  • 1. Data: 2018-11-22 10:41:57
    Temat: Montaż kamery w aucie na gwarancji
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    Chciałbym zamontować sobie kamerę/rejestrator w aucie które jest na gwarancji. Jak to
    zrobić żeby jej nie stracić?

    AdamK

  • 2. Data: 2018-11-22 10:45:18
    Temat: Re: Montaż kamery w aucie na gwarancji
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-11-22 o 10:41, Adam Klobukowski pisze:
    > Chciałbym zamontować sobie kamerę/rejestrator w aucie które jest na gwarancji. Jak
    to zrobić żeby jej nie stracić?

    Kabel pod podsufitkę przy szybie i nie ma problemu, zasilanie z jakiegoś
    wolnego gniazda ładowania. Ja mam ukryty rozdzielacz w schowku a
    zasilanie do niego idzie z gniazda zapalniczki w podłokietniku.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 3. Data: 2018-11-22 15:47:36
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 22.11.2018 o 10:41, Adam Klobukowski pisze:
    > Chciałbym zamontować sobie kamerę/rejestrator w aucie które jest na gwarancji. Jak
    to zrobić żeby jej nie stracić?

    > AdamK

    Kupić kamerę i zlecić montaż w ASO. Fakturę trzymać.
    Ja miałem kiedyś problem ze Skodą kupioną u Śliwki w Katowicach. Gdy
    pojawił się problem elektryczny, to mi wyszukali, że mam radio montowane
    poza ASO i w związku z tym gwarancja na elektrykę idzie się bujać, mimo,
    że radio ze sondą lambda ma raczej mało wspólnego.
    Jacek

  • 4. Data: 2018-11-22 16:24:46
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-11-2018 o 15:47, Jacek pisze:

> [...]
    > pojawił się problem elektryczny, to mi wyszukali, że mam radio montowane
    > poza ASO i w związku z tym gwarancja na elektrykę idzie się bujać,

    Bo zażydziłeś i zamiast kupić radio, które dało się wprost zamontować do
    istniejącej instalacji (np. za pomocą przejściówek), kupiłeś takie które
    wymagało cięcia przewodów.
    Albo dałeś to do zrobienia babolom, którzy w ten sposób zadziałali.

  • 5. Data: 2018-11-22 17:57:18
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2018 o 10:41 Adam Klobukowski <a...@g...com> pisze:

    > Chciałbym zamontować sobie kamerę/rejestrator w aucie które jest na
    > gwarancji. Jak to zrobić żeby jej nie stracić?

    Nie tnij tylko żadnych przewodów, stosuj przejścówki, adaptery.
    Nie wiem jak Twoje ASO ale ja takie pierdółki robię w ASO i jeszcze nie
    wzięli ode mnie za to kasy :-)
    W ostatnim aucie wydumałem sobie przetwornicę w miejscu gdzie nie miałem
    jej do czego podłączyć - elektryk w ASO dołożył mi zasilanie przy okazji
    montażu haka.

    TG

  • 6. Data: 2018-11-22 20:25:17
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> wrote:

> [...]
    > W ostatnim aucie wydumałem sobie przetwornicę w miejscu gdzie nie miałem
    > jej do czego podłączyć - elektryk w ASO dołożył mi zasilanie przy okazji

    Dodatkowe gniazdo dorobili za darmo?

    A wystawil reke po napiwek? ;-)

  • 7. Data: 2018-11-23 05:28:02
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 22.11.2018 o 16:24, Cavallino pisze:
    > Bo zażydziłeś i zamiast kupić radio, które dało się wprost zamontować do
    > istniejącej instalacji (np. za pomocą przejściówek), kupiłeś takie które
    > wymagało cięcia przewodów.
    Jak drogi Watsonie wydedukowałeś o cięciu przewodów??
    Kupiłem radio montowane na kostkę DIN tyle tylko, że marki takiej,
    jakiej u Śliwki wtedy nie sprzedawali (Pioneer) i za pół ceny radia z ASO.
    Jacek

  • 8. Data: 2018-11-23 08:07:52
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-11-2018 o 05:28, Jacek pisze:
    > Jak drogi Watsonie wydedukowałeś o cięciu przewodów??

    Jakaś podstawa cofnięcia gwarancji musiała być.
    Sam montaż radia, czyli przykręcenie paru śrubek, plus podłączenie
    kostki, nie powoduje utraty gwarancji w żadnym aucie (byłoby to
    niezgodne z prawem).

    No chyba że ASO potulnego jelenia szukało, a Ty się nie opierałeś....

    > Kupiłem radio montowane na kostkę DIN tyle tylko, że marki takiej,
    > jakiej u Śliwki wtedy nie sprzedawali (Pioneer) i za pół ceny radia z ASO.

    I patrzyłeś monterom na ręce, że nic nie ucięli?

  • 9. Data: 2018-11-23 21:20:28
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 22.11.2018 o 20:25, Pszemol pisze:
    > Dodatkowe gniazdo dorobili za darmo?
    >
    > A wystawil reke po napiwek?;-)

    Przecież wystawili fakturę za montaż haka. Nie dość że za tą usługę
    zapłacił więcej, to gdy pojedzie do innego ASO, to mu powiedzą że
    dorabiane zasilanie na boku ;-)
    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 10. Data: 2018-11-24 01:19:11
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-23 o 08:07, Cavallino pisze:

    > Jakaś podstawa cofnięcia gwarancji musiała być.
    > Sam montaż radia, czyli przykręcenie paru śrubek, plus podłączenie
    > kostki, nie powoduje utraty gwarancji w żadnym aucie (byłoby to
    > niezgodne z prawem).

    To warunki gwarancji w samochodach nie są dowolnie kształtowane umową?