.08 WYJAZD Z TRÓJMIASTA
    Od: "Watson" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Rzep" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w Łodzi u znajomych bikersów, a potem w sobote do Brna. Po wyścigu
    > niestety jednym ciągiem spowrotem do Trójmiasta bo w poniedziałek do pracy

    Hello Brygada zeszloroczna.

    W tym nie śledze MOTOGP z przyczyn oczywistych.
    I właśnie dlatego przejechalbym sie znowu do Brna.

    Macie takie plany?

    Wats.

  • 3. Data: 2009-07-01 06:13:07
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Watson napisał(a):
    > Hello Brygada zeszloroczna.
    >
    > W tym nie ?ledze MOTOGP z przyczyn oczywistych.
    > I wła?nie dlatego przejechalbym sie znowu do Brna.
    > Macie takie plany?

    Ale rowerem?! Do Brna?! Przeciez na Bobrowy nie dales rady, a Brno
    przeca dalej jest? ;)

  • 4. Data: 2009-07-07 09:22:02
    Od: Small <d...@a...pl>

    To ja z innej beczki 17-19 07. do Niemiec jedzie ktos z Trojmiasta???

    Small
    GSX750F

  • 5. Data: 2009-07-09 08:34:03
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Watson pisze:
    > Hello Brygada zeszloroczna.
    >
    > W tym nie ?ledze MOTOGP z przyczyn oczywistych.
    > I wła?nie dlatego przejechalbym sie znowu do Brna.
    >
    > Macie takie plany?

    W tym roku niezabardzo, niestety. Masz jakiś nocleg, czy na rympał?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 6. Data: 2009-07-09 09:36:43
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    > W tym roku niezabardzo, niestety. Masz jakiś nocleg, czy na rympał?
    >
    > pozdr
    > DP
    > TL-S

    No właśnie, szukam....może ktoś cos doradzi z noclegiem?

    ---
    Pozdr
    "rzep"

  • 7. Data: 2009-07-09 10:36:42
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Rzep pisze:

    > No właśnie, szukam....może ktoś cos doradzi z noclegiem?

    Z zeszłorocznego doświadczenia - jak nie zarezerwowałeś noclegu w zimie
    albo wczesną wiosną to lepiej bierz namiot. Na pocieszenie - camp jest
    zaraz przy wejściu na tor.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 8. Data: 2009-07-09 10:44:48
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"Don Pedro"
    W tym roku niezabardzo, niestety. Masz jakiś nocleg, czy na rympał?

    Ja planuje z namiocikiem, ale chce zostac na poniedzialek - beda testy
    MotoGP

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

    P.S. Jak pobyt w CR???

  • 9. Data: 2009-07-09 13:10:00
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    > Z zeszłorocznego doświadczenia - jak nie zarezerwowałeś noclegu w zimie
    > albo wczesną wiosną to lepiej bierz namiot. Na pocieszenie - camp jest
> [...]

    No ale ten namiocik jest w miarę bezpieczny?

    ---
    Pozdr
    "rzep"

  • 10. Data: 2009-07-09 14:17:05
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Rzep pisze:

    > No ale ten namiocik jest w miarę bezpieczny?

    Tego Ci nie powiem, bo mieszkaliśmy na kwaterze, w samym Brnie.

    pozdr
    DP
    TL-S