  • 1. Data: 2018-11-27 09:18:11
    Temat: Mazda
    Od: Bolko <s...@g...com>

    z innego forum :
    http://www.wykop.pl/artykul/4664043/zabezpieczenie-a
    ntykorozyjne-nowej-mazdy-jak-wyglada-rzeczywistosc/

    roczne auto mazda 3
    wg Mazdy Polska wszystko jest OK

  • 2. Data: 2018-11-27 10:30:53
    Temat: Re: Mazda
    Od: p...@g...com

    nie jest OK ale dostali prikaz z centrali wiec musza palic glupa :-) widocznie maja
    podobnych kretynow ksiegowych (jak w Fordzie) ktorzy lubia przycebulic na
    zabezpieczeniu antykorozyjnym, dobra robota chlopaki :-)

  • 3. Data: 2018-11-27 19:50:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 27 Nov 2018 01:30:53 -0800 (PST), p...@g...com
    napisał(a):

    > nie jest OK ale dostali prikaz z centrali wiec musza palic glupa :-) widocznie maja
    podobnych kretynow ksiegowych (jak w Fordzie) ktorzy lubia przycebulic na
    zabezpieczeniu antykorozyjnym, dobra robota chlopaki :-)

    A tak w ogóle, to taki ocynk to jest aż tak drogi żeby tak kombinować?
    Blaszany garaż za 1500zł ma ocynkowane blachy, a w samochodzie to aż taki
    problem?

  • 4. Data: 2018-11-27 21:09:32
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-11-27 o 10:30, p...@g...com pisze:
    > nie jest OK ale dostali prikaz z centrali wiec musza palic glupa :-) widocznie maja
    podobnych kretynow ksiegowych (jak w Fordzie) ktorzy lubia przycebulic na
    zabezpieczeniu antykorozyjnym, dobra robota chlopaki :-)

    Stawiam że Mazda wybrała target, auta nie dla biedaków. Kiedyś mazdy nie
    było w Polsce. Chciałeś nową trzeba było jechać do Niemiec.
    A więc Niemiec kupi nową i nie zaglądnie tam, nawet nie zdąży, tylko po
    kilku latach sprzeda na wschód i kupi nowy. Więc tam problem rdzy nie
    istnieje.
    Natomiast Polska jak to Polska, zarobki o 1/4 niższe a ceny wyższe. Więc
    auto na dłużej się kupuje. No i teraz jest problem... musi ono wytrzymać
    więcej lat.
    Sądzę, że prędzej Mazda zwinie się z biednego rynku Polskiego niż to
    zabezpieczy.
    A szkoda, bardzo ładne auta i też się nad 6-tką zastanawiałem. Taką
    czerwoną... ehhh
    Już mi przeszło, jak po pół roku zardzewieje i się będę bujał z rdzą
    wszędzie bo użytkuję w "polskich warunkach atmosferycznych".

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2018-11-27 21:24:28
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 27 listopada 2018 12:51:17 UTC-6 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

> [...]
    >
    > A tak w ogóle, to taki ocynk to jest aż tak drogi żeby tak kombinować?
    > Blaszany garaż za 1500zł ma ocynkowane blachy, a w samochodzie to aż taki

    Mysle ze przyczyna lezy gdzies indziej niz w mozliwosciach czy kosztach.
    Ostatnie filmiki pokazuja ze oni je cynkuja a ze im ciulato wychodzi to znaczy ze cos
    innego jest nie tak.

    Moze farby maja kiepskie czy co?

    Z drugiej strony moze jest tak jak pisze Irokez. Gnijaca mazda to jak gnijacy
    mercedes.
    Ma tak byc zeby klient po sprzedazy auta nie widzial w nim biedaka jak sie na
    swiatlach spotkaja. Auto ma byc ladne przez 4-5 lat, potem sprzedaz i nastepne 3-5
    lat ma jakos jezdzic i isc na zlom bo dziur sie nie oplaca latac.

    Pierwszy wlasciciel jeszzce za jakies pieniadze je sprzeda a drugi juz nie, tylko
    wsadzi kupe kasy i zezlomuje. Tym sposobem biedak go nigdy nie bedzie mogl kupic bo
    nie bedzie taki glupi.

  • 6. Data: 2018-11-27 21:34:26
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Pierwszy wlasciciel jeszzce za jakies pieniadze je sprzeda a drugi juz nie, tylko
    wsadzi kupe kasy i zezlomuje. Tym sposobem biedak go nigdy nie bedzie mogl kupic bo
    nie bedzie taki glupi.

    Mam mazde 6 rocznik 2002.
    Ostatnio zrobiłem przegląd samochodu pod względem blacharskim.
    Borobiłem naprawy.
    Dzisiaj patrze na drzwi.
    Nożesz k&(&(&*(a
    Zawsze się ktoś znajdzie.

    ps wiedziałem że rdzewieje
    ale nie wiedziałem że aż w takim tepie

  • 7. Data: 2018-11-27 22:08:28
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 27 listopada 2018 14:34:27 UTC-6 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    nie bedzie taki glupi.

    > Mam mazde 6 rocznik 2002.
    > Ostatnio zrobiłem przegląd samochodu pod względem blacharskim.

    Bez przesady. 2002 to juz wiekowy sprzet. Ma prawo gnic.
    Ja bym sie dziwil jakby gnilo auto 6 letnie. Troche dziwne bylo by jakby byla
    perforacja na 10 letnim.
    Ale juz 15-18latek zgnity to raczej cos co nalezy oczekiwac.

    I nie dlatego ze ktos cos tam zrobil zle. Tak po prostu jest. No, moze z wyjatkiem
    tych aluminiowych. Ale i one maja feler bo po wypadku kiepsko sie klepie...

  • 8. Data: 2018-11-27 22:58:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dzisiaj tak jak 50 lat temu samochody wymagaja zabezpieczenia antykorozyjnego
    robionego przez uzytkownika. Dobrze zrobione, w sensie ze nie opuszczone zostaly
    jakies profile. Powtarzane co jakis czas pozwala z wylaczeniem korozji zmeczeniowej
    wydluzyc czas zycia blach na dziesiatki lat.

  • 9. Data: 2018-11-28 06:17:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.11.2018 o 22:08, s...@g...com pisze:

    > Bez przesady. 2002 to juz wiekowy sprzet. Ma prawo gnic.

    Ma prawo, ale wcale nie musi. Mój accord z 2002 zaczął powoli rdzewieć
    gdzieś tak rok temu (a dalej nie ma tragedii). ostatnie 9 lat pod
    chmurką, poobijany, myjnie widzi dwa razy w roku, pod uszczelkami
    normalnie roślinki rosną;) Gdybym op niego dbał, to pewnie dalej by nie
    rdzewiał. Sam się dziwię, że się nie rozpadł sam z siebie;)

    Shrek

  • 10. Data: 2018-11-28 07:33:56
    Od: l...@g...com

    Wygląda na to, że Mazda ma podobne blachy jak w ś.p. Polonezie.