  • 1. Data: 2011-07-03 07:52:52
    Temat: Namiot "motocyklowy"
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Może się ktoś pokusić z praktyki co warto / czego nie warto kupić ?
    Jak najlżejszy / najmniejszy po spakowaniu,
    czy taki, żeby motor wszedł do przedsionka :-) ?

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2011-07-04 08:25:23
    Temat: Re: Namiot "motocyklowy"
    Od: jesz <m...@w...pl>

    On 3 Lip, 09:52, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:
    > Mo e si kto pokusi z praktyki co warto / czego nie warto kupi ?
    > Jak najl ejszy / najmniejszy po spakowaniu,
    > czy taki, eby motor wszed do przedsionka :-) ?
    >
    > Pzdr
    >
    > JKK

    Polecam quechua T2 ultralight, chyba najmniejszy i najlżejszy choć nie
    najtańszy - prawie 400zł, ewentualnie zwykły T2, tańszy ale większy i
    cięższy

  • 3. Data: 2011-07-04 08:39:55
    Od: "Maciek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "J_K_K" napisał:

    > Może się ktoś pokusić z praktyki co warto / czego nie warto kupić ?
    > Jak najlżejszy / najmniejszy po spakowaniu,

    ja posiadam coś takiego:
    http://www.fjordnansen.com.pl/site/?mod=offers&kat=1
    &prod=505

    polecam szczerze. szybko się rozkłada i składa, lekki, niewielki po
    spakowaniu.
    cena może niezbyt atrakcyjna ale moim zdaniem warto.
    pozdrawiam
    Maciek

  • 4. Data: 2011-07-04 08:53:02
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-04 10:25, jesz pisze:

    > Polecam quechua T2 ultralight, chyba najmniejszy i najlżejszy choć nie
    > najtańszy - prawie 400zł, ewentualnie zwykły T2, tańszy ale większy i
    > cięższy

    Uzywam T3 UL, ma jedna wade. Wymaga odciagow.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 5. Data: 2011-07-04 10:11:58
    Od: amos <g...@g...com>

    On 4 Lip, 10:53, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Uzywam T3 UL, ma jedna wade. Wymaga odciagow.

    Takze uzytkuje T3 UL. Potwierdzam, bardzo fajne namioty, bardzo lekkie
    i male po zlozeniu. Powinien nadawac na moto gdzie rozmiar po zlozeniu
    jest dosc istotny.

    Nie jest jednak pozbawiony wad - moim zdaniem ma slaba wentylacje.
    Wlasnie szukam czegos jako zamiennika tego namiotu.

    --
    amos

  • 6. Data: 2011-07-04 10:34:02
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "amos" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Nie jest jednak pozbawiony wad - moim zdaniem ma slaba wentylacje.
    Wlasnie szukam czegos jako zamiennika tego namiotu.
    Przeglądając właśnie różne opinie nt. różnych namiotów,
    (np. ngt.pl) ten własnie parametr jest najczęściej podnoszony
    (oprócz niestaranności wykonania Campusa ;-).

    Z jednej strony nie ma się czemu dziwić, odkąd plastik zastąpił bawełnę,
    z drugiej - może oprócz większej ilości wywietrzników / wyjść,
    ktoś stosuje lepsze materiały / rozwiązania ?
    Ale bez przesady cenowej ;-)
    (czyli raczej góra do 1 000 PLN,
    a nie 6 000 PLN ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2011-07-04 11:39:21
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-04 12:34, J_K_K pisze:

    > Z jednej strony nie ma się czemu dziwić, odkąd plastik zastąpił bawełnę,
    > z drugiej - może oprócz większej ilości wywietrzników / wyjść,
    > ktoś stosuje lepsze materiały / rozwiązania ?

    Moze wystarczy sie myc czasami i unikac bobu ;-)
    Powazniej to nie zauwazylem problemow z wentylacja, ale ja to raczej do
    przekimania sie uzywam. Rano wylaze, pakuje i jade dalej :)

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 8. Data: 2011-07-04 11:52:47
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Powazniej to nie zauwazylem problemow z wentylacja, ale ja to raczej do
    > przekimania sie uzywam. Rano wylaze, pakuje i jade dalej :)

    Przeważnie piszą o wykroplonej wilgoci od spodu.
    Aczkolwiek znalazłem też takiego co w T2
    narzekał na przeciągi ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2011-07-04 12:32:58
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-04 12:11, amos pisze:

    > Wlasnie szukam czegos jako zamiennika tego namiotu.

    to jak juz znajdziesz i Ci bedzie stary i duszny namiot zawadzal - daj
    znac :)

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 10. Data: 2011-07-04 12:33:41
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-04 13:52, J_K_K pisze:

    > Przeważnie piszą o wykroplonej wilgoci od spodu.

    No ale jesli sie skrapla od spodu to musi byc spora roznica temperatur,
    czyli pewnie na zewnatrz bylo cholernie zimno. Jakby wywiewalo to by sie
    nie skraplalo bo w srodku byloby zimno jak w psiarni.
    Dobrze mi sie wydaje czy sa jakies namioty hajtek zupelnie inaczej
    reagujace ? :)

    pozdr
    newrom bez pojecia o nowosciach :)
    --