  • 1. Data: 2012-01-27 19:35:00
    Temat: Tuner z nagrywarką "n"
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    Mam ten starszy biały , ale chciałbym nagrać niektóre filmy wyświetlane
    po godz. 23 . W związku z tym pytanie : Czy tuner " n " ten z nagrywarką
    i HDD pozwoli mi nagrać np. w środę od godz. 1.00 do 2.30 film
    nadawany np. na HBO podobno w rozdzielczości 1080 , i czy w czwartek po
    południu będę mógł go odtworzyć w tej rozdzielczości ?
    Pytam , bo zarówno w BOK jak i u 2 dilerów odpowiedzi były niejasne .

  • 2. Data: 2012-01-27 19:48:48
    Temat: Re: Tuner z nagrywarką "n"
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 27 Jan 2012 20:35:00 +0100, Pan Zbyszek napisał(a):

> [...]
    > południu będę mógł go odtworzyć w tej rozdzielczości ?
    > Pytam , bo zarówno w BOK jak i u 2 dilerów odpowiedzi były niejasne .

    Tuner wyśle w takiej rozdzielczości jaka jest ustawiona na wyjściu.
    A jaka jest realna rozdzielczość nadawania - tego nikt nie wie.
    W każdym razie jakość obrazu na kanałach HD, zwłaszcza tych co nadają z
    jakąś sensowną jakością (np. BBC HD) nie różni się od jakości nagrania.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-01-27 20:09:15
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]
    > W każdym razie jakość obrazu na kanałach HD, zwłaszcza tych co nadają z
    > jakąś sensowną jakością (np. BBC HD) nie różni się od jakości nagrania.

    A odpowiedź na pytanie o nagrywanie - ustawiasz nagrywanie w oparciu o EPG.
    Przesuniecie czasowe (nader często spotykane np. w Polsacie) nie jest brane
    pod uwagę, czyli nagrasz tak, jak mówi program ;-(

    W HBO z reguły nie ma opóźnień.

  • 4. Data: 2012-01-27 20:14:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 27 Jan 2012 21:09:15 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > A odpowiedź na pytanie o nagrywanie - ustawiasz nagrywanie w oparciu o EPG.
    > Przesuniecie czasowe (nader często spotykane np. w Polsacie) nie jest brane
    > pod uwagę, czyli nagrasz tak, jak mówi program ;-(

    Polsat? To mały pikuś, zwłaszcza, że można w opcjach dodać parę minut przed
    i po.
    Gorzej jakby ktoś usiłował coś nagrywać np. na Comedy Central. Tam to
    dopiero jest masakra.

  • 5. Data: 2012-01-28 09:54:37
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 27-01-2012 o 20:48:48 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > W każdym razie jakość obrazu na kanałach HD, zwłaszcza tych co nadają z
    > jakąś sensowną jakością (np. BBC HD) nie różni się od jakości nagrania.

    Po co takie skomplikowane tłumaczenie? Na dodatek niezbyt zgodne z
    rzeczywistością.
    Tuner zapisuje sygnał cyfrowy taki jaki jest, nie zmienia go, więc czy sie
    ogląda z nagrania czy na żywo, jakość jest taka sama (taka, z jaką jest
    nadawany z satelity dany kanał).
    Oczywiście obraz z tunera do telewizora można wysłać różnymi kablami z
    różną jakością - od HDMI do composite.

    --
    SW3
    ----

  • 6. Data: 2012-01-28 11:27:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 28 Jan 2012 10:54:37 +0100, SW3 napisał(a):

> [...]
    > nadawany z satelity dany kanał).
    > Oczywiście obraz z tunera do telewizora można wysłać różnymi kablami z

    Bardzo lubię osoby które zarzucają mijanie się z rzeczywistością po czym
    piszą dokładnie to samo. Są takie nietuzinkowe.

  • 7. Data: 2012-01-29 11:00:08
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-27 20:35, Pan Zbyszek pisze:
> [...]
    > będę mógł go odtworzyć w tej rozdzielczości ?
    > Pytam , bo zarówno w BOK jak i u 2 dilerów odpowiedzi były niejasne .
    Panowie nie sprzeczajcie się - szkoda nerwów .
    Dziękuje za odpowiedzi - już wiem , bo panienka z BOK coś mi motała ,
    że jakieś licencje nie pozwalają kopiować filmu w jakości HD i ich / n /
    tuner odtworzy film w zwykłej rozdzielczości / 720x576 /.

  • 8. Data: 2012-01-29 11:06:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 29 Jan 2012 12:00:08 +0100, Pan Zbyszek napisał(a):

> [...]
    > że jakieś licencje nie pozwalają kopiować filmu w jakości HD i ich / n /
    > tuner odtworzy film w zwykłej rozdzielczości / 720x576 /.

    tak, jeżeli podepniesz urządzenie bez HDCP po HDMI.
    Bo już po component wypuści pełne 1080i bez żadnego problemu.

  • 9. Data: 2012-01-29 16:46:43
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    > tak, jeżeli podepniesz urządzenie bez HDCP po HDMI.
    > Bo już po component wypuści pełne 1080i bez żadnego problemu.

    Sorry , ale próbowałem w Wikipedii dowiedzieć się , co to jest to HDCP
    no i niby wiem , ale nie wiem .
    To może z innej beczki :
    Mam w jednym pokoju TV Full HD i tuner "n" zakładając że z nagrywarką
    / oczywiście dwa kable od konwertera /
    programuje sobie nagranie filmu z HBO HD od godz.1 do 3 w nocy .
    Następnego dnia chciałbym ten film zobaczyć w drugim pokoju , gdzie mam
    projektor BENQ HD Ready /1280x720/ , ekran ok. 130x170 cm . Pod
    projektor jest obecnie podłączony PC z nagrywarką BluRay , ale mimo , że
    mam zainstalowany programik "AnyDVD" to jednak komputer nie wszystkie
    filmy chce odtwarzać . PC ma kartę z gniazdem HDMI .
    Zastanawiam się , czy będę mógł przenieść dekoder i podłączyć go do
    projektora aby zobaczyć " wczorajszy " film .
    Projektor ma gniazda HDMI , YPbPr i CompositVideo .
    Oczywiście w Rozdzielczości 1280x720 , bo jednak na tym ekranie różnica
    między płytą DVD a BR jest kolosalna A pytanie dlatego , bo obecnie PC
    czasem wyświetla mi film z wypożyczalni
    w rozdzielczości 720 , a czasem wyświetla jakiś komunikat , że ze
    względu na jakieś tam licencje i inne bzdury filmu nie wyświetli .

  • 10. Data: 2012-01-29 17:39:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 29.01.2012 17:46, Pan Zbyszek pisze:
> [...]
    > w rozdzielczości 720 , a czasem wyświetla jakiś komunikat , że ze
    > względu na jakieś tam licencje i inne bzdury filmu nie wyświetli .

    nie widzę przeszkód dlaczego miałbyś tego nie odtworzyć.
    w dekoderze ustawiasz rozdzielczość 720p.