  • 1. Data: 2010-08-05 06:59:25
    Temat: N i pobieranie listy kanałów
    Od: absceu4 <a...@j...mail.pl>

    witam

    - Jest sobie nowy zestaw N z nagywarka.
    - Jest sobie antena z konwerterem podlaczona do tego dekodera (2 kable)
    Oba elementy pochodza ze standardowego zestawu serwowanego przez eNke.
    Antena/konwerter są chyba dobrze ustawione (HB, siła 90, jakość 100 na
    obu antenach)

    Ale ....
    Dekoder nie potrafi pobrac listy kanalów.
    Z ekranu ustawien anteny przechodzi do pobierania listy kanałów,
    komunikat "trwa pobieranie..." po jakims czasie znika i dekoder powraca
    do ekranu z ustawieniami anteny. I tak w kółko...

    Telefony do BOK:
    - pierwszy: prosze podlaczyc przez scat zamiast hdmi (??????????)
    Oczywiscie - jak przypuszczałem - nic to nie daje

    - drugi: sprawdzenie aktywacji: ok. Rada - udac sie do punktu
    serwisowego (to oczywiscie dzis uczynie) i tam pobrac liste kanałów. Ale
    przeciez po "hardresecie" liste kanałów bedzie musiał znow pobrac (wg
    pani z BOK nie - ale im nie wierze) - i bede musial tak w kołko jezdzic
    do punktów serwisowych?

    Jakies pomysły, co moze byc nie tak?
    Załozmy ze dekoder jest sprawny. Czy stawienia anteny moga byc
    nieprawidłowe mimo pokazywnaia przez dekoder optymistycznych :) wartosci?

    --
    pzdr

  • 2. Data: 2010-08-05 11:45:53
    Temat: Re: N i pobieranie listy kanałów
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "absceu4" <a...@j...mail.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "trwa pobieranie..." po jakims czasie znika i dekoder powraca do ekranu z

    zaczął bym od sprawdzenia ustawień anteny poprzez podłączenie innego
    dekodera. jeśli będzie ok, to __wymień__ dekoder
    masz zeza i diseq ?? jeśłi tak to spróbuj podpiąć bezpośrednio (bez diseq)
    (ale docelowo powinno działać z diseq)

  • 3. Data: 2010-08-05 12:24:22
    Od: absceu4 <a...@j...mail.pl>

    > zaczął bym od sprawdzenia ustawień anteny poprzez podłączenie innego
    > dekodera. jeśli będzie ok, to __wymień__ dekoder

    Sprawdziłem dekoder na 100% pewnej instalacji - był zwalony - wymienili
    na nowy od reki.

    Ponoc niedlugo bede sie do nich zgłaszal po nowy konwerter, bo te z
    zestawów potrafia zdychac :)

    --
    pzdr