  • 1. Data: 2009-01-19 13:57:19
    Temat: Win XP nie widzi dysku
    Od: Marek <a...@a...pl>

    Płyta to ECS RC410L/800-M2, HD to Samsung SP 2004C. Próba instalacji WIN
    XP kończy się z powodu "braku widoczności dysku". Płyta nie wymaga
    żadnych dodatkowych sterowników, ponadto Partytion Magic uruchamiany
    z pakietu Hiren's Boot Disk 9.5, pozwala na wszystkie operacje na tym
    dysku. HD podpiety do innej płyty, pozwala na bezproblemową instalację
    systemu. Proszę o pomoc w przeskoczeniu tego problemu.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2009-01-19 14:22:22
    Temat: Re: Win XP nie widzi dysku
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek napisał(a):

> [...]
    > dysku. HD podpiety do innej płyty, pozwala na bezproblemową instalację
    > systemu. Proszę o pomoc w przeskoczeniu tego problemu.

    Wpisz w googla ;) Wyskocza Ci opinie uzytkownikow. W tym jedna, ze nie
    da sie zainstalowac windowsa bez driverow z plyty... Czyli w tej wersji
    windowsa jaka masz nie ma driverow pasujacych do sterownika dyskow na
    tej plycie ECS-a. Tak wiec sciagasz ze strony http://tinyurl.com/84xyk7
    ULi SATA Controller Driver Diskette (M1573), bootujesz z plyty
    instalacyjnej windowsa, i wczytujesz te drivery, ktoryms F sie to robi,
    na pewno pisze na dole :)

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 3. Data: 2009-01-19 15:07:16
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dysku. HD podpiety do innej płyty, pozwala na bezproblemową instalację
    > systemu. Proszę o pomoc w przeskoczeniu tego problemu.

    zgaduję że dysk SATA, problem pojawia się co tydzień, wystarczy
    przestudiować archiwum albo poszukać strony gdzie ejst opisana integracja
    win xp ze sterownikami sata, hasło n-lite - postów i stron tysiące

  • 4. Data: 2009-01-19 16:05:09
    Od: Marek <a...@a...pl>

    januszek pisze:
    [...]
> [...]
    > da sie zainstalowac windowsa bez driverow z plyty... Czyli w tej wersji
    > windowsa jaka masz nie ma driverow pasujacych do sterownika dyskow na
    [...]
    Mając podpięty HD pod inną płytę główną instalowałem system (WIN XP SP3)
    z tego samej płytki CD co na niedziałającej MB. Poszło, dlatego byłem
    pewien, że instalka OS ma to co potrzeba. Mój bład, że driver jest pod
    określoną płytę - pewnie Microsoft potraktował ECS-a beeee i dlatego
    problem. Wielkie dzięki - jutro sprawdzę :)

    --
    Marek

  • 5. Data: 2009-01-19 16:09:33
    Od: Marek <a...@a...pl>

    januszek pisze:
    [...]
    http://tinyurl.com/84xyk7
    > ULi SATA Controller Driver Diskette (M1573), bootujesz z plyty
    [...]

    Link nie działa - pewnie skrót tinyurl się zleżał :)
    Widziałem ten driver na CD ale był przeznaczony dla macierzy RAID

    --
    Marek

  • 6. Data: 2009-01-19 16:17:59
    Od: Marek <a...@a...pl>

    Driver jest na pewno dla macierzy RAID http://tinyurl.com/dla-Januszka

    --
    Marek

  • 7. Data: 2009-01-19 18:12:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek napisał(a):

    > Driver jest na pewno dla macierzy RAID http://tinyurl.com/dla-Januszka

    Hmm... Ja tam widze katalog FloppyImage\ z ULi SATA/RAID controller
    driver - w readme.txt polecam fragment zaczynający się od: "Install
    driver during Windows XP installation" ;)

    j.

    ps. to SATA/RAID czyta sie jako bezraid/zraidem ;)

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.