    From: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Masowe urządzenie magazynujące USB
    Date: Sat, 14 Mar 2009 03:39:02 +0100

    Wszystkie urządzenia w tym komputerze podłączone do USB działają oprócz
    telefonu.
    Oczywiście jak podłączę kalel z telefonem to pokazuje sie dodatkowy dysk
    karty pamięci jako J, ale to wszystko.
    Nie działa mi My Phone eksplorer, nie działa SE Suite. Jeden daje
    komunikat, że nie może znaleźć portu USB, a drugi, że nie może znaleźć
    telefunu. W starym komputerze wszystko mi działało. W tym komputerze
    musiałam podłączyć drukarkę do przejściówki na USB i teraz jest jakiś
    USB001 wirtual printer port. Drukarka działa wspaniale. Mam 4 gniazdka do
    USB. Niestety każde rozpoznaje kabel USB do telefonu jako Masowe
    Urządzenie USB, a powinien być też port USB. Szkoda mi, że nie mogę tych
    dwóch programików do telefonu uruchomić z podłączonym telefonem.
    Co zrobić, żeby dodać port USB, bo mi się nie udaje?

    --
    animka