  • 91. Data: 2009-12-26 18:04:46
    Temat: Re: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net>
    napisał w wiadomości news:

    > Może niech każdy pisze o tym co zna, czyli o swojej platformie i o tym ile
    > za nią płaci.
    > Ja mam umowę na 13 miesięcy, dostałem za darmo tuner z nagrywarką a
    > sumaryczny koszt całej umowy to 526zł, za to mam 72 kanały płatne w tym 10
    > HD co mi osobiście całkowicie wystarcza.

    Nieźle.
    Jak by w tym było C+ i względnie HBO, to byłaby to fajna cena.
    W każdym innnym przypadku nie jest warta nawet 50 zł za rok, a co dopiero
    500. ;-)

  • 92. Data: 2009-12-26 19:45:04
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W sobota, 26 grudnia 2009 19:04, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Nieźle.
    > Jak by w tym było C+ i względnie HBO, to byłaby to fajna cena.

    Czytać nie umiesz czy tylko problemy ze zrozumieniem tekstu? Powtórzę:
    "Kanałów filmowych N-ki i nie będę ich kupował bo jaki sens jest płacić co
    miesiąc kasę za filmy które rok wcześniej mogłem obejrzeć w kinie a za rok
    obejrzę w każdej innej telewizji ;-) to samo dotyczy wszelkich innych
    kanałów filmowych C+, HBO, itp. itd. "

    > W każdym innnym przypadku nie jest warta nawet 50 zł za rok, a co dopiero
    > 500. ;-)

    Kogo interesują opinie?
    Opisz fakty, czyli sumaryczny koszt umowy, ilość dostępnych programów, ilość
    kanałów HD, zalety pakietu z którego korzystasz.
    Rozumiesz? Fakty, a nie bicie piany jakie cały czas uprawiasz.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 93. Data: 2009-12-26 21:43:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:

    > Czytać nie umiesz

    Umiem, a nawet i bez tego wiem, że N Canal+ nie ma, więc nie możesz go mieć
    w tamach tejże umowy.
    Co dyskwalifikuję ofertę, jako nic nie wartą.

> [...]
    > miesiąc kasę za filmy które rok wcześniej mogłem obejrzeć w kinie a za rok
    > obejrzę w każdej innej telewizji ;-) to samo dotyczy wszelkich innych

    A gdzie ja pisałem, że chodzi mi o c+ dla filmów?
    Więc jeśli ktoś czegoś nie rozumie to Ty sam.

    > Kogo interesują opinie?

    Jeśli to co powyżej napisałeś to nie jest opinia, to co Twoim zdaniem?

    > Opisz fakty, czyli sumaryczny koszt umowy, ilość dostępnych programów,
    > ilość
    > kanałów HD,

    Ale po co?
    Nie lepiej opisywać rzeczy istotne?

    > Rozumiesz?

    Rozumiem.
    Robiłem już to nie raz, więc nie będę powtarzał specjalnie dla jakiegoś
    lenia, któremu się kilku postów przeczytać nie chce.

    > Fakty, a nie bicie piany

    Dokładnie o to mi chodzi.
    Ilość kanałów w ogóle czy hd to właśnie bicie piany i kiepski marketing
    rodem z n.
    Fakty to zawartość oferty na tychże kanałach, co już skrzętnie ukrywane.

    Jakbyś nie zrozumiał - wystarczy kilka kanałów, ale takich na których często
    jest coś co chciałbym obejrzeć, w miejsce 1000 takich na których nie nic
    ciekawego.

  • 94. Data: 2009-12-26 21:54:47
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W sobota, 26 grudnia 2009 22:43, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Umiem, a nawet i bez tego wiem, że N Canal+ nie ma, więc nie możesz go
    > mieć w tamach tejże umowy. Co dyskwalifikuję ofertę, jako nic nie wartą.

    W takim razie Twoje zdanie o każdej platformie innej niż C+ nie ma
    absolutnie żadnej wartości :-) a zdanie o C+ jest równie bezużyteczne
    skoro jesteś C+ zaślepiony :-)

    > Ale po co?

    No comments :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 95. Data: 2009-12-26 22:00:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:

    > W takim razie Twoje zdanie o każdej platformie innej niż C+ nie ma
    > absolutnie żadnej wartości :-) a zdanie o C+ jest równie bezużyteczne
    > skoro jesteś C+ zaślepiony :-)

    Bzdura.
    Bo cały czas nie chodzi o sam Canal+, tylko o jego zawartość.
    Gdyby N (czy Polsat) kupiła tyle piłki, co C+, z polską ligą włącznie, to z
    miejsca zmieniłbym platformę.
    W tym samym dniu, w którym piłka skończyłaby się w C+.
    Cała reszta to dla mnie tylko dodatek do sportu, który jest niestety tylko w
    C+.
    Całą resztę mogę mieć wszędzie, za podobną kasę, sportu już niestety nie -
    to on robi różnicę.

  • 96. Data: 2009-12-26 22:04:18
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-26 22:54, Dariusz Zygmunt wrote:

    > No comments :-)

    To jest bardzo dobre pytanie. Liczba dostępnych programów jest w ogóle
    nieznacząca, jeżeli 99,9 % z nich to telewizja śniadaniowa
    (obiadowa/kolacyjna/niepotrzebne skreślić), edusaty, tv markety czy
    wedding tv.

  • 97. Data: 2009-12-27 11:41:02
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 26.12.2009 22:43, Cavallino pisze:

    > Umiem, a nawet i bez tego wiem, że N Canal+ nie ma, więc nie możesz go
    > mieć w tamach tejże umowy.
    > Co dyskwalifikuję ofertę, jako nic nie wartą.

    sorry, ale co jest takiego w C+?
    miałem to nawet za darmo (pewnie niedługo znów będzie), i jakoś
    nie widziałem

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnome, compiz-fusion

  • 98. Data: 2009-12-27 11:55:38
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-12-26 22:43, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Umiem, a nawet i bez tego wiem, że N Canal+ nie ma, więc nie możesz go
    > mieć w tamach tejże umowy.
    > Co dyskwalifikuję ofertę, jako nic nie wartą.

    Cyfra nie ma ESPN America, co dyskwalifikuje jej ofertę, jako nic nie
    wartą :-P

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 99. Data: 2009-12-27 11:58:38
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-12-26 23:00, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

> [...]
    > tylko w C+.
    > Całą resztę mogę mieć wszędzie, za podobną kasę, sportu już niestety nie

    Nie utożsamiaj sportu z piłką nożną (zwłaszcza naszej ligi). Poza nią
    jest jeszcze bardzo dużo innych dyscyplin sportowych, także takich,
    których nie ma w C+, a nawet w całym pakiecie Cyfry.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l