  • 1. Data: 2010-05-05 17:46:31
    Temat: Największy singiel ?
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Witam,
    tak z ciekawości : jaki największy, najmocniejszy singiel jeździ po
    naszych drogach? DR800 ?

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 2. Data: 2010-05-05 19:08:20
    Temat: Re: Największy singiel ?
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On May 5, 7:46 pm, nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl> wrote:
    > Witam,
    > tak z ciekawości : jaki największy, najmocniejszy singiel jeździ po
    > naszych drogach? DR800 ?

    Lanz Bulldog, po wojnie znany jako Ursus C-45.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Ursus_C-45
    http://www.youtube.com/watch?v=iPp1rzUKsdY
    cieszesiezemoglempomoc.

    --
    Pozdrawiam, Artu Kef & padaki

  • 3. Data: 2010-05-05 19:18:50
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Kefir"

    ***Lanz Bulldog, po wojnie znany jako Ursus C-45.

    To one nadal jezdza???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 4. Data: 2010-05-05 19:23:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-05 21:18, Tytus pisze:
    > Siemka
    > "Kefir"
    >
    > ***Lanz Bulldog, po wojnie znany jako Ursus C-45.
    >
    > To one nadal jezdza???

    Tak, glownie na zlotach traktorzystow

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2010-05-05 19:49:58
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-05-05 19:46, nalesnik pisze:
    > Witam,
    > tak z ciekawości : jaki największy, najmocniejszy singiel jeździ po
    > naszych drogach? DR800 ?
    najwiekszy czy najmocniejszy?Mocniejszy będzie KTM 690 LC4
    Największy-motocykl Wernera:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2010-05-05 21:23:48
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tak, glownie na zlotach traktorzystow

    Akurat w poniedziałek przejeżdżałem koło zlotu traktorzystów.
    Oko bielało na widok niektorych wynalazków. Na żelaznych kołach albo
    pełnych gumach - niezłe, niezłe.

    Lanza nie stwierdziłem. Fotek nie mam.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 7. Data: 2010-05-06 03:11:07
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Jasio wrote:
> [...]
    >
    > Akurat w poniedziałek przejeżdżałem koło zlotu traktorzystów.
    > Oko bielało na widok niektorych wynalazków. Na żelaznych kołach albo

    Prosze bardzo, z dzwiekiem
    http://www.youtube.com/watch?v=DAjJKOk02Vs&feature=r
    elated

    Tmek

  • 8. Data: 2010-05-06 17:02:55
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Monster wrote:
    > najwiekszy czy najmocniejszy?Mocniejszy będzie KTM 690 LC4
    > Największy-motocykl Wernera:-)

    Wychodzi, że największy pod względem pojemności jest DR800 (nie licząc
    Kefirowych 10-litrowych agro-wykopalisk), a najmocniejszy KTM 690.

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 9. Data: 2010-05-06 17:28:11
    Od: marusc <c...@g...pl>

    W dniu 2010-05-05 19:46, nalesnik pisze:
    > Witam,
    > tak z ciekawości : jaki największy, najmocniejszy singiel jeździ po
    > naszych drogach? DR800 ?

    Kiedyś czytałem artykuł o jakimś Niemcu, który zrobił motor z silnikiem
    od kutra. Pojemność chyba 3 litry?

    --
    Marek
    F650 Funduro