  • 1. Data: 2013-03-03 08:37:56
    Temat: Napisy w TVP2
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    W TVP2 niektóre (bardzo mało...) filmy można oglądać w wersji
    oryginalnej z napisami. Np. wczoraj tak nadawali Tożsamość Bourne'a.

    Niestety w UPC napisy są dostępne tylko w TVP2, a w TVP2 HD już nie.

    Jak jest u innych operatorów? Problem leży po stronie UPC czy to nadawca
    nie dodaje napisów do wersji HD?

    --
    J.R.

  • 2. Data: 2013-03-04 10:46:47
    Temat: Re: Napisy w TVP2
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 03 Mar 2013 08:37:56 +0100, "J.R." <j...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Niestety w UPC napisy są dostępne tylko w TVP2, a w TVP2 HD już nie.
    >
    >Jak jest u innych operatorów? Problem leży po stronie UPC czy to nadawca

    wczoraj niedziela 3.03 godz. 20:05 TVP 2 byl pasek, ze naziemnej
    cyfrowej mozna sobie wlaczyc sciezke oryginalna + napisy. Ja ogladalem
    z UPC analog - byl dubbing.

    mysle, ze operatory kablowi "gmeraja" w strumieniach i moge puscic lub
    nie puscic napisow, fonie - jak to ustawia tak bedzie.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2013-03-04 18:38:34
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    a...@p...pl pisze:

    > wczoraj niedziela 3.03 godz. 20:05 TVP 2 byl pasek, ze naziemnej
    > cyfrowej mozna sobie wlaczyc sciezke oryginalna + napisy. Ja ogladalem
    > z UPC analog - byl dubbing.

    Znaczy - lektor... W analogu to jasne, bo odbiorca nie ma wyboru.

    Ale jak jest w innych niż upc sieciach kablowych, względnie pakietach
    sat.? Na TVP2HD są napisy?

    Chciałbym wiedzieć, czy pretensje składać do upc czy do tvp.

    --
    J.R.

  • 4. Data: 2013-03-07 09:21:09
    Od: K <...@...c>

    W dniu 03-03-2013 08:37, J.R. pisze:
> [...]
    >
    > Niestety w UPC napisy są dostępne tylko w TVP2, a w TVP2 HD już nie.
    >
    > Jak jest u innych operatorów? Problem leży po stronie UPC czy to nadawca

    w N bylo to samo. byla oryginalna sciezka, ale nie bylo napisow. w
    pierwszej kolejnosci myslalem, ze napisy puszczaja przez telegazete (jak
    kiedys w analogu dla nieslyszacych). niestety w ence w tvp2hd nie ma
    teletekstu, poniewaz biora go z transpondera polszmaty, a polszmata z
    tego co slyszalem ciagnie tvp2hd z dvb-t i sle na satelite bez teletekstu.

  • 5. Data: 2013-03-07 09:50:45
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    K <...@...c> wrote:

> [...]
    > teletekstu, poniewaz biora go z transpondera polszmaty, a polszmata z
    > tego co slyszalem ciagnie tvp2hd z dvb-t i sle na satelite bez teletekstu.

    Historia z DVB-T była dawno i jest nieprawdą :-) Obecnie polskie kanały są
    transmitowane przez jednego nadawcę, a pozostali dzielą się sygnałem. Cost
    cutting.

  • 6. Data: 2013-03-07 11:22:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 07 Mar 2013 08:50:45 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Historia z DVB-T była dawno i jest nieprawdą :-) Obecnie polskie kanały są
    > transmitowane przez jednego nadawcę, a pozostali dzielą się sygnałem. Cost
    > cutting.

    Co nie znaczy, że dla każdego kanału jest to ten sam nadawca

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 7. Data: 2013-03-07 13:07:30
    Od: K <...@...c>

    W dniu 07-03-2013 11:22, Waldek Godel pisze:

    > Co nie znaczy, że dla każdego kanału jest to ten sam nadawca

    i nie zmienia faktu ze w ence w tvp2hd nie ma teletekstu i za ten stan
    rzeczy odpowiada polsat.

  • 8. Data: 2013-03-07 15:35:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Co nie znaczy, że dla każdego kanału jest to ten sam nadawca

    Są jeszcze zdublowane kanały? Naprawdę?

  • 9. Data: 2013-03-07 20:58:43
    Od: K <...@...c>

> [...]
    >
    > Niestety w UPC napisy są dostępne tylko w TVP2, a w TVP2 HD już nie.
    >
    > Jak jest u innych operatorów? Problem leży po stronie UPC czy to nadawca

    w tej chwili jest dokladnie ta sama sytuacja z dr. housem.

  • 10. Data: 2013-03-07 22:04:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 07 Mar 2013 14:35:25 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Są jeszcze zdublowane kanały? Naprawdę?

    Akurat są, ale ja nie o tym.
    Tylko o tym, że część kanałów leci z transponderów Polsatu, część enki a
    część Cyfry.