  • 1. Data: 2009-12-12 16:24:36
    Temat: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Witam,
    gdzie jest haczyk w promocji N za 48 zł przez cały okres umowy za wszystkie
    pakiety?

    --
    Arek

  • 2. Data: 2009-12-12 18:25:18
    Temat: Re: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Od: "ia" <z...@g...pl>

    no właśnie,
    i do kiedy ta promocja?

    ja już wypowiedziałem N-ce umowę i czekam do lutego,
    aż skończy mi się okres wypowiedzenia,
    jednak nie wiem czy wcześniej nie podpisać nowej umowy?

    Gostek z biura N-ki wydzwania żeby mnie odwieść od tej decyzji ale ma za
    słabe argumenty,
    teraz mam zwykły dekoder, a chcę nowy z vodem no i antena mi zardzewiała,
    muszę zmienić.
    Za chiny nie zmienią mi waruknów na takie jakie dostaje się przy podpisaniu
    nowej umowy.

    pzdr
    ia

  • 3. Data: 2009-12-12 22:09:59
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > gdzie jest haczyk w promocji N za 48 zł przez cały okres umowy za wszystkie
    > pakiety?

    hm np to że konkurecja ma lepiej?

  • 4. Data: 2009-12-13 12:11:34
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    On 12/12/2009 11:09 PM, Mamut wrote:

    > hm np to że konkurecja ma lepiej?

    Tzn. kto ma lepiej ? Dla mnie osobiście oferowane zestaw kanałów
    (szczególnie dla dzieci) jest najlepszy. Ale każdy woli coś innego. W
    każdym bądź razie polecam składać zamówienie tylko przez www ewentualnie
    konsultanta z racji na lepsze warunki niż w punkcie.

    MM

  • 5. Data: 2009-12-13 12:35:25
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Tzn. kto ma lepiej ? Dla mnie osobiście oferowane zestaw kanałów
    > (szczególnie dla dzieci) jest najlepszy. Ale każdy woli coś innnego

    masz racje, kazdy woli cos innego.
    Wiekszosc woli Cyfre. Nie wiem czy nka ma lepszą eferte kanalow dla
    dzieci, ale w komfortowym jest ich chyba 5 lub 6.
    Pozostała zawartosc pakietu przewyzsza nke na pewno.

  • 6. Data: 2009-12-13 12:36:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MM" <m...@p...change.hand> napisał w wiadomości

    > Tzn. kto ma lepiej ? Dla mnie osobiście oferowane zestaw kanałów
    > (szczególnie dla dzieci) jest najlepszy.

    Znaczy co jeszcze wymyślono poza tymi 5 czy 6, które są w Komfortowym w
    Cyfrze, kosztującym 35 zł?
    Z których i tak zazwyczaj ogląda się 1?

  • 7. Data: 2009-12-13 13:56:04
    Od: Alias Awatar <a...@a...eu>

    Mamut pisze:

    > masz racje, kazdy woli cos innego.
    > Wiekszosc woli Cyfre. Nie wiem czy nka ma lepszą eferte kanalow dla
    > dzieci, ale w komfortowym jest ich chyba 5 lub 6.
    > Pozostała zawartosc pakietu przewyzsza nke na pewno.

    :))
    A ja testowo w rodzinie postawiłem dwa dekodery
    Nbox rekorder wszystkie pakiety
    oraz PVR C+ pełny pakiet.
    Niestety ale C+ prawie nikt nie ogląda.
    Ktoś wie dlaczego?

    AA

  • 8. Data: 2009-12-13 14:44:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Alias Awatar" <a...@a...eu> napisał w wiadomości news:

    > A ja testowo w rodzinie postawiłem dwa dekodery
    > Nbox rekorder wszystkie pakiety
    > oraz PVR C+ pełny pakiet.
    > Niestety ale C+ prawie nikt nie ogląda.
    > Ktoś wie dlaczego?

    To już sam musisz zdiagnozować odchyły swojej rodziny.

  • 9. Data: 2009-12-13 15:32:34
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > :))
    > A ja testowo w rodzinie postawiłem dwa dekodery
> [...]

    bardzo jestem ciekawy co takiego jest w n czego nie ma w pelnym
    pakiecie cyfry. Hmmm na mysl przychodzi mi tylko ten ruski kanal
    "wojna i pokoj" Ogladalnosc kilka tysiecy osob w kraju i chyba nsport
    - oprocz 4 meczy LM lecacych w kółko przez caly tydzien przerywanych
    powtorkami gadajacych glow to nie ma ta nic. Wiec jestem naprawde
    niezmiernie ciekawy co tak przyciaga twoją rodzine?

  • 10. Data: 2009-12-13 15:58:09
    Od: "Krzysiak" <x...@x...pl>

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > Ktoś wie dlaczego?

    Wiec jestem naprawde
    niezmiernie ciekawy co tak przyciaga twoją rodzine?

    4683 (20091213) __________