  • 1. Data: 2012-01-29 19:29:57
    Temat: N na kartę - brak AXN
    Od: ja <b...@b...org>

    Witam. Aktywowałem i brakuje AXN, cała reszta bez problemu. Czy AXN to
    słabszy transponder? Antena 1,2m z zezem na Astrę, bardzo możliwe, że
    woła o regulację, ale chwilowo odpada ze względu na warunki pogodowe. Z
    Astry również wszystko jest. Co jeszcze mogę sprawdzić/spróbować ?

  • 2. Data: 2012-01-29 19:37:03
    Temat: Re: N na kartę - brak AXN
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 29.01.2012 20:29, ja pisze:
> [...]
    > woła o regulację, ale chwilowo odpada ze względu na warunki pogodowe. Z
    > Astry również wszystko jest. Co jeszcze mogę sprawdzić/spróbować ?

    bardzo możliwe, że sygnał za słaby. może lekko konwerter trzeba skręcić.

  • 3. Data: 2012-01-29 20:07:54
    Od: ja <b...@b...org>

    On 29.01.2012 20:37, pawell32 wrote:

    > bardzo możliwe, że sygnał za słaby. może lekko konwerter trzeba skręcić.

    Ubrałem się, obejrzałem i nawet dotknąłem, ale manipulacja 18-letnim
    kablem przy dzisiejszym mrozie raczej nie pomoże. Pytanie nieco przy
    okazji - czy wkrótce spodziewać się kruszenia kabla? Ktoś spotkał tak
    zahodowane okazy?

    Ps. Bardzo przepraszam za RE na priv.

  • 4. Data: 2012-01-30 13:52:33
    Od: ja <b...@b...org>

    > bardzo możliwe, że sygnał za słaby. może lekko konwerter trzeba skręcić.

    Strzał w 10. Tymczasowo "wyregulowane". Dzięki.

  • 5. Data: 2012-02-25 15:06:59
    Od: d...@g...com

    W dniu niedziela, 29 stycznia 2012, 20:29:57 UTC+1 użytkownik ja napisał:
> [...]
    > woła o regulację, ale chwilowo odpada ze względu na warunki pogodowe. Z
    > Astry również wszystko jest. Co jeszcze mogę sprawdzić/spróbować ?

    Ja mam podobny problem lecz manipulacja LNB nic nie dała. Wszystkie transpondery
    wyszukuje mi bez problemu, siła sygnału 90% a jakość 75%. Ma ktoś jakiś pomysł ? Mam
    TNK HD

  • 6. Data: 2012-02-25 15:34:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <d...@g...com> napisał w wiadomości
    ion-forums@ynlt17...
> [...]

    >Ja mam podobny problem lecz manipulacja LNB nic nie dała. Wszystkie
    >transpondery wyszukuje mi bez problemu, siła sygnału 90% a jakość >75%. Ma

    Ustawić precyzyjnie antenę, lub zmienić na większą.

  • 7. Data: 2012-02-25 15:59:20
    Od: Szymon Max <d...@g...com>

    On 25 Lut, 16:34, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Użytkownik <d...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:16691800.420.1330182419839.JavaMail.g
    eo-discussion-forums@ynlt17...

    > Ustawić precyzyjnie antenę, lub zmienić na większą.

    Antena 85 cm, a nie wiem czy da sie jeszcze bardziej precyzyjnie. Ale
    innych kanałów nie brakuje.

  • 8. Data: 2012-02-25 16:24:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Szymon Max" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Ustawić precyzyjnie antenę, lub zmienić na większą.

    >Antena 85 cm, a nie wiem czy da sie jeszcze bardziej precyzyjnie. Ale

    Miałem kiedyś tak z nsportem z TNK.
    Ni cholery ten transponder nie chciał działać, ale po wymianie na 80 cm i
    dokładnym ustawieniu anteny wszystko zagrało.

  • 9. Data: 2012-02-25 16:52:04
    Od: Szymon Max <d...@g...com>

    On 25 Lut, 17:24, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
> [...]
    > Ni cholery ten transponder nie chciał działać, ale po wymianie na 80 cm i
    > dokładnym ustawieniu anteny wszystko zagrało.

    Naprawione. Po hard resecie dekodera pojawił się AXN oraz 3 nowe kanał
    Fox HD, FoxLive HD, National Geo HD,