  • 11. Data: 2018-10-01 21:42:11
    Temat: Re: Martwię się o pana...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.10.2018 o 21:38, Lisciasty pisze:

    > A nazywać ścierwem ludzi, którzy nic złego nie zrobili to gówniarstwo.

    Ścierwem to może w przypadku drogówki rzeczywiście nadmiar emocji ale od
    kiedy policja się skulsoniła, to sorry ale nie mają u mnie żadnego szacunku.

    Shrek

  • 12. Data: 2018-10-01 22:27:32
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 1 października 2018 21:42:11 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
    > Ścierwem to może w przypadku drogówki rzeczywiście nadmiar emocji ale od
    > kiedy policja się skulsoniła, to sorry ale nie mają u mnie żadnego szacunku.

    Ja nie twierdzę że to świętoszki i przyjaciele, ale patrząc na ponad
    20 lat spędzone za kółkiem, takich rasowych złośliwych skurwysynów
    to może trafiłem w liczbie dwóch. Cała reszta była, można by rzec,
    "ludzka", mimo iż ewidentnie złamałem ten czy inny przepis.
    Może miałem szczęście a inni trafiają na samych złamasów? Czort wie.

    L.

  • 13. Data: 2018-10-01 22:51:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.10.2018 o 22:27, Lisciasty pisze:

    > Ja nie twierdzę że to świętoszki i przyjaciele, ale patrząc na ponad
    > 20 lat spędzone za kółkiem, takich rasowych złośliwych skurwysynów
    > to może trafiłem w liczbie dwóch.

    Ja też nie narzekam. Trafiło się dwóch co chcieli łapówki, ale to akurat
    krawężniki z prewencji, nie drogówka.

    Ale ja nie o tym, tylko o braku szacunku do kusonów. Sami się zrobili
    kulsonami - przykro mi - policja utraciła jakikolwiek mój szacunek. I
    uprzedzając pytania czy jak ktoś mi będzie chciał wpierdol spuścić albo
    wjedzie mi w dupę to będę po nich dzwonił - tak - za to biorę kasę, pod
    przymusem i należy się jak psu micha. Natomiast mój szacunek utracili i
    już mnie nie oburza, ze ktoś traktuje ich jak okupanta. Jak robią tak mają.

    Zresztą obecny strajk, który niektórym tak się podoba, to jedynie
    negocjacje za ile ten honor sprzedają. Płatne przez władzę w pieniądzach
    obywateli których właśnie zdradzają.

    Shrek

  • 14. Data: 2018-10-01 23:04:43
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 1 Oct 2018 11:20:04 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Ostatnio pouczają wszystkich z uwagi na przyjętą formę strajku.

    Pouczają, bądź kierują wniosek o ukaranie do sądu.
    Więc tym bardziej należałoby podziękować za pouczenie, bo sąd czasami ma
    gorszy humor niż taryfikator przewiduje ;)

  • 15. Data: 2018-10-01 23:15:23
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-01 o 12:39, T. pisze:

    > Wiemy, wiemy... Jak lekarze, księża, sędziowie, politycy i kominiarze.
    > T.

    Kto wie, kto wie

  • 16. Data: 2018-10-01 23:25:16
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-01 o 21:38, Lisciasty pisze:

    > Nie być niewolnikiem to np. pić browara nad rzeką, mieszkać w jednym
    > miejscu, być zameldowanym gdzie indziej a adres w prawie jazdy i dowodzie
    > rejestracyjnym mieć jeszcze inny, jechać "eską" 150. Słowem olewać
    > lub naginać upierdliwe przepisy nie robiąc przy tym nikomu pod górę.
    > A nazywać ścierwem ludzi, którzy nic złego nie zrobili to gówniarstwo.

    Skali brakuje

  • 17. Data: 2018-10-01 23:26:05
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-01 o 22:27, Lisciasty pisze:

> [...]
    > "ludzka", mimo iż ewidentnie złamałem ten czy inny przepis.
    > Może miałem szczęście a inni trafiają na samych złamasów? Czort wie.

    No niewolnik :-)

  • 18. Data: 2018-10-01 23:30:05
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-01 o 23:04, Tomasz Pyra pisze:

    > Pouczają, bądź kierują wniosek o ukaranie do sądu.
    > Więc tym bardziej należałoby podziękować za pouczenie, bo sąd czasami ma
    > gorszy humor niż taryfikator przewiduje ;)

    Nie oszukujmy się, mogli mnie zabić a ocalili.

    Ale Wy głupi jesteście to aż głowa boli :-)

  • 19. Data: 2018-10-01 23:30:32
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-01 o 21:16, Kris pisze:
    > Bo zwykly burak jestes.

    A Ty masz wszy na pępku

  • 20. Data: 2018-10-01 23:51:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 1 Oct 2018 23:30:05 +0200, kk napisał(a):

    > Nie oszukujmy się, mogli mnie zabić a ocalili.
    >
    > Ale Wy głupi jesteście to aż głowa boli :-)

    No mogli, mogli.

    Jak bardzo potrzebujesz, to zawsze sobie możesz to tłumaczyć, że zobaczyli
    że człowiek z miasta, więc pokornie spuścili wzrok, przeprosili, pouczyli i
    uciekli ;)
    Tyle że to raczej nie będzie prawda.

    Mają strajk i dostałeś w związku z tym pouczenie.