  • 1. Data: 2010-08-05 18:46:29
    Temat: TNK i tuner HD - tylko lista operatora, czy też dowolne programy FTA
    Od: "PWK" <p...@i...pl>

    Witajcie!
    Mam prośbę do osób, które uzywają lub miały styczność z dekoderem jaki TNK
    sprzedaje w swojej TV HD, czyli z
    urządzeniem ADB ITI-2850ST
    Jak się dowiedziałem, ten dekoder jest parowany z kartą, czyli nie wchodzi w
    grę kupno samej karty HD i oglądanie na innym dekoderze. Co do samego
    dekodera TNK, to:
    - czy pozwala on na wyszukiwanie własnych programów i układanie je w listy
    programów, czy jest tylko z gory ustalona lista TNK i nic nie można dorzucić
    innych programów z puli kanałów FTA (np. z Astry).
    - czy obsługuje DISEqC (mam zeza na Astrę)
    - i najważniejsze, jakie macie opinie o tym tunerze.
    Dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam
    PWK

  • 2. Data: 2010-08-05 22:11:02
    Od: "Mariusz" <m...@o...no.pl>

> [...]
    > - czy obsługuje DISEqC (mam zeza na Astrę)
    > - i najważniejsze, jakie macie opinie o tym tunerze.

    1 - Nie pozwala na własne listy...
    2 - Tak obsługuje DISEqC lub/i ToneBurst. Jak podłączysz zeza jest lista FTA
    z Astry, ale podstawowy konwerter musi być ustawiony na HotBird .

    Ogólnie obraz i dźwięk można określić jako bardzo dobry...

    Ale są minusy:
    Niesamowicie toporny pilot (gruby, nie ergonomiczny w obsłudze,
    wygląd jakby od innego urządzenia! )
    Do oglądania DVB-T trzeba mieć podłączoną i czynną antenę sat !!!!
    Nie wiem kto to wymyślił...
    Tuner DVB-T dość czuły - pozwala na odbiór z drucika.
    Analog TV na tym drucie jest zupełnie nieczytelny...
    Jest też jakiś błąd... Na zdublowanych kanałach TVP1 i TVP2 z MUX3
    (ze Śremu) nie dekoduje głosu!
    Na tunerze TV jest natomiast wszystko OK.
    Myślę że przy wymianie softu we wrześniu naprawią...

    Pozdrawiam
    MM

  • 3. Data: 2010-08-05 22:23:14
    Od: "PWK" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@o...no.pl> napisał w wiadomości
    > 1 - Nie pozwala na własne listy...
    > 2 - Tak obsługuje DISEqC lub/i ToneBurst. Jak podłączysz zeza jest lista
    > FTA
    > z Astry, ale podstawowy konwerter musi być ustawiony na HotBird .
    [...]

    Dzięki!
    A można ręcznie dodać sobie jakiś transponder, wyszukać na nim kanały i
    dorzucić to do ichniejszej listy np. Astra FTA?
    --
    PWK

  • 4. Data: 2010-08-05 22:58:51
    Od: "Mariusz" <m...@o...no.pl>

    > [...]
    >
    > Dzięki!
    > A można ręcznie dodać sobie jakiś transponder, wyszukać na nim kanały i
    > dorzucić to do ichniejszej listy np. Astra FTA?

    Nie. Masz tylko możliwość wybrania w menu Antena-> Dalej-> Pobrać listę
    Kanałów?.

    I to wszystko.... Wyjątkowo proste, wręcz idiotoodporne .
    Żadnych innych informacji czy też opcji. :-)
    Może jest jakieś menu serwisowe, ale specjalnie nie szukałem.

    --
    Mariusz

  • 5. Data: 2010-08-06 11:04:02
    Od: "Mariusz" <m...@o...no.pl>

    > [...]
    >
    > Dzięki!
    > A można ręcznie dodać sobie jakiś transponder, wyszukać na nim kanały i
    > dorzucić to do ichniejszej listy np. Astra FTA?

    W nocy może niezbyt dokładnie napisałem.
    Nie mam innego tunera by porównać, ale wydaje się, że na proponowanej
    liście są wszystkie (większość) FTA.
    W tunerze jest główna lista programów. Nie możemy ingerować w skład
    tej listy. Ta lista nazwana "wszystkie programy", podzielona jest na grupy:
    "Film", "Sport", "Przyroda" itp. I tutaj możemy założyć swoje
    grupy "ulubionych" i do tych swoich grup przypisywać programy z
    głównej listy.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-08-06 11:08:34
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@o...no.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > "Film", "Sport", "Przyroda" itp. I tutaj możemy założyć swoje
    > grupy "ulubionych" i do tych swoich grup przypisywać programy z

    Mam nadzieję że jakaś grupa się weźmie za napisanie softu dla tego tunerka,
    wtedy to będzie fajna zabawka :)

    pozdro
    blur

  • 7. Data: 2010-08-06 11:12:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "blur" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Mam nadzieję że jakaś grupa się weźmie za napisanie softu dla tego
    > tunerka,
    > wtedy to będzie fajna zabawka :)

    Zwłaszcza jakby się udało przerobić czytnik na uniwersalny, nie wyłączając
    możliwości parowania z n.