  • 1. Data: 2012-06-26 16:50:25
    Temat: Mercedes C problem
    Od: mts <m...@n...com>

    witam, taki problem kolegi:
    wymieniony katalizator, sonda lambda ok, pali w normie, olej też pali w normie
    a nie przechodzi badania jakości spalin,

    ma ktoś pomysł co mu dolega? 2 mechaników się poddało
    (tzn. cały silnik chcą rozkręcać)

    pozdrawiam
    mts

  • 2. Data: 2012-06-26 16:52:24
    Temat: Re: Mercedes C problem
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-26 16:50, mts pisze:
> [...]
    > normie
    > a nie przechodzi badania jakości spalin,
    >
    > ma ktoś pomysł co mu dolega? 2 mechaników się poddało

    A coś więcej? Jaki silnik? Ma LPG? Co jest problemem tej jakości? Czego
    za dużo/za mało?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2012-06-26 17:08:04
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 26.06.2012 16:50, mts pisze:
    > wymieniony katalizator, sonda lambda ok, pali w normie, olej też pali w
    > normie
    > a nie przechodzi badania jakości spalin,
    > ma ktoś pomysł co mu dolega?

    Minimalnie przestawiony pasek/łańcuch rozrządu?

    S.

  • 4. Data: 2012-06-26 23:18:27
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

> [...]
    > normie
    > a nie przechodzi badania jakości spalin,
    >
    > ma ktoś pomysł co mu dolega? 2 mechaników się poddało

    Podaj wynik tego badania. Wtedy można coś pogdybać

  • 5. Data: 2012-06-27 12:12:09
    Od: mts <m...@n...com>

    W dniu 2012-06-26 23:18, Nex@pl pisze:

    > Podaj wynik tego badania. Wtedy można coś pogdybać

    pojemność 1,8
    89 kW
    121 koni
    merc Cklasa 96-rok prod.
    zawyżone wartości: HC - powinno być 60, a jest 120-140
    CO - powinno 0,30, jest 0,70 0,75

  • 6. Data: 2012-06-27 12:36:01
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "mts" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    > pojemność 1,8
    > 89 kW
    > 121 koni
    > merc Cklasa 96-rok prod.
    > zawyżone wartości: HC - powinno być 60, a jest 120-140
    > CO - powinno 0,30, jest 0,70 0,75

    Co widać na oscyloskopie po dołączeniu do sygnału z sondy L?
    Co mówi star diagnosis?
    W jakim stanie wiązka silnika - nie pokruszona przypadkiem?

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 7. Data: 2012-06-27 15:39:01
    Od: mts <m...@n...com>

    W dniu 2012-06-27 12:36, Ukaniu pisze:

    > Użytkownik "mts" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > Co widać na oscyloskopie po dołączeniu do sygnału z sondy L?
    > Co mówi star diagnosis?
    > W jakim stanie wiązka silnika - nie pokruszona przypadkiem?

    uzupełniam ;)

    sonda jest nowa
    po podłączeniu do komp. nic szczególnego w silniku nie pokazało
    wiązka silnika wygląda OK

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-06-27 16:59:29
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2012-06-27 12:12, mts pisze:

    > pojemność 1,8
    > 89 kW
    > 121 koni
    > merc Cklasa 96-rok prod.

    przepustnica? wyczyszczona?

    > zawyżone wartości: HC - powinno być 60, a jest 120-140
    > CO - powinno 0,30, jest 0,70 0,75

    Jak dla mnie za bogata dawka paliwa - moe byc przepustnica zasyfiona i
    sie blokuje wyzej niz powinna.

    Wejdz na w202.pl

  • 9. Data: 2012-06-28 00:20:13
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    > sie blokuje wyzej niz powinna.

    Star by pokazał takie cuda.
    Ale kolega pisze, że diagnostyka nie wykazuje błędów... ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 10. Data: 2012-06-28 09:21:16
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2012-06-28 00:20, Ukaniu pisze:

    > Star by pokazał takie cuda.
    > Ale kolega pisze, że diagnostyka nie wykazuje błędów... ;-)

    To zależy, 96 to może być mały lift jeszcze.