  • 1. Data: 2009-01-19 17:52:58
    Temat: Mysz z klawiaturą numeryczną
    Od: "Leon Mazurek" <l...@w...NOSPAM.pl>

    Widziałem u jednego gościa mysz z klawiaturą numeryczną na plecach. Była
    ciut szersza niż normalna ale do męskiej dłoni pasowała idealnie. Jak dla
    mnie patent niesamowity i praktyczny.
    Nie wiecie gdzie takie coś namierzyć?
    Nie mam już kontaktu z tym gościem.

    L.M.

  • 2. Data: 2009-01-19 18:10:47
    Temat: Re: Mysz z klawiaturą numeryczną
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Leon Mazurek"
    >Widziałem u jednego gościa mysz z klawiaturą numeryczną na plecach. Była
    >ciut szersza niż normalna ale do męskiej dłoni pasowała idealnie. Jak dla
    >mnie patent niesamowity i praktyczny.

    Patent staaaary. O myszy do Lotusa 1-2-3 czytałem w Bajtku gdzieś koło
    89-90 roku (zdjęcie też było).
    I wcale nie taki znowu świetny pomysł IMHO, bo mysz jest dość lekka i
    niestabilna przez to i daleko takiemu sposobowi wprowadzania danych do
    wygody.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Marzenie ćmy: życie na świeczniku.(Wojtek
    `b K...@e...eu.org d' Moszko)

  • 3. Data: 2009-01-19 18:38:46
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Leon Mazurek" <l...@w...NOSPAM.pl> writes:

    > Nie wiecie gdzie takie coś namierzyć?

    Takie?

    http://www.nextag.com/mouse-keypad/search-html

    W kraju nie widzialem...

    MJ

  • 4. Data: 2009-01-19 19:02:09
    Od: "Leon Mazurek" <l...@w...NOSPAM.pl>

    > Takie?
    >
    > http://www.nextag.com/mouse-keypad/search-html

    Nie o to chodzi.
    To nie był keypad z rolką i dwoma przyciskami.
    Ta którą widziałem wyglądała jak M-BT58 Logitecha
    http://img.ktr.pl/m/myszlogb58oem/sb.jpg
    tylko była ok. 20% proporcjonalnie większa i zamiast garbu miała zagłębienie
    z numeryką. Było to tak wykonanne, że jako mysz wciąż była wygodna, a
    numeryka była na doczepkę i nie przeszkadzała przy normalnej "myszowej"
    pracy. Jak już wspomniałem trzeba było mieć męską dłoń - dla mnie bomba.

    L.M.

  • 5. Data: 2009-01-19 19:12:46
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Leon Mazurek wrote:
    > zagłębienie z numeryką. Było to tak wykonanne, że jako mysz wciąż była
    > wygodna, a numeryka była na doczepkę i nie przeszkadzała przy normalnej
    > "myszowej" pracy.

    A jestes pewien, ze to byla klawiatura numeryczna, a nie... telefon Skype?

    k,

  • 6. Data: 2009-01-19 21:23:19
    Od: "Leon Mazurek" <l...@w...NOSPAM.pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A jestes pewien, ze to byla klawiatura numeryczna, a nie... telefon Skype?

    Jestem - miałem to w dłoni przez 5 minut

    L.M.

  • 7. Data: 2009-01-21 06:03:31
    Od: "Maciek D." <k...@i...pl>

    Leon Mazurek pisze:
> [...]
    > ciut szersza niż normalna ale do męskiej dłoni pasowała idealnie. Jak dla

    Np. tutaj:
    http://www.dynamism.com/numpad-mouse/pricing.shtml

    --
    Pozdrawiam,