  • 1. Data: 2010-12-08 22:24:54
    Temat: Monitor 22" z pivotem, hubem USB i do tego tunerem TV
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Przyszedl czas nabycia do "domowego biura" monitora 22". Wymagania jakie
    sa to: matowa matryca, rozdzielczosc 1680x1050, pivot, hub USB. W sumie
    pewnie by padlo na Della 2209WA. Ale fajnie byu bylo miec jeszcze tuner
    TV jak czasami trzeba cos obejrzec (bardzo rzadko). Niestety monitory
    22" jakie znajduje z tunerami maja zwykle rozdzielczosc FullHD (niestety
    troche za duza), z pivotem nic nie znalazlem. Moze ktos zna monitor
    spelniajacy wymagania ale z tunerem TV?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-12-08 22:56:44
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Marcin pisze:
    > Witam
    >
    > Przyszedl czas nabycia do "domowego biura" monitora 22". Wymagania jakie
    > sa to: matowa matryca, rozdzielczosc 1680x1050, pivot, hub USB. W sumie
    > pewnie by padlo na Della 2209WA.
    ten dell to dobry wybór. mam takeigo pół roku, a ostatnio w pracy
    podobny monitor - tn. Tragedia. czasami na formularzach na stronach www,
    nie widze gdzie "ptaszka" postawić...

    ToMasz

  • 3. Data: 2010-12-09 07:20:29
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ten dell to dobry wybór. mam takeigo pół roku, a ostatnio w pracy
    > podobny monitor - tn. Tragedia. czasami na formularzach na stronach www,
    > nie widze gdzie "ptaszka" postawić...

    Myślę, że na koniec powinieneś dopisać,

    ..bo...

    Jak mnie spytają, dlaczego, odpowiadam
    dlatego, aby nie generować niepotrzebnego ruchu na siecii, przez stawianie
    takiego
    pytania jak moje ->>Dlaczego nie widać "ptaszka"<<,... chyba, że monitor
    przysłania...
    to sorry.

    Artur(m)

  • 4. Data: 2010-12-09 14:21:28
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-12-09 08:20, Artur(m) pisze:

> [...]
    > stawianie takiego
    > pytania jak moje ->>Dlaczego nie widać "ptaszka"<<,... chyba, że monitor

    Nie wiem o co chodzi. Gościowi nie chce się "ptaszek" postawić - to
    poważny problem, tylko trochę NTG.

    ________MAT_______

  • 5. Data: 2010-12-09 17:11:51
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Lagod pisze:

    > Nie wiem o co chodzi. Gościowi nie chce się "ptaszek" postawić - to
    > poważny problem, tylko trochę NTG.

    ech wy, czepialscy. ja sie wychowałem na TV w roli monitora, i od tamtej
    pory było tylko lepiej. 4 miesące temu patrzyłem na 21calowego CTR i nie
    chciałem zadnego byle jakiego LCD TN. gdy śmierć startego CRT zmusiła
    mnie do zakupu LCD bez wahania wykluczyłem matryce TN. MAm dela wa2209
    na IPS, i powiem tak: ledwo daje radę.... Ten w pracy, z matrycą TN to
    porażka. nadaje sie do wyświetlania jakichstam informacji, mozna
    wyświetlić kolorowe zdjęcie -- zeby ukryć wady. jednak gdy projektant
    strony www, ma orli wzrok i brak wyobraźni, to pola które trzeba
    zazanczyć "ptaszkiem" (czyli kliknąć myszką aby pozostawić znaczek) robi
    o 2 odcienie ciemniejsze. te 2 odcienie to za mało zeby odrazu wiedzieć
    co dalej. Dopiero jak sie człoweik zastanowi, gdzie to ma być
    "zaptaszkowane" inaczej ustawei monitor - tooo nareszczie widać!
    Takeigo kłopotu nie było na CRT i na ips.
    teraz jasne?
    ToMasz

  • 6. Data: 2010-12-10 08:52:03
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]
    > "zaptaszkowane" inaczej ustawei monitor - tooo nareszczie widać!
    > Takeigo kłopotu nie było na CRT i na ips.

    Tak teraz rozumiem. Mówisz że TN i IPS jest gorszt od CRT.
    Uważam że masz racje, choć dla mnie TN jest wystarczający
    (sam pracuje na S-IPS sie:))

    Artur(m)