  • 1. Data: 2009-01-22 14:09:58
    Temat: N95 (nie 8GB) i Samsung F480?
    Od: "news_groups" <n...@o...pl>

    Czy ktoś z Was używa N95 (nie 8GB) - jak jest z jakością dzwięku? Zastanawiam
    się na kupnem ale nie chciałbym się władować jak z 6500 Slide, w której jakość
    dzwięku jest tragiczna.

    Drugim telefonem na ktorym sie zastanwiam jest F480 - jak sprawuje się ekran
    dotkowy?

  • 2. Data: 2009-01-22 21:55:08
    Temat: Re: N95 (nie 8GB) i Samsung F480?
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Thu, 22 Jan 2009 15:09:58 +0100, news_groups napisał(a):

    > Drugim telefonem na ktorym sie zastanwiam jest F480 - jak sprawuje się ekran
    > dotkowy?

    Moja córka używa i jest zachwycona.
    Mnie osobiście po pierwsze przeszkadza wysoka czułość i reagowanie
    wyłącznie na palce a nie "dowolny przedmiot" :) Ona twierdzi że to zaleta.
    Po drugie: mnie potwornie wkurza i myli odwrotne (niż w moim telefonie)
    przewijanie ekranu. Ona uznała to za całkowicie naturalne i oczywiste. :P

    Dlatego jeśli używałeś "tradycyjnych" dotykowców - sprawdź koniecznie na
    żywo- bo być może będziesz się musiał przestawić (ja bym musiał). Jeśli nie
    używałeś, to może ci się spodobać :P
    --
    igor

  • 3. Data: 2009-01-23 06:17:06
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    igoR szczurka pisze:

> [...]
    > żywo- bo być może będziesz się musiał przestawić (ja bym musiał). Jeśli nie

    Bo ty nie jestes trendy :) teraz uzywanie rysika jest "be" a palcowanie
    zawsze wymaga zmiany nawykow. Mialem pda od czasow Compaqa i jego
    bialoczarnego PDA i powiem ze teraz przy palcowych telefonach czuje sie
    naturalnie.