eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Na przejezdzie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 1. Data: 2019-04-12 03:32:23
    Temat: Na przejezdzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>


    https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/krzesiny-ro
    gatki-opadly-dopiero-jak-pociag-przejezdzal-91475.ht
    ml

    https://www.facebook.com/renata.gromacka.1/videos/22
    21990767857578/


    trzeba uwazac ... podniesione rogatki pierwszenstwa nie daja

    J.


  • 2. Data: 2019-04-12 07:28:55
    Temat: Re: Na przejezdzie
    Od: p...@g...com

    --trzeba uwazac ... podniesione rogatki pierwszenstwa nie daja


    automatyka w PKP zatrzymala sie gdzies w sredniowieczu, dzis zwielokrotnienie systemu
    ostrzegania moze zrobic gimnazjalista (czujnik drgan czy dzwieku) a gamonie wciaz sie
    wykladaja ... moze Zero do lochu kogos wsadzi i sie ogarna :-)


  • 3. Data: 2019-04-12 12:24:55
    Temat: Re: Na przejezdzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:e3ae5876-3f88-4bb8-979a-ce02840c1996@go
    oglegroups.com...
    >--trzeba uwazac ... podniesione rogatki pierwszenstwa nie daja

    >automatyka w PKP zatrzymala sie gdzies w sredniowieczu, dzis
    >zwielokrotnienie systemu ostrzegania moze zrobic gimnazjalista
    >(czujnik drgan czy dzwieku) a gamonie wciaz sie wykladaja ... moze
    >Zero do lochu kogos wsadzi i sie ogarna :-)

    No ale po co zwielokrotniac, skoro kierowca ma sie przed torami
    zatrzymac, rozejrzec i dopiero wjezdzac :-)

    A zwielokrotnianie ... bedzie efekt taki, ze kierowcy zaczna ignorowac
    czerwone swiatla i omijac szlabany ...

    J.


  • 4. Data: 2019-04-12 12:42:21
    Temat: Re: Na przejezdzie
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 12.04.2019 o 12:24, J.F. pisze:

    >
    > No ale po co zwielokrotniac, skoro kierowca ma sie przed torami
    > zatrzymac, rozejrzec i dopiero wjezdzac :-)

    Nie ma obowiązku zatrzymania przed podniesionym szlabanem.

    >
    > A zwielokrotnianie ... bedzie efekt taki, ze kierowcy zaczna ignorowac
    > czerwone swiatla i omijac szlabany ...
    >

    A teraz co robią?

    MJ


  • 5. Data: 2019-04-12 12:56:47
    Temat: Re: Na przejezdzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5cb06b8d$0$525$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 12.04.2019 o 12:24, J.F. pisze:
    >> No ale po co zwielokrotniac, skoro kierowca ma sie przed torami
    >> zatrzymac, rozejrzec i dopiero wjezdzac :-)

    >Nie ma obowiązku zatrzymania przed podniesionym szlabanem.

    Jesli potrafisz sie rozejrzec bez zatrzymania, to nie musisz :-)

    >> A zwielokrotnianie ... bedzie efekt taki, ze kierowcy zaczna
    >> ignorowac czerwone swiatla i omijac szlabany ...

    >A teraz co robią?

    A teraz tylko nieliczni ignoruja ...

    J.



  • 6. Data: 2019-04-12 13:12:53
    Temat: Re: Na przejezdzie
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-04-12 o 12:24, J.F. pisze:
    > No ale po co zwielokrotniac, skoro kierowca ma sie przed torami
    > zatrzymac, rozejrzec i dopiero wjezdzac :-)

    Tylko, że często g* widać, albo trzeba wjechać prawie na tor, żeby coś
    było widać. I kij w ucho temu, co robi przejazdy pod kątem ostrym do
    torów, bo wtedy słupki samochodu wszystko zasłaniają.
    A im wolniej jedziesz, tym dłużej przebywasz w strefie zagrożenia.

    Pozdrawiam


  • 7. Data: 2019-04-12 13:18:12
    Temat: Re: Na przejezdzie
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 12 kwietnia 2019 07:28:57 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > --trzeba uwazac ... podniesione rogatki pierwszenstwa nie daja
    >
    >
    > automatyka w PKP zatrzymala sie gdzies w sredniowieczu, dzis zwielokrotnienie
    systemu ostrzegania moze zrobic gimnazjalista (czujnik drgan czy dzwieku) a gamonie
    wciaz sie wykladaja ... moze Zero do lochu kogos wsadzi i sie ogarna :-)

    Może to kwestia ilości :

    Podróżując samochodem często na naszej drodze napotykamy na przejazdy kolejowe, czyli
    skrzyżowania torów kolejowych z drogami publicznymi. W Polsce na 380 tys. km dróg
    publicznych, występuje 15 867 przejazdów kolejowych.


  • 8. Data: 2019-04-12 18:14:57
    Temat: Re: Na przejezdzie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.04.2019 o 07:28, p...@g...com pisze:
    > --trzeba uwazac ... podniesione rogatki pierwszenstwa nie daja
    >
    >
    > automatyka w PKP zatrzymala sie gdzies w sredniowieczu, dzis zwielokrotnienie
    systemu ostrzegania moze zrobic gimnazjalista (czujnik drgan czy dzwieku) a gamonie
    wciaz sie wykladaja

    Generalnie to jest to w _nowych_ realizacjach doś dobrze rozwiązanie -
    jak coś nie działa prawidłowo to mechanik dostaje sygnał na topach
    (tarcze ostrzegawcze przejazdowe) i czoło pociągu przejeżdza przez
    przejazd 20km/h. IMHO największym problemem jest, że w skutek zaszłości
    sprzed dwóch stuleci zepsuta sygnalizacja nadaje sygnał "droga wolna".

    BTW - zanim ktoś mnie opierdoli, że mam zawsze sięzatrzymać i sprawdzić
    to napiszę, ze tak właśnie styaram się robić, ale nie po to wydano na to
    kupę kasy, żeby nie pełniło defacto żadnej funkcji. W czechach jak
    wszystko jest ok to miga białe światło, co w połaczeniu z podniesionymi
    zaporami zanczy nie ma vlaka, w Niemczech jak zwolniłem przed rogatkami
    to mnie strąbili - i rzeczywiście - oni przejeżdzają na pełnej kurwie.

    Shrek


  • 9. Data: 2019-04-12 18:30:25
    Temat: Re: Na przejezdzie
    Od: t-1 <t...@d...pl>

    W dniu 2019-04-12 o 03:32, J.F. pisze:
    >
    > https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/krzesiny-ro
    gatki-opadly-dopiero-jak-pociag-przejezdzal-91475.ht
    ml
    >
    > https://www.facebook.com/renata.gromacka.1/videos/22
    21990767857578/
    >
    >
    > trzeba uwazac ... podniesione rogatki pierwszenstwa nie daja
    >
    > J.
    >

    Np. w Bieniewicach (k. Błonia) zamykają się na 5 minut przed pociągiem.
    Średnia wypada jak należy.


  • 10. Data: 2019-04-16 10:26:05
    Temat: Re: Na przejezdzie
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 2019-04-12 o 18:14, Shrek pisze:
    > Generalnie to jest to w _nowych_ realizacjach doś dobrze rozwiązanie -
    > jak coś nie działa prawidłowo to mechanik dostaje sygnał na topach
    > (tarcze ostrzegawcze przejazdowe) i czoło pociągu przejeżdza przez
    > przejazd 20km/h.

    Niestety nie wszędzie. Chyba, że chodziło Ci wyłącznie o nowe linie
    kolejowe a nie nowe sygnalizacje.

    --
    SW3
    ----
    Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem
    innych. /Bastiat

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: