  • 1. Data: 2011-03-10 16:55:44
    Temat: lcd 32 cale
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    Witam,
    Mam kupic LCD 32 cale. Sygnal z anteny siatkowej, analogowy (po kupnie okaze
    sie czy dociera cyfrowy). Przyszlosciowo szukam Full HD. Cena 1500-1800.
    Zadne dodatki multimedialne nie sa potrzebne - liczy sie tylko jakosc tunera
    i obrazu przy zwyklym ogladaniu tv.
    Czy jakas marka/model lepiej radzi sobie z kiepskim sygnalem?

    Preferowana marka dla uzytkownika to Sony i tu widze w zasadzie 2 modele:
    Sony KDL-32EX402 (1599zl)
    Sony KDL-32EX500(1853zl - troche drogo) Zdaje sie ze jest nowszy, ma 100Hz.
    Warto doplacic czy nie bedzie roznicy?

    Podoba mi sie tez Samsung LE32C650 (1652zl).

    pozdr.

    Samsung LE32C650Samsung LE32C650

  • 2. Data: 2011-03-10 16:57:18
    Temat: Re: lcd 32 cale
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    Użytkownik "kamtzu" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Podoba mi sie tez Samsung LE32C650 (1652zl).
    >
    > pozdr.
    >
    > Samsung LE32C650Samsung LE32C650

    Przepraszam, jakos mi sie dokleilo :/

  • 3. Data: 2011-03-10 17:29:04
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-10 17:55, kamtzu pisze:
> [...]
    > Warto doplacic czy nie bedzie roznicy?
    >
    > Podoba mi sie tez Samsung LE32C650 (1652zl).

    Kup cos z podswietlaniem LED marki LG albo Samsung te modele co podales
    to stare klamoty. A 100 i 200Hz sie nie sugeruj bo to tylko belkot
    marketingowy

  • 4. Data: 2011-03-10 17:43:13
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    Użytkownik "Aha" <t...@s...com> napisał w wiadomości
    > Kup cos z podswietlaniem LED marki LG albo Samsung te modele co podales
    > to stare klamoty. A 100 i 200Hz sie nie sugeruj bo to tylko belkot
    > marketingowy

    Obawiam sie ze na sensowny led w tym budzecie nie ma szans.

  • 5. Data: 2011-03-10 18:33:09
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-10 18:43, kamtzu pisze:
    > Użytkownik "Aha" <t...@s...com> napisał w wiadomości
    >
    > Obawiam sie ze na sensowny led w tym budzecie nie ma szans.

    Zejdz na ziemie:

    http://www.skapiec.pl/site/cat/99/comp/1206498

  • 6. Data: 2011-03-10 19:18:14
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Aha pisze:

    > Zejdz na ziemie:
    >

    > http://www.skapiec.pl/site/cat/99/comp/1206498
    napisał SENSOWNY led, a nie LG led. JA Ci chciałem napisać ze w
    kategorii led 32 cale najlepszy jest plazmowy panasonic 42 cale.
    wiekszość tej grupy poleci plazme, a prawei wszyscy potwierdzą ze im
    wiekszy TV tym lepszy, a 32 cale to tak raczej w wiekszy monitor
    wchodzi, a nie w TV. Sam decydujesz. ale rady dostajesz takie jak
    dostajesz....

    ToMasz

  • 7. Data: 2011-03-10 19:44:27
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > JA Ci chciałem napisać ze w
    > kategorii led 32 cale najlepszy jest plazmowy panasonic 42 cale.

    Wiem, ale nie ma po prostu miejsca. I tak udalo sie namowic na 32'' bo na
    poczatku mial byc 26''. Plazm 32'' niestety brak.
    Dziekuje za porady i czekam na dalsze opinie.

  • 8. Data: 2011-03-10 21:08:58
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "kamtzu" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jakas marka/model lepiej radzi sobie z kiepskim sygnalem?

    Panasonic 42" PV8 (plazma), ogladam z anteny naziemnej (sygnał analogowy) i
    DVD (cyberhome po RGB) i obraz jest bardzo dobry. Z komputera po HDMI
    filmiki demo FullHD z tej stronki
    http://www.demo-world.eu/trailers/high-definition-tr
    ailers.php wyglądają
    rewelacyjnie.
    Tego modelu już nie ma, ja mam go 2 lata, ale teraz jest fajna plazma CX3E
    charakteryzująca się małym poborem mocy
    http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/o
    pis-panasonic-tx-p42cx3e.bhtml

  • 9. Data: 2011-03-11 06:22:39
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > Sony KDL-32EX402 (1599zl)
    > Sony KDL-32EX500(1853zl - troche drogo) Zdaje sie ze jest nowszy, ma 100Hz.

    nie będzie różnicy. bierz tańszy

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 10. Data: 2011-03-11 06:44:35
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-03-10 18:29, Aha pisze:

    > Kup cos z podswietlaniem LED marki LG albo Samsung te modele co podales
    > to stare klamoty.

    A cóż zyska oprócz tego że zostanie wydymany przez marketingowców od
    "led" tv ?

    Z samsunga LE32C650 będziesz zadowolony - odtwarza filmy full hd z usb,
    odtwarza bardzo dobrze