  • 1. Data: 2011-07-01 12:05:43
    Temat: [Piątkowo] Turki mają fantazję...
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=sLnvd0dcy-0&feature=p
    layer_embedded

    --

    morghul

  • 2. Data: 2011-07-01 12:57:01
    Temat: Re: [Piątkowo] Turki mają fantazję...
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-01 14:05:43 +0200, "morghul" <m...@t...pl> said:

    > http://www.youtube.com/watch?v=sLnvd0dcy-0&feature=p
    layer_embedded

    I to wszystko bez kasków! To jest piękny kraj wolności i swobody!

    de Fresz

  • 3. Data: 2011-07-01 13:41:39
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    On 2011-07-01 14:05:43 +0200, "morghul" <m...@t...pl> said:

    > http://www.youtube.com/watch?v=sLnvd0dcy-0&feature=p
    layer_embedded

    I to wszystko bez kasków! To jest piękny kraj wolności i swobody!

    =========

    Przeprowadź się.

  • 4. Data: 2011-07-01 14:01:11
    Temat: Re: [Pi?tkowo] Turki maj? fantazje...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-01, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Przeprowadź się.

    Ironi w tekscie to nie zauwazysz, ale nieksiazkowa pozycje juz tak ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-07-01 14:37:07
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-01 16:01:11 +0200, AZ <a...@g...com> said:

    > Ironi w tekscie to nie zauwazysz, ale nieksiazkowa pozycje juz tak ;-)

    Właśnie właśnie, jak to pisałem wciskałem krzesło z góry do zakrętu! ;-)

    de Fresz

  • 6. Data: 2011-07-01 16:32:35
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    On 2011-07-01, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Przeprowadź się.

    Ironi w tekscie to nie zauwazysz, ale nieksiazkowa pozycje juz tak ;-)

    ========

    Żartujesz? Podłożyłem się, żebyś mógł mi dopiec i zemścić się sam wiesz za
    co.

  • 7. Data: 2011-07-01 20:47:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-01, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Żartujesz? Podłożyłem się, żebyś mógł mi dopiec i zemścić się sam wiesz za
    > co.

    Ty to zawsze taki sztywny jestes?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-07-01 21:18:04
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    On 2011-07-01, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Żartujesz? Podłożyłem się, żebyś mógł mi dopiec i zemścić się sam wiesz za
    > co.

    Ty to zawsze taki sztywny jestes?

    ============

    Nie, rozluźniam się w zakrętach.

  • 9. Data: 2011-07-02 05:06:09
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Marcin N"
    Nie, rozluźniam się w zakrętach.

    Poczekaj jeszcze chwile - kolega AZ przymierza sie do GSXR'a. Dopiero beda
    jaja jak na nowej kozie zastosuje te swoje pozycje, a zeby zmienic jego
    przyzwyczajenia to trzeba bedzie duuuuuzzzzzzo szydery i jeszcze wiecej
    pracy.
    Wiec rozrywke bedziemy mieli zapewniona...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 10. Data: 2011-07-02 10:39:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-01 14:05, morghul pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=sLnvd0dcy-0&feature=p
    layer_embedded

    fajny Gixxer z pierwszej serii i wyluzowana Turczynka.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X