  • 1. Data: 2012-05-17 09:45:13
    Temat: Może jakiś spocik?
    Od: to <t...@i...pl>

    Z tej grupy dowiedziałem się, że makrelę warto wozić luzem w bagażniku na
    później, a muchumor jest zdrowy i warto go sobie ugotować i zjeść.

    To może jakiś spocik kulinarny? Autorzy ww. pomysłów mogliby pochwalić
    się przyrządzonymi przez siebie potrawami, a reszta zdegustować.

    Dobry pomysł? Jak sądzicie?

  • 2. Data: 2012-05-17 10:21:46
    Temat: Re: Może jakiś spocik?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-17 09:45, to pisze:
> [...]
    >
    > To może jakiś spocik kulinarny? Autorzy ww. pomysłów mogliby pochwalić
    > się przyrządzonymi przez siebie potrawami, a reszta zdegustować.

    Muchomór czerwony - zastosowanie w celach rozrywkowych:

    Efekty pojawiają się po 30 min. do 2 godz. po spożyciu. Występują wtedy:
    stan zmieszania, zawroty głowy, zmęczenie, estezja (hiperwrażliwość)
    wzrokowa i słuchowa, zaburzenia postrzegania przestrzeni i brak poczucia
    upływu czasu; po spożyciu pewnych środków uspokajających, efekty
    wzmacniają się(!). Nie odnotowano postaw agresywnych (pomimo hipotezy o
    spożywaniu muchomora przez Wikingów przed walkami w celu wywołania
    "szału"). Wspominano o suchości w jamie ustnej i mydrazji (rozszerzeniu
    źrenic). Po około dwóch godzinach od podania często następuje drzemka z
    barwnymi snami.

    Czytaj więcej na:
    http://hyperreal.info/amanita-muscaria-muchomor-czer
    wony-chemia-biologia-toksykologia-etnomikologia

  • 3. Data: 2012-05-17 10:35:47
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Występują wtedy:
    > stan zmieszania, zawroty głowy (...)

    To by się zgadzało... ;)

  • 4. Data: 2012-05-17 10:55:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości
> [...]
    >pochwalić
    >się przyrządzonymi przez siebie potrawami, a reszta zdegustować.

    Za pozno.
    http://www.tygodnik.dzierzoniowski.pl/wydarzenia/421
    0-dzieroniow-otwarte-mistrzostwa-w-grillowaniu

    A moze nie ? Okazuje sie ze to popularny sport
    http://bielawa.naszemiasto.pl/artykul/1396301,otwart
    e-mistrzostwa-w-grillowaniu,id,t.html

    pewnie jeszcze gdzies beda :-)

    J.

  • 5. Data: 2012-05-17 12:30:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 17 May 2012 10:21:46 +0200, megrims napisał(a):

    > Muchomór czerwony - zastosowanie w celach rozrywkowych:

    A Twardawy jest całkiem smaczny :D

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2012-05-17 13:42:03
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Adam Płaszczyca

    > A Twardawy jest całkiem smaczny :D

    Masz jeszcze jakieś przysmaki? Może bieluń?

  • 7. Data: 2012-05-17 23:38:09
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-17 13:42, to pisze:
    > begin Adam Płaszczyca

    > Masz jeszcze jakieś przysmaki? Może bieluń?

    Tantum Rosa do płukania pochwy. Kosztuje poniżej 3 PLN.

    "Tantum Rosa - preparat do stosowania miejscowego o działaniu
    przeciwzapalnym, przeciwbólowym, miejscowo znieczulającym,
    przeciwobrzękowo, przeciwwysiękowo, przeciwbakteryjnie, rozkurczowo,
    rozluźniająco na mięśnie szkieletowe i przeciwgorączkowym. Jak widac NIE
    jest to substancja przeznaczona specjalnie w celach rekreacyjnych, lecz
    leczniczych.

    Natomiast, My używamy ten lek do uzyskania halucynacji, zwidów
    i omamów."

    http://psychotrooperskm.blogspot.com/2006/04/tantum-
    rosa-proces-ekstrak_114494849940027140.html

  • 8. Data: 2012-05-18 01:11:43
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Tantum Rosa do płukania pochwy. Kosztuje poniżej 3 PLN.

    Ciężko mi powiedzieć, czy nasz wideorejestrator w tym także gustuje. Czy
    masz na ten temat jakieś informacje? ;)

  • 9. Data: 2012-05-18 01:15:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 17 May 2012 11:42:03 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > Masz jeszcze jakieś przysmaki? Może bieluń?

    Czernidłak kołpakowaty - o ile młody :D

    --