  • 11. Data: 2010-03-15 07:17:43
    Temat: Re: Motocyklowy...Garbus... ;)
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Mosz recht. Tyle ze robienie sensacji z czegos co funkcjonuje od 40 lat
    > takie ciut dziwne jest. Jeszcze 15-20 lat temu takie wydumki z silnikami
    > garbatego lub zaporozca to byl standard na polskich zlotach.

    Cieszę się, że sie zrozumieliśmy... ;)
    Ja nie robiłem sensacji, zwyczajnie od dawna nie widziałem podobnego
    tematu, więc go wrzuciłem w końcu nie widać takich SAMów na co dzień.
    Maszyny z serduchem od Garbusów widziałem nie raz, ale zazwyczaj w
    Trajkach, podobnie od Zaporożców czy Maluchów. Jednak nigdy nie
    wzbudzały u mnie palpitacji serca, ale gust nie podlega dyskusji.

    > No ja zapomnialem ze jak czegos nie bylo na preclu to to sie nie liczy i
    > tego nie ma. Przepraszam.

    Dobrze wiesz, że nie w tym rzecz...
    Osobiście wolę nawet parę razy przeczytać coś (o motocyklach) niż
    przefiltrowywać steki trollowatych tekstów, które coraz bardziej
    utrudniają dotarcie do interesującej i konkretnej informacji (to w
    komunikacie ogólnym, nic osobistego).

    Podane przez Ciebie przykłady są ciekawe, ale sam widzisz jak dawno ich
    na preclu nie było... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175
    Jagermeister 1.6+kilka koników...

  • 12. Data: 2010-03-15 08:15:58
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Podane przez Ciebie przykłady są ciekawe, ale sam widzisz jak dawno ich na
    > preclu nie było... ;)

    A tu jest już kurkablaszka super mega trajka......
    http://www.youtube.com/watch?v=9-7QNvIxQTs&feature=r
    elated
    Ciekawe kiedy ktoś z naszych zbuduje na silniku V12 od biełaza :)
    --
    Jackare

  • 13. Data: 2010-03-15 08:36:46
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-15 09:15, Użytkownik Jackare napisał:

    > A tu jest już kurkablaszka super mega trajka......
    > http://www.youtube.com/watch?v=9-7QNvIxQTs&feature=r
    elated
    > Ciekawe kiedy ktoś z naszych zbuduje na silniku V12 od biełaza :)

    A po kiego czorta budować samochód na 3 kołach ?
    Bo motocykl to na pewno nie jest.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-03-15 09:33:57
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości

    > A po kiego czorta budować samochód na 3 kołach ?
    > Bo motocykl to na pewno nie jest.

    Wiesz, dla lansu.
    I na śluby można wynajmować. (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 15. Data: 2010-03-15 10:35:21
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-15 10:33, Użytkownik Jasio napisał:

    > Wiesz, dla lansu.

    Fakt. Na to nie wpadłem.

    > I na śluby można wynajmować. (:

    To chyba na zasadzie jak nie zapłacą to taki na ślub przyjedzie
    i wstydu narobi. :-)

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2010-03-15 10:56:00
    Od: fv <f...@c...com>

    Kuczu wrote:
> [...]
    s.html

    > Ale ze co ? Od dawien dawna robiono u nas takie hybrydy i nikogo juz one
    > nie dziwia. Podobny, tyle ze ladniejszy, stoi w garazu obok mojego domu.
    > Nalezu do kumpla i razem rzezbilismy do niego rame na bazie oryginalnej
    > z M-ki.

    Czyli seria Legendy PRL która leci na TVN, też bez sensu?

    Znaczy ja rozumiem, że obiektywnie nie ma się czym jarać ale też bym nie zabraniał
    się jarać tym
    którzy swoją młodość rozpoczęli np. w latach 80tych i nie mają pojęcia co było
    wcześniej.

    Prośba o wczucie się w młodszych i pozwolenie im na odkrywanie swojej własnej pasji
    motocyklowej.

    --
    fv

  • 17. Data: 2010-03-15 12:23:40
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 15 Mar 2010 09:36:46 +0100, RadoslawF <r...@w...pl> wrote:

    [...]
    > A po kiego czorta budować samochód na 3 kołach ?
    > Bo motocykl to na pewno nie jest.

    Żeby można było jeździć jak się ma Parkinsona.

    (Ta, wiem, prawdziwy motocyklista nie dożywa starości :->)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 18. Data: 2010-03-15 12:24:50
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "fv" napisał w wiadomości

    > Prośba o wczucie się w młodszych i pozwolenie im na odkrywanie
    > swojej własnej pasji motocyklowej.

    Prośba bez załącznika nie będzie rozpatrywana.
    Numer konta podać?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 19. Data: 2010-03-15 12:33:16
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-15 13:24, Jasio pisze:

    > Prośba bez załącznika nie będzie rozpatrywana.
    > Numer konta podać?

    Ja przyjmuje rowniez platnosci PayPalem

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 20. Data: 2010-03-15 12:47:45
    Od: fv <f...@c...com>

    Jasio wrote:
    > Prośba bez załącznika nie będzie rozpatrywana.

    Netykieta zabrania wysyłać posty z załącznikiem.

    > Numer konta podać?

    Facebook ID poproszę ;P

    --
    fv