  • 1. Data: 2010-12-23 22:41:57
    Temat: Życzenia Świąteczne dla motocyklistów.
    Od: "grejfit" <g...@o...pl>

    Maria Ewa Syska

    Przy Wigilijnym Stole

    Za oknem zima,
    Puchem śniegu otulone
    pola, łąki, drzewa;
    W każdym domu choinka,
    na stole opłatek;

    Lecz nie w każdym domu
    Przy stole wigilijnym
    Zbierze się rodzina.
    Ile jest osób samotnych,
    Co rodziny nie ma,
    A ilu bezdomnych,
    Ilu zapomnianych,
    Dla których święta,
    To wspomnień
    Bolesne rany...

    Na Święta Bożego Narodzenia
    i Nowy rok 2011
    składam najserdeczniejsze życzenia:
    Niech Boża Dziecina znajdzie w każdym z nas
    serce oczekujące, spragnione Jego Obecności.
    Niech obdarza pokojem, miłością, radością i
    nadzieją nasze serca. Niech obdarza zdrowiem
    i dodaje sił w chwilach trudnych.

    Pamiętajmy o tych którzy zginęli 8 lat temu
    w Ździarce k.Czerwińska pod kołami Liaza

    Jakub Dzik DZiKU
    Agnieszka Suszek Jagienka
    Emilia Gierczak Iguana

    A szczególnie ciepłe życzenia kieruję do :
    - ks.Krzysztofa Masiulanis proboszcza parafii Sobowidz;
    - fundacji z Dzierżoniowa;
    - prowadzących i bywalców pubu 2 koła z ul.Tunelowej w Warszawie;
    - przyjaciól, koleżanek, kolegów, motocyklistów z Polski i zagranicy;

    Od serca mojego chciałbym szczególnie gorącymi
    życzeniami obdarzyć panią Sabinę Suszek z rodziną
    i panią Dorotę Gierczak i jej bliskich.

    Bardzo dziękuję za pamięć i wiele życzeń które otrzymuję od kolegów
    i znajomych Kuby Dzika.

    Mama Kuby Dzika
    Danuta Siadaczka

    Kot Kuby Czaruś ma już 13 lat i u obecnych właścicieli cieszy się dobrym
    zdrowiem, za co im serdecznie dziękuję.

  • 2. Data: 2011-01-31 20:17:43
    Temat: Re: Życzenia Świąteczne dla motocyklistów.
    Od: dianicho <diana.sapryk@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam serdecznie,

    Nie wiem czy już wiadomość dotarła do wszystkich Państwa - p.Danuta
    Siadaczka-Dzik (mama Kuby Dzika) nie żyje.
    Zmarła w zeszłym tygodniu, w wieku 70lat.

    Wiem, że od wielu lat kontaktowała się z Państwem za pomocą tego forum,
    pamiętała o Was w modlitwie, wobec czego jak tylko dowiedziałam się o jej
    śmierci - poszukałam grupy by napisać.

    Módlmy się o spokój jej duszy. Nareszcie zazna spokoju - przebywając w
    niebie ze swoim ukochanym synem Kubusiem.