  • 1. Data: 2009-07-26 21:02:46
    Temat: Mały notebook do pracy przy budowie / prezentacji stron www
    Od: sim_co <s...@g...pl>

    Witam,

    mam nadzieję, że nie zostanę od razu 'poczęstowany' 'NTG!' ;)

    Zajmuję się tworzeniem stron www i ostatnio zacząłem myśleć o jakimś
    mobilnym sprzęcie, na którym między innymi mógłbym czasem coś na
    'szybko' zrobić, ewentualnie pokazać efekt swojej pracy klientowi.

    Spodobała mi się opcja małego notebooka 10'' - ze względu na gabaryty i
    cenę - i zastanawiam się czy to dobry pomysł...

    Najbardziej podoba mi się ASUS
    http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/413689 - pamięć można powiększyć
    do 2 GB, do 6 godzin pracy na baterii, a rozdzielczość 1024 x 600 wydaje
    się być wystarczająca dla stron www.

    Jakie macie swoje doświadczenia z urządzeniami podobnego typu?

    Z góry dziękuję za wszystkie opinie, pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2009-07-26 21:59:26
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** sim_co <s...@g...pl> wrote:

    > mam nadzieję, że nie zostanę od razu 'poczęstowany' 'NTG!' ;)

    A 'spierdalaj' może być?

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 3. Data: 2009-07-26 22:22:01
    Od: sim_co <s...@g...pl>

    Konrad Kosmowski pisze:

    > A 'spierdalaj' może być?

    Bardzo błyskotliwe muszę przyznać

  • 4. Data: 2009-07-27 07:55:45
    Od: "toudidel" <t...@o...pl>

    Użytkownik "sim_co" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zajmuję się tworzeniem stron www i ostatnio zacząłem myśleć o jakimś
    > mobilnym sprzęcie, na którym między innymi mógłbym czasem coś na
    > 'szybko' zrobić, ewentualnie pokazać efekt swojej pracy klientowi.

    z mojego doświadczenia widzę, że klient na 10 calach i tak nic nie widzi, a
    przynajmniej tego, co chcę mu pokazać. jak dla mnie to wyrzucone pieniądze.
    --
    td

  • 5. Data: 2009-07-27 09:50:54
    Od: "Haribo" <h...@p...pl>

    > mam nadzieję, że nie zostanę od razu 'poczęstowany' 'NTG!' ;)

    nadzieja matką głupich, NTG!

  • 6. Data: 2009-07-27 10:08:22
    Od: sim_co <s...@g...pl>

    toudidel pisze:
    > z mojego doświadczenia widzę, że klient na 10 calach i tak nic nie widzi, a
    przynajmniej tego, co chcę mu pokazać. jak dla mnie to wyrzucone pieniądze.

    W razie czego jest wyjście D-Sub i można pokazać coś co ma się
    zrobionego lokalnie na monitorze klienta.

    Ja mimo wszystko skłaniam się do zakupu - małe gabaryty, cena i długa
    praca na bateryjce.

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2009-07-27 11:20:17
    Od: "toudidel" <t...@o...pl>

    > Ja mimo wszystko skłaniam się do zakupu - małe gabaryty, cena i długa
    > praca na bateryjce.

    Gabaryty - zgoda, choć właśnie w kwestii gabarytów to co dla jednych jest zaletą, dla
    innych będzie wadą.
    Cena i czas baterii - być może - to od konkretnego sprzętu zależy.
    Możliwości tych sprzętów - żałosne.
    --
    td

  • 8. Data: 2009-07-27 11:32:12
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    sim_co pisze:
> [...]
    > się być wystarczająca dla stron www.
    >
    > Jakie macie swoje doświadczenia z urządzeniami podobnego typu?

    Pozytywne, ale:
    - 1024x600 to na prawdę za mało jak na dzisiejsze www, na większości
    stron widać tylko nagłówek i menu
    - 6h na baterii i małe gabaryty się przydają jeżeli chcesz go wozić ze
    sobą wszędzie*, waży tyle co dwie dobre książki i tyle samo miejsca
    zajmuje. Zaś jeżeli masz zamiar zabierać laptopa tylko do klienta,
    ewentualnie kilka razy w roku na jakieś LAN party - lepiej kup jakąś 15"
    i torbę na niego, lepiej będziesz wyglądał i więcej będzie widać na
    ekranie ;)

    * w pociągu się świetnie sprawdza

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 9. Data: 2009-07-27 11:40:10
    Od: rezist <r...@p...pl>

    > * w pociągu się świetnie sprawdza

    Niestety, po zrobieniu review na tym polu,
    mam obecnie w planach zakup - najwiekszego jaki sie da
    Della z najnowszej serii Tablet PC lub zwyklego laptoka
    ale w wersji 17 cali, z normalna Pshitowa klawiatura.

    Jesli tablet to tylko z technologia Wacom Penabled.
    Jesli laptok z normalnym ukladem klawiszy to dlatego, ze uzywam
    non stop UltraEdita i innych zabawek, wymagajacych wklepywania
    tysiecy znakow z klawiatury i wazniejsza jest dla mnie wygoda
    przy pisaniu, niz rozmiar.

    zdr,
    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 10. Data: 2009-07-27 12:14:55
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    rezist pisze:

    > Niestety, po zrobieniu review na tym polu,
    > mam obecnie w planach zakup - najwiekszego jaki sie da
    > Della z najnowszej serii Tablet PC lub zwyklego laptoka
    > ale w wersji 17 cali, z normalna Pshitowa klawiatura.

    To raczej "lekko" nie ta półka cenowa ;)

    I inne zastosowanie.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";