  • 1. Data: 2017-05-19 08:41:20
    Temat: Mandat z fotoradara - ile jeszcze?
    Od: ww <w...@o...pl>

    Witam. Wpadłem 6 stycznia na fotoradar. Do tej pory nie dostałem żadnego
    mandatu. Gdzie mam złożyć skargę w tej sprawie? Ta ciągła
    niepewność mnie dobija.

  • 2. Data: 2017-05-19 08:44:59
    Temat: Re: Mandat z fotoradara - ile jeszcze?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 19.05.2017 08:41, ww wrote:
    > Witam. Wpadłem 6 stycznia na fotoradar. Do tej pory nie dostałem żadnego
    > mandatu. Gdzie mam złożyć skargę w tej sprawie? Ta ciągła
    > niepewność mnie dobija.

    To ile jechałeś, że od stycznia w strachu żyjesz?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2017-05-19 09:05:31
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2017-05-19 o 08:44, quent pisze:

    > To ile jechałeś, że od stycznia w strachu żyjesz?

    No z 70, może nawet 75.

  • 4. Data: 2017-05-19 09:10:30
    Od: quent <x...@x...com>

    On 19.05.2017 09:05, ww wrote:

    > No z 70, może nawet 75.

    Daj spokój, najwyżej nie kupisz raz whiskey ;-)))

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2017-05-19 10:11:32
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > No z 70,
    jakbys od czasu fotki latal 5km/h wolniej, to w paliwie juz by bylo na ew.
    mandat a i pewnie cos na flache by zostalo.
    btw pewnie juz nie przyjdzie.

  • 6. Data: 2017-05-19 10:33:02
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2017-05-19 o 10:11, abn140 pisze:
    > jakbys od czasu fotki latal 5km/h wolniej, to w paliwie juz by bylo na ew.
    > mandat

    Zwykle nie mam wyjścia. Jest ograniczenie 50 to ludzie dla pewności jadą
    40.

    > a i pewnie cos na flache by zostalo.

    Nie jestem zainteresowany.

  • 7. Data: 2017-05-19 12:29:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ww w...@o...pl ...

    > Witam. Wpadłem 6 stycznia na fotoradar. Do tej pory nie dostałem żadnego
    > mandatu. Gdzie mam złożyć skargę w tej sprawie? Ta ciągła
    > niepewność mnie dobija.

    Zazdroszcze problemów...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach