  • 1. Data: 2012-02-29 13:46:04
    Temat: Mecz Polska-Portugalia będzie ustawiony
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    Nieprawdopodobne sytuacje dzieją się wokół FIFA, ich filii - jak PZPN i afer
    wokół meczy, ale to co stało się na wczorajszej konferencji godzi w świat
    sportu. Z wypowiedzi trenera Portugalii zdolny widz ze zdolnością
    rozpoznawania kłamstwa umiał wyczytać między wierszami, że mecz będzie
    ustawiony. Taki same spostrzeżenia były po poprzednich spektaklach teatralnych
    na boisku, że mecze otwarcia stadionów rządzą się innymi prawami. To nie są
    gry ale teatr na boisku. Komercja jest jeszcze większym czynnikiem dla
    piłkarzy z Portugalii, promocja i dobry wizerunek polskiej piłki jako cześć
    promocji piłki w Europie ma większe znaczenie niż efekt niechęci do piłki
    wywołane w Polsce - po kompromitująco wysoko przegranym meczu. Piłkarze z
    Portugalii umieją liczyć. Jeden z nich bierze za reklamy więcej niż 2 miliony
    dolarów rocznie. Dlatego mimo sztucznego otwarcia bramki przez Portugalczyków
    nieumiejętność polskich zawodników doprowadzi do wyniku 2:3 w wyniku
    ustawionego meczu.

  • 2. Data: 2012-02-29 14:01:55
    Temat: Re: Mecz Polska-Portugalia będzie ustawiony
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-02-29 14:46, *Marcin Rolicki* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > Dlatego mimo sztucznego otwarcia bramki przez Portugalczyków
    > nieumiejętność polskich zawodników doprowadzi do wyniku 2:3 w wyniku
    > ustawionego meczu.

    Gdzie jest lekarz tego pana?

    PLONK
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 3. Data: 2012-02-29 14:05:27
    Od: "Piotr" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:jila6s$nvo$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Portugalczyków
    > nieumiejętność polskich zawodników doprowadzi do wyniku 2:3 w wyniku

    Brzmi sensownie, ale dla kogo 2:3? I jak to ma przebiegać? 1:0, 1:1, 2:1,
    2:2, 2:3 czy 1:0, 1:1, 1:2, 2:2, 2:3? I co to jest sztuczne otwarcie bramki?

    P.

  • 4. Data: 2012-02-29 14:14:20
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > Gdzie jest lekarz tego pana?

    Polecam przeczytać >>Piotr Kraśko &#8211; syn i wnuk komunistycznych
    propagandzistów &#8211; szefem &#8220;Wiadomości&#8221;<< z naciskiem na akapit
    "Czerwone
    dynastie: Familia Kraśków "

    http://www.bibula.com/?p=50726

    i przyjrzenie się tobie i twojej roli.

  • 5. Data: 2012-02-29 14:20:09
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > Brzmi sensownie, ale dla kogo 2:3? I jak to ma przebiegać? 1:0, 1:1, 2:1,
    > 2:2, 2:3 czy 1:0, 1:1, 1:2, 2:2, 2:3? I co to jest sztuczne otwarcie bramki?

    Notacja się nie zmieniła, ja jej też nie zmieniłem również fakt przegrania
    Portugalii już ściągnąłby podejrzenia.

  • 6. Data: 2012-02-29 14:47:31
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *Mirek Ptak* napisał(-a):

    > Gdzie jest lekarz tego pana?

    Dawno już wszystkim ręce opadły

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2012-02-29 16:41:22
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Mirek Ptak wrote:

    > Dnia 2012-02-29 14:46, *Marcin Rolicki* napisał, a mnie coś
    > podkusiło, żeby odpisać:
    >
    > Gdzie jest lekarz tego pana?

    Również się leczy.

    P.

  • 8. Data: 2012-02-29 22:14:29
    Od: Alias Awatar <b...@k...eml.pl>

    W dniu 12-02-29 14:46, Marcin Rolicki pisze:
> [...]
    > nieumiejętność polskich zawodników doprowadzi do wyniku 2:3 w wyniku

    Marsz pod stół hał, hał robic!

    G.

  • 9. Data: 2012-03-01 08:36:09
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Z wypowiedzi trenera Portugalii zdolny widz ze zdolnością
    > rozpoznawania kłamstwa umiał wyczytać między wierszami, że
    > mecz będzie
    > ustawiony.

    Po raz kolejny okazało się że jednak nie jesteś zdolny ani
    nie umiesz czytać między wierszami ;-))). Niestety
    dysponujesz niezwykłą umiejętnością wygrzebywania się ze
    śmietnika...

  • 10. Data: 2012-03-01 08:59:12
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 29-02-2012 o 14:46:04 Marcin Rolicki <m...@n...gazeta.pl>
    napisał(a):

    > Dlatego mimo sztucznego otwarcia bramki przez Portugalczyków
    > nieumiejętność polskich zawodników doprowadzi do wyniku 2:3 w wyniku
    > ustawionego meczu.

    Trenerzy dowiedzieli się, że ich scenariusz został rozszyfrowany i żeby
    odwrócić podejrzenia, postanowili zmienić wynik. Ponieważ podejrzenia były
    poważne to zmiana wyniku o jedną bramkę mogłaby nie wystarczyć, dlatego
    poszli na całość ;-)

    --
    SW3
    ----