  • 1. Data: 2011-07-04 21:02:10
    Temat: Moze jakies zdjecia?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Zapraszam do chwalenia się.
    Na początek sam się pochwalę :)
    Londyn i Kraków:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/11/0.htm
    Robione głównie XZ1, jeśli ktoś chciałby wiedzieć.

    --
    pozdrawia Adam
    /smak jak znak wznak, rewerencja idiosynkrazji, predylekcja awersji/

  • 2. Data: 2011-07-04 21:12:07
    Temat: Re: Moze jakies zdjecia?
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Mon, 04 Jul 2011 23:02:10 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Zapraszam do chwalenia się.
    > Na początek sam się pochwalę :)
    > Londyn i Kraków:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/11/0.htm
    > Robione głównie XZ1, jeśli ktoś chciałby wiedzieć.

    Ja nie mam, ale to
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/11/29/1.htm
    bardzo fajnie wykadrowane, ładnie widać deszczowy klimat, dla mnie ciekawe
    zdjęcie. Nie lubię ludzi na takich fotkach, ale są tacy dla których te
    osoby też robią klimat, że skoro park to przecież ludzie chodzą :).

    --
    Krasnal...

  • 3. Data: 2011-07-04 21:36:36
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Zapraszam do chwalenia się.

    Mokra aleja -- swietna!

    Nie podejrzewam nikogo, ze zmeczy setki moich zdjec, no, ale...
    Ostatnie:
    http://www.saldat.pl/upload/ork2011/
    http://www.saldat.pl/upload/swpap11/
    http://www.saldat.pl/upload/blues-nsf/

    Tu cos (sztucznego) dla "ochlody":
    http://www.saldat.pl/html/fot-produkty2.htm

    A tu sprzed kilku miesiecy, ale za to mniej komercyjnie:
    http://www.saldat.pl/html/fot-reportaz16.htm

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 4. Data: 2011-07-04 22:08:09
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-04 23:36:36 +0200, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> said:

    > Tu cos (sztucznego) dla "ochlody":
    > http://www.saldat.pl/html/fot-produkty2.htm

    Niezły plastik-fantastik ;-) Tylko jedno pytanie - skąd ten dziwaczny
    pomysł zrobienia galerii w poziomie? Aby zirytować oglądaczy, czy są
    jeszcze jakieś inne względy?

    de Fresz

  • 5. Data: 2011-07-04 22:49:07
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Niezły plastik-fantastik ;-)

    Pan plastyk, ktory lepi i rzezbi te makiety, smiertelnie obrazilby sie
    na Ciebie, gdybys w jego obecnosci nazwal te materialy "plastikiem". ;)

    > Tylko jedno pytanie - skąd ten dziwaczny pomysł zrobienia galerii w poziomie?
    > Aby zirytować oglądaczy, czy są jeszcze jakieś inne względy?

    Aby nie byc jak wszyscy. Wystarczy? :)
    Albumy foto tez przegladasz z gory na dol, czy moze jednak z lewej do
    prawej? ;) O ile wpisy blogowe sa ok w ukladzie pionowym, tak serie
    zdjec w takim ukladzie kompletnie mi nie leza.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 6. Data: 2011-07-04 23:07:13
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-05 00:49:07 +0200, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> said:

    > Pan plastyk, ktory lepi i rzezbi te makiety, smiertelnie obrazilby sie
    > na Ciebie, gdybys w jego obecnosci nazwal te materialy "plastikiem". ;)

    Ubolewam ;-) Acz zakładam, że to po prostu nie miało wyglądać naturalnie.

    > poziomie?
    >
    > Aby nie byc jak wszyscy. Wystarczy? :)

    Słaaaaby argument na stosowanie czegoś, co jest zwyczajnie niewygodne.

    > Albumy foto tez przegladasz z gory na dol, czy moze jednak z lewej do
    > prawej? ;)

    Do oglądania albumów używam analogowych rąk, a nie skrola myszy, który
    w większości przypadków działa tylko w pionie.

    de Fresz

  • 7. Data: 2011-07-05 03:14:11
    Od: M <m...@i...pl>

    > Albumy foto tez przegladasz z gory na dol, czy moze jednak z lewej do
    > prawej? ;) O ile wpisy blogowe sa ok w ukladzie pionowym, tak serie
    > zdjec w takim ukladzie kompletnie mi nie leza.

    dla odmiany moja blogogaleria w ukladzie pionowym :)
    zdjecia stare, ale selekcja nowa:

    http://kangury.net/blog/index.php/2011/06/28/drzemka
    /

  • 8. Data: 2011-07-05 05:47:28
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Ubolewam ;-) Acz zakładam, że to po prostu nie miało wyglądać naturalnie.

    Nie wiem dokladnie, jakie jest zalozenie tych 2-metrowych makiet,
    stawianych przed lodziarniami i innymi jadlodajniami, ale wsrod tych, z
    ktorymi dotychczas sie zetknalem, te akurat byly wykonane z najwieksza
    dbaloscia o szczegoly i material, jesli chodzi o symulacje prawdziwych
    lodow, wafli, polew i dodatkow.

    > Słaaaaby argument na stosowanie czegoś, co jest zwyczajnie niewygodne.

    Wiesz... Nie chcialbym zyc w swiecie, w ktorym negowane jest wszystko
    inne, tylko dlatego, ze jest wlasnie inne... Co w tym widzisz az tak
    niewygodnego, zeby o tym deliberowac i wspominac o rzekomej irytacji? W
    ten sposob prezentuje zdjecia od lat. Kazdego miesiaca mam od 6 do 13
    tysiecy odwiedzin -- i jestes pierwsza i jedyna osoba, ktorej to
    przeszkadza az na tyle, zeby sie o tym rozpisywac. Nie zastanawia Ciebie
    to? ;)

    > Do oglądania albumów używam analogowych rąk, a nie skrola myszy, który w
    > większości przypadków działa tylko w pionie.

    I to te analogowe rece uniemozliwiaja Ci nacisniecie prawego kursora na
    klawiaturze? Ehhh... Czepialski zawsze znajdzie "argumenty". ;)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 9. Data: 2011-07-05 09:41:07
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-05 07:47:28 +0200, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> said:

    > naturalnie.
    >
    > Nie wiem dokladnie, jakie jest zalozenie tych 2-metrowych makiet,
    > stawianych przed lodziarniami i innymi jadlodajniami,

    A no chyba że to 2 metry ma, czego zupełnie po zdjęciach nie widać.
    Patrząc na fotki pomyślałem, że to zwykłe mock-upy do sesji.

    > ne.
    >
    > Wiesz... Nie chcialbym zyc w swiecie, w ktorym negowane jest wszystko
    > inne, tylko dlatego, ze jest wlasnie inne...

    Hę?

    > Co w tym widzisz az tak niewygodnego, zeby o tym deliberowac i
    > wspominac o rzekomej irytacji? W ten sposob prezentuje zdjecia od lat.
    > Kazdego miesiaca mam od 6 do 13 tysiecy odwiedzin

    Masz też zdjęcia pokazane pojedyńczo. No i skąd wiesz ile osób te
    panoramy przewinęło do końca?

    > -- i jestes pierwsza i jedyna osoba, ktorej to przeszkadza az na tyle,
    > zeby sie o tym rozpisywac. Nie zastanawia Ciebie
    > to? ;)

    Nie. Już nie. Podobnie jak to ile osób używa niewygodnego i
    siermiężnego Windowsa ;-)

    > , który w
    >
    > I to te analogowe rece uniemozliwiaja Ci nacisniecie prawego kursora na
    > klawiaturze? Ehhh...

    Mogę też wcisnąć shifta. Ale po co? Dobrze zrobiona strona (czy
    ogólniej - interface) powinna być przystosowana do tego, jak ludzie
    zwykle danego ustrojstwa używają. Naginanie przyzwyczajeń musi być
    poparte jakąś wyjątkową korzyścią - niechby i artystyczną. A sorry
    Stig, mimo iż zdjęcia są dość poprawne, walorami estetycznymi z butów
    nie wyrywają. Tak więc taki układ wygląda na udziwnienie dla samego
    udziwnienia. Mnie to drażni i najczęściej po prostu zamykam bez
    wnikania - bo nie jesteś jedynym, który prezentuje swoje zdjęcia w ten
    niewygodny sposób.

    de Fresz

  • 10. Data: 2011-07-05 10:07:23
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 04 Jul 2011 23:02:10 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Zapraszam do chwalenia się.

    Tym się chwalę:
    http://www.pbase.com/hfoto/image/135735836

    To podziękowanie za wiewióra ;-):