  • 1. Data: 2009-03-31 19:27:07
    Temat: Modół GSM
    Od: k...@w...pl

    Czy ktoś miał doczynienia z modółem
    WISMO2C-G900/1800 ES2

    Modół wyposażony jest w nakładkę 4 warstwową w którą wkłada się kartę
    SIM
    oraz złącze na wsuwaną taśmę 10 żyłową
    oznaczoną
    HW45453 V1.1
    E23281

    prawdopodobnie wyprodukowaną przez firmę Hoeft & Wessel AG
    Najbardziej interesują mnie wyprowadzenia tej nakładki, czy to jest
    zwykły
    UART?
    Sam modół ma UART w standardzie CMOS na 6 żyłach

    Z góry dziękuję za wszelkie informacje na temat tych elementów.

  • 2. Data: 2009-03-31 19:56:13
    Temat: Re: Modół GSM
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...
    Czy ktoś miał doczynienia z modółem
    WISMO2C-G900/1800 ES2

    Modóły nie istnieją!

    Włodek

  • 3. Data: 2009-03-31 20:44:06
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Czy ktoś miał doczynienia z modółem
    > WISMO2C-G900/1800 ES2
    >
    > Modóły nie istnieją!

    No pacz pan, a w tylu sklepach sprzedają:
    http://www.nokaut.pl/szukaj/mod%F3%B3.html

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2009-03-31 21:12:32
    Od: a...@p...pl

    bo tam sprzedają moduły

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2009-03-31 21:17:49
    Od: k...@w...pl

    On 31 Mar, 21:27, k...@w...pl wrote:
> [...]
    > Sam modół ma UART w standardzie CMOS na 6 żyłach
    >
    > Z góry dziękuję za wszelkie informacje na temat tych elementów.

    A może ktoś się spotkał z modułem cytowanym powyżej.

  • 6. Data: 2009-03-31 21:47:36
    Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl>

    "Włodzimierz Wojtiuk" news:gqtskp$cdm$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Modóły nie istnieją!

    Chłop ma widocznie dziś dOła :D

  • 7. Data: 2009-03-31 22:06:28
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Adam Dybkowski pisze:

    > No pacz pan, a w tylu sklepach sprzedają:
    > http://www.nokaut.pl/szukaj/mod%F3%B3.html

    Takie uderzenie ortem w oczy faktycznie nokautuje :)

    MD

  • 8. Data: 2009-03-31 22:32:36
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>

    a...@p...pl pisze:

    > bo tam sprzedają moduły

    A jednak modÓły :>

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''

  • 9. Data: 2009-04-01 06:38:16
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

    >A może ktoś się spotkał z modułem cytowanym powyżej.
    Po prostu, Kolego zraziłeś już czytelników.
    Jeśli dalej będziesz się złościł i żądał odpowiedzi - skutek będzie
    odwrotny.
    Tak się nam udało, że ta grupa to nie jest jakieś forum do niegrzecznych
    komentarzy i bzdurnych dyskusji. Tutaj większość to ludzie, którzy starają
    się nie tylko o poziom merytoryczny, ale też o podstawy języka polskiego.

    Jeśli mogę coś doradzić, to należy grzecznie przeprosić, a zobaczysz jak to
    działa.

    --
    -- .
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-04-01 07:33:35
    Od: <k...@w...pl>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jeśli mogę coś doradzić, to należy grzecznie przeprosić, a zobaczysz jak

    Moja obecna wypowiedź skierowana jest wyłącznie do tych którzy oburzyli się
    na to iż napisałem z błędem ortograficznym słowo "modół" i tak Im to
    przeszkadza, że przysłania Im to cały świat i nic innego nie widzą.

    O wielcy i wspaniali członkowie tej grupy, Wy którzy jesteście nieomylni,
    bezbłędni etc. etc. etc. i nigdy wam się nie zdarzyło popełnić błędu.
    Wybaczcie Mi nędznemu robakowi, który ośmielił się popełnić tak wielką
    zbrodnię zamieszczając post nie zgodny z waszym poczuciem piękna i wysokiej
    samooceny. Pokornie błagam o wybaczenie.

    Nie chcę tutaj nikogo obrażać, ale denerwują mnie ludzie, których strasznie
    rażą błędy ortograficzne i muszą dać upust swojej frustracji z tego tytułu,
    że ktoś ośmielił się popełnić błąd ortograficzny (nieważne z jakiego powodu)
    i jednocześnie nic nie wnoszą do dyskusji, a tylko krytykują kogoś za błędy,
    podobno z dbałości o jakość dyskusji.

    Dla tych którzy poczuli się obrażeni to są przeprosiny, pozostałych nie
    muszę przepraszać.

    Wracając do meritum sprawy chodzi mi tylko o podłączenie tego modułu do
    mikrokontolera.

    Prawdopodobnie zasilany jest napięciem 3,0 - 4,5V (tak jest w specyfikacji
    samego modułu) i powinien pójść na 3.3V.

    Port szeregowy ma standard napięć CMOS, Pytanie czy można bezpośrednio
    dołączyć AT91SAM7XXX bezpośrednio czy trzeba stosować tranzystory
    dopasowujące napięcie.

    Druga sprawa które piny to VCC a Które GND

    Trzecia sprawa jak rozłożony jest uart (które piny), czy jest w ogóle
    wyprowadzony oraz czy trzeba stosować jakąś procedurę włączania modułu
    (długość impulsu) i na którym pinie.