    From: neo <d...@y...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Date: Wed, 20 Jun 2012 11:26:49 -0700 (PDT)

    Witam,

    Postanowiłem przeznaczyć 5 patoli na peceta (temat jest wszystkim
    znany).

    Za tę kasę mogę mieć w firmie fajnego składaczka. Będę go miał ok. 10
    lat (tak se kombinuję).

    Ale ktoś mnie przekonuje, że dobrze ZAINWESTUJĘ, jeżeli kupię
    Mackintosha, chociaż za tę cenę są słabsze parametry.

    Co robić? Za i przeciw?

    Jestem dyletantem w tych sprawach i nie znam się na religiach linuxowo-
    mackintoszowo-windowsowych.

    Moim typem jest zwykły pececik z windowsem, ale może coś mi popowiecie
    i zmienię zdanie.

    Dziękuję i pozdrawiam,

    Dyletant

    P.S. Jak się komuś nie chce, to niech tego nie czyta i niech nie
    plonkuje. Interesuje mnie konkretna gadka. Jeżeli ktoś już przerabiał
    ten temat wiele razy niech nie czyta.

    Grupy są po m.in. po to, żeby idioci tacy jak ja mogli zadawać proste
    pytania i łyknąć na początek trochę wiedzy, np. jak się oddycha? Wdech
    a potem wydech, czy odwrotnie? Kiedy przestać oddychać, czy można żyć
    bez oddychania itp. piedoły ;D

    Pozdro :)