  • 1. Data: 2009-10-14 12:11:52
    Temat: Mam Talent = Idol ?
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Ostatnio zauważyłem że więcej osób przechodzi do dalszego etapu które mają
    jakis poziom w śpiewaniu itd., mam wrażenie że większy nacisk kładzie sie
    właśnie na śpiew niz inne talenty. A osoby które uplasowały sie troche niżej
    niż zwycięzca danego programu wydają płyte a o tych wygranych jakby sie
    troche zapomina bo dalej już tak o nich sie nie mówi, biorąc pod uwage
    róznego rodzaju programy typu Szansa na sukces, Idol czy właśnie Mam talent.

  • 2. Data: 2009-10-15 20:17:59
    Temat: Re: Mam Talent = Idol ?
    Od: noy <j...@m...com.pl>

    To zwykły produkt jak masło czy proszku do prania, jeżeli jest zbyt na
    śpiewanie to w to idą, reszta nie ma znaczenia.
    Ty jesteś klientem który to kupuje poprzez oglądanie reklam i ewentualnie
    późniejszych produkcji telewizyjnych czy muzycznych.
    I tyle