  • 1. Data: 2010-05-05 20:01:22
    Temat: Uszkodzenie chłodnicy od dzwona czy kamieni?
    Od: solo <s...@o...pl>

    Zastanawiam się nad zakupem moto, które ma dziwne uszkodzenie chłodnicy:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/306bbacae1
    b1da45.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7b302864b8
    8783a8.html

    Może ktoś się spotkał z czymś takim, bo sie zastanawiam czy to powstało
    po dzwonie i odbiciu błotnika i koła na chłodnicy czy od żwiru i kamieni
    wypadających spod koła. Co o tym sądzicie?

    Solo R1

  • 2. Data: 2010-05-05 21:29:29
    Temat: Re: Uszkodzenie chłodnicy od dzwona czy kamieni?
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    W dniu 2010-05-05 22:01, solo pisze:
    > Może ktoś się spotkał z czymś takim, bo sie zastanawiam czy to powstało
    > po dzwonie i odbiciu błotnika i koła na chłodnicy czy od żwiru i kamieni
    > wypadających spod koła. Co o tym sądzicie?
    Uszkodzenie w taki sposób raczej na kamienie nie wskazuje, kolektor też
    chyba dostał bo jakoś się na nim dziwnie światło załamuje.
    Nawet duże kamienie nie przelecą przez błotnik i nie palną w chłodnicę.
    A i mocowanie chłodnicy też jakby wygięte z prawej strony, no i ułożenie
    "wgniotów" wskazuje na to że zrobiło je cofające się koło (kierunek od
    góry w dół)

    można się nie zgodzić z moją teorią spiskową ;-)

    Pozdr.
    MB (redy)
    crf250x - na wydaniu

  • 3. Data: 2010-05-06 00:22:17
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    solo wrote:

    > ... czy to powstało
    > po dzwonie i odbiciu błotnika i koła na chłodnicy

    tak!

    > czy od żwiru i kamieni
    > wypadających spod koła.

    zartujesz ???

    PS:
    a co 'zeznaje' wlasciciel ???

    --
    T.F.

  • 4. Data: 2010-05-06 06:58:11
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    solo napisał(a):

    > Może ktoś się spotkał z czymś takim, bo sie zastanawiam czy to powstało
    > po dzwonie i odbiciu błotnika i koła na chłodnicy czy od żwiru i kamieni
    > wypadających spod koła.

    To chyba cegły spod koła wylatywały :-)

    --
    M.

  • 5. Data: 2010-05-06 19:24:16
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 5 Maj, 22:01, solo <s...@o...pl> wrote:

    > Może ktoś się spotkał z czymś takim, bo sie zastanawiam czy to powstało
    > po dzwonie i odbiciu błotnika i koła na chłodnicy czy od żwiru i kamieni
    > wypadających spod koła. Co o tym sądzicie?
    Od czasu spotkania z sarenka jestem w stanie juz wszystko zrozumiec
    (np. siersc pod zbiornikiem paliwa). Ale do rzeczy: nawet jesli drynda
    miala centralnego dzwona a lagi i polki (ew. rama) zostaly sprawdzone
    i naprawione/wymienione zgodnie ze sztuka to nie balbym sie tego
    egzemplarza. Gorzej jesli byl robiony na handel i lagi wyprostowano
    tyleoile. Wtedy moga miec owalizacje niewidzialna golym okiem. A to
    juz potencjalne problemy. O prawidlowych wymiarach polek, ramy czy osi
    glowki ramy nie wspominam. Weryfikacja jest dosc trudna/kosztowna przy
    dobrze zatuszowanej przeszlosci. Omijalbym chyba, ze wlasciciel wali
    kawe na lawe: bylo to, zrobione to i to, a to i to trzeba poprawic.

    pzdr, dr
    14/525

  • 6. Data: 2010-05-06 19:51:15
    Od: solo <s...@o...pl>

    Wielkie dzięki koledzy za wszystkie podpowiedzi. Też mi sie wydaje, ze
    to pozostałość po dzwonie wiec lepiej odpuścić i nie marnować czasu i
    nawiniętych kilometrów.

    Solo R1