  • 1. Data: 2010-10-23 21:59:47
    Temat: Mikser audio do amplitunera Yamaha R-300
    Od: Netx <n...@g...pl>

    Witam, mam może trywialne pytanie ale nie chciałbym zepsuć
    sprzętu który posiadam. Znalazłem taki mikser "ART Powermix III":
    http://www.artproaudio.com/products.asp?type=90&cat=
    13&id=74
    i rozważam aby go nabyć i podłączyć jednocześnie komputer
    oraz odtwarzacz CD i radio internetowe "Logitech Squeezebox"
    do jednego wejścia AUX amplitunera przez ten mikser.

    Mam jednak wątpliwości:
    1. Wejście wymienionego miksera ma w/g powyższej strony
    "tylko" 10 kOhm - a źródła dźwięku mają wyjścia jak sądzę
    "line-out" (dwa cinche - w "CD" i "Squeezebox")? Czy te 10
    kOhm na wejściu to nie jest za mało i nie zepsuje wyjść
    urządzeń np. nadmiernie je obciążając?

    2. Druga sprawa to wyjście tego miksera ma 100ohm i też nie
    wiem czy to jest OK do podłączenia do wejścia AUX amplituera
    (dwa cinche).W opisie amplitunera (Yamaha) są wejścia
    "200mV/47kOhms". Nie chciałbym aby się coś zepsuło przez ten
    mikser z powodu niedopasowania elektrycznego wejść/wyjść. Czy
    myślicie że ten mikser się nada? Musiałbym kupić do niego
    kilka przejściówek i kabli ale najważniejsze czy jakość
    dźwięku będzie dobra i nic się nie spali?

  • 2. Data: 2010-10-24 05:30:19
    Temat: Re: Mikser audio do amplitunera Yamaha R-300
    Od: "PP" <p...@w...pl>

    > i rozważam aby go nabyć i podłączyć jednocześnie komputer oraz odtwarzacz
    > CD i radio internetowe "Logitech Squeezebox" do jednego wejścia AUX
    > amplitunera przez ten mikser.
    Tu musisz zapewnić dobre uziemienie komputera i to jedyny warunek

    > "line-out" (dwa cinche - w "CD" i "Squeezebox")? Czy te 10 kOhm na wejściu
    > to nie jest za mało i nie zepsuje wyjść urządzeń np. nadmiernie je
    > obciążając?
    To całkiem przyzwoite obciążenie, nic nie zepsujesz

    Podobnie jak powyżej nic nie spalisz

    Miłego słuchania Piotr