  • 1. Data: 2011-03-12 12:45:18
    Temat: Multiroom w N
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    w związku ze zmianą regulaminu przymierzam się do rezygnacji z umowy i
    zawarciem nowej z multitroom. Teraz mam za 68/mc rekorder 250G z
    wszystkimi tematycznymi plus HBO i N. Chciałem zawrzeć nową z rekorderem
    500G i multiroom np za 78zł. Myślicie, że dałoby się przejść na nowy
    dekoder bez płacenia 148 zl za Turbodekoder? Pisza że można nagrywac na
    obu odbiornikach ale piszą też, że " korzystanie z opcji nMultiroom HD
    wiąże sie z zakupem dekodera HD z DVB-T. To w końcu na tym drugim mam
    pełną ofertę nki czy tylko telewizję naziemną? No i lile ten dekoder
    kosztuje?

    MD

  • 2. Data: 2011-03-12 17:46:11
    Temat: Re: Multiroom w N
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-03-12 13:45, Mario pisze:
> [...]
    > 500G i multiroom np za 78zł. Myślicie, że dałoby się przejść na nowy
    > dekoder bez płacenia 148 zl za Turbodekoder?

    Gdzie się takie dzieci rodzą ...

    Napisz do nich tak: rezugnuję z umowy bo nie odpowiada mi nowy
    regulamin, oczywiście zgodze się łaskawie na nową umowę jak dacie mi
    nowy dekoder i nie każecie za niego płacić aktywacji, wtedy regulamin
    będzie mi się podobał.

  • 3. Data: 2011-03-13 14:04:28
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-12 18:46, boxfish pisze:

> [...]
    > regulamin, oczywiście zgodze się łaskawie na nową umowę jak dacie mi
    > nowy dekoder i nie każecie za niego płacić aktywacji, wtedy regulamin

    Dzięki za cenne rady. Wydaje się, że sprawa jest prosta. Zmieniają
    regulamin więc mogę to uznać za łamanie z ich strony umowy. Gdy
    zrezygnuję to będę miał za parę dni propozycję podpisania nowej w zamian
    za jakieś bonusy. Liczyłem że ludzie którzy mają w tym większe
    doświadczenie podzielą się wiedzą na temat tego co można od nich w
    takiej sytuacji wytargować. No ale zabrałeś głos jedynie Ty ze swoimi
    cennymi radami.
    Szkoda.

    MD

  • 4. Data: 2011-03-14 06:17:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-03-13 15:04, Mario pisze:
> [...]
    > doświadczenie podzielą się wiedzą na temat tego co można od nich w
    > takiej sytuacji wytargować. No ale zabrałeś głos jedynie Ty ze swoimi

    szkoda, że wpierw nie zadzwoniłeś i nie zapytałeś!
    z tego co wiem, to nie ma powodu by robić wyjątek i dawać Ci to
    za co inni płacą. aktywacja turbo + drugi dekoder na własność.
    zanegować regulamin możesz telefonicznie, wówczas dostaniesz
    propozycje, np. mniejsze abo.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 5. Data: 2011-03-14 21:01:37
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-14 07:17, pawell32 pisze:

> [...]
    > za co inni płacą. aktywacja turbo + drugi dekoder na własność.
    > zanegować regulamin możesz telefonicznie, wówczas dostaniesz

    Drugi za darmo to niekoniecznie. Ale jakby się dało wynegocjować
    bezkosztową zamianę 250 na 500 to byłoby nieźle. W sumie to im wszystko
    jedno czy dadzą mi bonusa w postaci takiej zamiany, czy dołożą mi za
    free Cinemaxa czy dadzą 2 bilety na Iron Maiden albo do agencji
    towarzyskiej czy na mecz Euro 2012. Pytanie jakie zachęty dają w
    praktyce. A Turbodekodr byłoby miło bo duzo wiecej filmów można nagrać
    no i ewentualnie Youtyube na TV. A dotychczasowy sypie chyba błędami na
    dysku i czasami film jest nagrany ale nie da się odtworzyć i nawet nie
    mogę odczytać info. Wolałbym zamiast oddawać go do serwisu zrobić jakąś
    akcję skutkującą zmianą na lepszy model :)

    MD