  • 51. Data: 2018-10-13 06:27:49
    Temat: Re: [OT] Re: Mały dobry.
    Od: "Olkorad" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5bc13bcb$0$485$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ma znaczenie.
    > Matoł tego nie pojmie.
    >
    > --
    > Akarm

    Język jest dla ciebie religią.
    Uzależniony, lub kapłan, zawsze będzie wspierał swoją religię.

  • 52. Data: 2018-10-13 14:07:27
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-10-13 o 02:14, Olkorad pisze:
    > Język ma być zrozumiały. Nie ma znaczenia
    > czy ktoś napisze "buk", albo "bók" ; "grzebień",
    > albo "gżebień" ; "wujek", albo "wójek".

    Nie ma znaczenia do czasu, aż będziesz chciał wyrwać jakąś laskę.
    Nagle okaże się, że te ciekawsze, bystrzejsze - spuszczą cię na drzewo.

    --
    MN

  • 53. Data: 2018-10-13 18:53:20
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-13 o 14:07, Marcin N pisze:

    > Nie ma znaczenia do czasu, aż będziesz chciał wyrwać jakąś laskę.
    > Nagle okaże się, że te ciekawsze, bystrzejsze - spuszczą cię na drzewo.

    Wątpię.

  • 54. Data: 2018-10-13 19:14:21
    Temat: Re: Mały dobry rejestrator
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 12.10.2018 o 19:48, Akarm pisze:
    > Wystarczy chwilę pomyśleć i masz odpowiedź.
    > Wszystko stanie się jasne - na strzał z boku pogląd ma się przy pomocy
    > kamery filmującej z przodu. Tylna raczej niewiele pokaże.

    Zła odpowiedź. Próbujemy uzasadnić tylną kamerę, a Ty piszesz że nie
    potrzebna :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 55. Data: 2018-10-13 22:22:14
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > A co gdy rozpocznie się z boku?

    Jasne ... równie dobrze można zapytać o zdarzenie rozpoczynające się z
    góry lub z dołu. Pytanie czy wtedy należy uznać, że nie ma sensu
    kupowania tylnej i przedniej kamery?

    > To obejmie kamera przednia czy tylna?

    Bok mojego samochodu ma prawie 5m. Pytanie, o którą część boku pytasz?
    Martwe pole dla 2 kamer jest pomiędzy kołami ale bez nich.

    Zgodnie z rachunkiem prawdopodobieństwa, szansa, że zdarzenie rozpocznie
    się i skończy w martwym punkcie pola widzenia obu kamer jest niewielka.
    Auto by musiało stać a sprawca musiałby centralnie wpakować się w bok.

    Przy braku tylnej kamery martwe pole masz dookoła samochodu z wyjątkiem
    samego przodu. Odpowiedź zatem jest chyba oczywista, co daje tylna kamera.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 56. Data: 2018-10-13 22:30:24
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-10-13 o 00:45, Akarm pisze:

    > Ja kiedyś (po wypadku motocyklowym, kiedy samochód zawracał z prawego
    > pasa) kupiłem dobrej jakości kamerki GoPro. Wydawało mi się, że
    > potrzebuję odczytywać numery rejestracyjne w nocy i z daleka.
    > Niepotrzebnie.

    Możesz rozwinąć myśl?
    Dlaczego możliwość odczytania numerów rejestracyjnych sprawcy jest
    niepotrzebna?

    Dla uściślenia - ja wcale nie postuluję aby móc odczytać numery z daleka
    lecz o to żeby w ogóle było można je odczytać w możliwie największej
    ilości sytuacji drogowych (noc/wieczór/dzień, prędkość wzajemna pojazdów
    itp).

    > Najważniejsze jest, żeby kamerki nagrywały w pętli i miały długi czas
    > pracy. No i żeby to nie był kompletny szajs.

    Czyli zapis z pierwszego zdarzenia tutaj:
    https://www.youtube.com/watch?v=ZdWXvJz5f_Y

    jest dla Ciebie satysfakcjonujący? Gość zwiał, numerów nie ma bo kamera
    była przeciętna. A to i tak wersja PRO w stosunku do niektórych innych
    zapisów, gdzie widać tylko animowane mydło.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 57. Data: 2018-10-13 22:34:06
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Polska wolny kraj. Mozesz kupic 4k za 5000 i kazac sobie zamontowc.
    > Mnie wystarcza tania nagrywajaca 640x480 i dla nie nie jest za malo.
    > Kamerka w > samochodzie ma robic za dupochron a nie sluzyc do
    > upamietniani pejzazy.

    Samochodową kamerką 4k zrobisz ładny pejzaż tylko w bardzo dobrych
    warunkach atmosferycznych. Jeszcze raz przytoczę link (zdarzenie #1):

    https://www.youtube.com/watch?v=ZdWXvJz5f_Y

    Jaki jest pożytek z takiej kamery? Gość rozorał tył auta a kto za to
    zapłaci? Oczywiście właściciel kamerki, bo miał gównianą.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 58. Data: 2018-10-13 23:14:13
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, October 13, 2018 at 4:09:27 AM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > W przypadku gdyby ten co przerysowal polecial na policje i glosil ze to on
    >zostal przerysowany to nawet kiepski obraz z kamerki pozwoli sie wybronic.

    W ta strone wystarcza praktycznie dowolna kamerka, byle jakies "cienie" bylo widac.
    Ale w druga, tzn. ktos Tobie uszkodzil samochod i sie np. nie zatrzymal, to juz
    odczyt tablic jest raczej niezbedny. Mozna sie zastanawiac, czy np. lepiej kupic AC
    czy doplacic do porzadnej kamery.

  • 59. Data: 2018-10-13 23:20:27
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-13 o 22:30, Marek S pisze:

> [...]
    > była przeciętna. A to i tak wersja PRO w stosunku do niektórych innych
    > zapisów, gdzie widać tylko animowane mydło.

    Jesteś pewien, że numerów nie dało się odczytać? To nie jest oryginał
    nagrania, to Youtube.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 60. Data: 2018-10-13 23:35:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na nagraniu z mojej taniej kamerki bez problemu da sie w sytuacji jak na filmie
    odczytac numery. Zwlaszcza ze mam dwie kamerki i byly by dwa filmy.