  • 1. Data: 2010-12-26 18:38:19
    Temat: Motovoayger, prośba o wypełnienie ankiety
    Od: "Sambor" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jestem nowym naczelnym Motovoagera. Precle czytam od "zawsze" i chociaż rzadko
    się tu odzywam uważam, że mam prawo zapytać Was o zdanie. Mam, bo się z nim
    liczę.
    Zgodziłem się na pomóc Mariuszowi w prowadzeniu tego magazynu. Wydawca pisma
    się nie zmienia, wraz ze zmianą redaktora naczelnego, zmieni się oczywiście
    też zawartość pisma. Wierzę, że dzięki Waszym uwagom będę w stanie zrobić
    magazyn bardziej odpowiadający potrzebom ludzi podróżujących motocyklami.
    Oczywiście chętnie przeczytam Wasze opinie o piśmie w tym wątku. By jednak Wam
    ułatwić zadanie stworzyłem ankietę, która podpowie mi co nieco o Waszych
    oczekiwaniach. Najbliższy numer pisma ukaże się jeszcze w starym układzie i
    przygotowany przez dotychczasowy zespół. Kolejne będą wzbogacone o nowe
    działy. To w jakiej kolejności będą się one pojawiały zależy głównie od Was.
    Zapraszam do wypełnienia ankiety:

    http://www.ebadania.pl/0e4dc5e480787f7e

    pozdrawiam

    Krzysztof Samborski

  • 2. Data: 2010-12-26 19:29:12
    Temat: Re: Motovoayger, prośba o wypełnienie ankiety
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Sambor", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > Zapraszam do wypełnienia ankiety:
    >
    > http://www.ebadania.pl/0e4dc5e480787f7e

    U mnie jakoś nie chce wyjść poza punkt 7, czego bym nie robił wyskakuje
    okienko "wskaż trzy najważniejsze" czy jakoś tak. Sęk w tym że jak są trzy
    zaznaczone, to też to wyskakuje i klops.

    Piotr Mockałło
    Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 3. Data: 2010-12-26 19:52:26
    Od: "Easy" <e...@m...org>

    Użytkownik "Damork" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > okienko "wskaż trzy najważniejsze" czy jakoś tak. Sęk w tym że jak są trzy
    > zaznaczone, to też to wyskakuje i klops.

    trzy maja byc na pozycji 5, reszta na innych

    Easy

  • 4. Data: 2010-12-26 23:58:48
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Easy", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > trzy maja byc na pozycji 5, reszta na innych

    Dzięki, różne konfiguracje sprawdzałem, ale tej nie - teraz poszło :)