  • 1. Data: 2009-01-22 15:50:19
    Temat: nadajniki PLAY
    Od: G-Z <p...@p...prohost.pl>

    Myślałem że PLAY ma tylko nadajniki 3G. Się dzisiaj niezmiernie
    zdziwiłem gdy na telefonie (900/1800/1900) w tej sieci zamiast
    normalnego PlusGSM/Play pojawiło się samo PLAY. Telefon (nie mający 3G
    ani nawet Edge) zalogował się na nadajnik Playa. Co więcej, nie można
    było się nigdzie dodzwonić, natomiast połączenia przychodzące były
    przekierowane (nie wiadomo gdzie) a u dzwoniącego pojawiał się komunikat
    że abonent jest niedostępny. Przelogowałem się do Plusa i jest OK.

    Dziwne.

  • 2. Data: 2009-01-22 17:45:08
    Temat: Re: nadajniki PLAY
    Od: "PiotrekN" <n...@g...com>

    "G-Z" <p...@p...prohost.pl> wrote in message
> [...]
    > (nie wiadomo gdzie) a u dzwoniącego pojawiał się komunikat że abonent jest
    > niedostępny. Przelogowałem się do Plusa i jest OK.

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=13409 - to tak gwoli wyjaśnienia.

    pzdr PiotrekN

  • 3. Data: 2009-01-23 06:14:57
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    G-Z pisze:
> [...]
    > przekierowane (nie wiadomo gdzie) a u dzwoniącego pojawiał się komunikat
    > że abonent jest niedostępny. Przelogowałem się do Plusa i jest OK.

    Play ma nadajniki GSM900 :) w jakim miescie ten zasieg sie pojawil ?

  • 4. Data: 2009-01-23 09:37:54
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Play ma nadajniki GSM900 :) w jakim miescie ten zasieg sie pojawil ?

    Mam zasięg gsm z Play w centrum Wrocławia.

  • 5. Data: 2009-01-23 17:07:28
    Od: "Synek" <t...@a...pl>

    > Mam zasięg gsm z Play w centrum Wrocławia.

    Krzyki tez maja (Gajowicka)

    S.

  • 6. Data: 2009-01-24 15:29:28
    Od: "menek" <p...@o...menek>

    Najwyraźniej w Twojej okolicy konfigurowano właśnie
    urządzenia stąd niepełna funkcjonalność. Pewnie niebawem
    uruchomią komercyjnie. Jak już PotrekN wskazał, Play będzie
    intensywnie stawiał własne maszty aby uniezależnić się od
    Polkomtela.
    --
    Pozdrawiam,

  • 7. Data: 2009-01-24 18:08:14
    Od: G-Z <p...@p...prohost.pl>

    menek pisze:
> [...]
    > niepełna funkcjonalność. Pewnie niebawem uruchomią komercyjnie. Jak już
    > PotrekN wskazał, Play będzie intensywnie stawiał własne maszty aby

    Wrocław. Już konfigurują 3 dzień ;). Byłem świadkiem jak w punkcie
    PLAY'a klienci mieli pretensje do kobiety tam pracującej czemu ich
    telefony nie działają. Niestety nie potrafiła tego wytłumaczyć.