  • 1. Data: 2023-10-06 13:25:38
    Temat: Montaż , testowanie , pudełkowanie - może ktoś szuka ?
    Od: Adam Górski <g...@w...pl>

    Cześć,

    Gdyby ktoś szukał firmy z automatami do montażu smd , piecem , inspekcją
    optyczną ,testowaniem funkcjonalnym, pudełkowaniem etc.

    Zainteresowaną wszelkimi ilościami od 10 - 100000 szt.

    To proszę kontakt na prv.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 2. Data: 2023-10-07 13:46:34
    Od: Adam Górski <g...@w...pl>

    W dniu 06.10.2023 o 13:25, Adam Górski pisze:
> [...]
    > optyczną  ,testowaniem funkcjonalnym, pudełkowaniem etc.
    >
    > Zainteresowaną wszelkimi ilościami od 10 - 100000 szt.

    Gdyby ktoś chciał się skontaktować to proszę usunąć z maila
    "_i_tak_tego_nie_czytam"

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 3. Data: 2023-10-07 20:01:03
    Od: Zbych <z...@n...org>

    On 7.10.2023 13:46, Adam Górski wrote:
> [...]

    Fajnie by było gdybyś podał nazwę i województwo.

  • 4. Data: 2023-10-07 20:34:17
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Adam Górski <g...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    > optyczną ,testowaniem funkcjonalnym, pudełkowaniem etc.
    > Zainteresowaną wszelkimi ilościami od 10 - 100000 szt.

    Dlaczego prv?
    Ja już znalazłem: https://www.interphone.com.pl/

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2023-10-08 20:06:52
    Od: Adam Górski <g...@w...pl>

    > Dlaczego prv?
    > Ja już znalazłem: https://www.interphone.com.pl/

    Bo to prywatne sprawy.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 6. Data: 2023-10-08 20:07:41
    Od: Adam Górski <g...@w...pl>

    W dniu 07.10.2023 o 20:01, Zbych pisze:

    > Fajnie by było gdybyś podał nazwę i województwo.

    Warszawa.
    Chyba nie ma to znaczenia w dobie kurierów.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 7. Data: 2023-10-08 20:14:28
    Od: Adam Górski <g...@w...pl>

    W dniu 08.10.2023 o 20:06, Adam Górski pisze:

    > Bo to prywatne sprawy.

    Z wymienioną przez Ciebie firmą nie mam nic wspólnego.
    Pomagam firmie kolegi znaleźć klientów. Ot wszystko.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 8. Data: 2023-10-08 23:00:01
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 08.10.2023 o 20:14, Adam Górski pisze:
    > Pomagam firmie kolegi znaleźć klientów. Ot wszystko.

    Nikt chyba nie ma nic przeciw reklamie w zbożnym celu. Tylko aurę
    zrobiłeś jak wokół stowarzyszenia iluminatów, gdzie bez zaproszenia
    dostać się nie sposób. ;)

    Robert

  • 9. Data: 2023-10-09 10:37:00
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    On 2023-10-08 23:00, Robert Wańkowski wrote:
    (ciap)
    > Nikt chyba nie ma nic przeciw reklamie w zbożnym celu. Tylko aurę
    > zrobiłeś jak wokół stowarzyszenia iluminatów, gdzie bez zaproszenia
    > dostać się nie sposób. ;)
    >
    > Robert

    :-)

    Włodek

  • 10. Data: 2023-10-09 12:59:08
    Od: Adam Górski <g...@w...pl>

    > Nikt chyba nie ma nic przeciw reklamie w zbożnym celu. Tylko aurę
    > zrobiłeś jak wokół stowarzyszenia iluminatów, gdzie bez zaproszenia
    > dostać się nie sposób. ;)
    >
    > Robert

    Jestem zaskoczony , że udało mi się taką aurę stworzyć :).

    Każdy jest serdecznie zaproszony do kontaktu. Moim zadaniem jest być
    osobą kontaktową na styku nowych klientów i możliwości zakładu.

    Odpowiedzieć na część pytań i przekierować gdzie trzeba.

    Pozdrawiam

    Adam Górski