  • 11. Data: 2018-07-06 07:25:29
    Temat: Re: Navitel
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-07-05 o 23:47, Pszemol pisze:
    > Ja używam google maps offline - jeżdze właśnie po Islandii:)

    GM nauczyło się już wyznaczać trasę offline? Czy może po prostu używasz
    jak mapy?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 12. Data: 2018-07-06 16:56:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-07-2018 o 07:25, Mirek Ptak pisze:

    > GM nauczyło się już wyznaczać trasę offline? Czy może po prostu używasz
    > jak mapy?

    Od dawna możesz ściągnąć do offline kawałek mapy.
    Na nim działa wyznaczanie i nawigowanie.

  • 13. Data: 2018-07-07 18:17:43
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Mirek Ptak <n...@n...pl> wrote:

    > GM nauczyło się już wyznaczać trasę offline? Czy może po prostu używasz
    > jak mapy?

    Oczywiscie ze wyznacza trasy i w razie złego skrętu robi nową trasę na
    bieżąco. Nie wyznacza tras dla pieszego offline, czego czasami brakuje.

  • 14. Data: 2018-07-07 18:17:43
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No fakt, mozna.
    >
    > Ale jak sie chce "całą Europe" to juz troche danych wychodzi, i co
    > miesiac trzeba odswiezac :-)
    > Na jeden krotki urlop jednak starczy.

    Ściagasz co potrzebujesz, kasujesz resztę. Całej Europy nie potrzebujesz na
    raz bo jej nie objeździsz w jeden dzień. A przynajmniej masz aktualne mapy!

  • 15. Data: 2018-07-07 23:24:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 7 Jul 2018 16:17:43 -0000 (UTC), w <phqp37$thn$2@dont-email.me>, Pszemol
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Oczywiscie ze wyznacza trasy i w razie złego skrętu robi nową trasę na
    > bieżąco. Nie wyznacza tras dla pieszego offline, czego czasami brakuje.

    Wyznacza trasy offline? Od kiedy?

  • 16. Data: 2018-07-08 11:48:24
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > Wyznacza trasy offline? Od kiedy?

    Od wielu lat ich sam używam offline. Nie wiem kiedy zaczęli.
    Zdajesz się wątpić - czy to taki kłopot dla Ciebie sprawdzić jak to działa
    na swoim smartfonie?
    Ściągnij jakąś mapę np miasta, potem przełącz telefon w tryb samolotowy i
    uruchom google maps - wyznacz trasę i jedz! :)

  • 17. Data: 2018-07-08 12:11:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 8 Jul 2018 09:48:24 -0000 (UTC), w <phsml8$p48$1@dont-email.me>, Pszemol
    <P...@P...com> napisał(-a):

> [...]
    > Ściągnij jakąś mapę np miasta, potem przełącz telefon w tryb samolotowy i
    > uruchom google maps - wyznacz trasę i jedz! :)

    U mnie nie chce, przypuszczam że już nie aktualizuje się.

  • 18. Data: 2018-07-09 02:44:42
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > U mnie nie chce, przypuszczam że już nie aktualizuje się.

    Nie wiem jakiej staroci używasz, ale może działa tylko jest jakiś bug?
    Jakie masz objawy?
    Masz w ogóle w menu "Offline maps"?

    Oni czasem nie potrafią sprawnie rozpoznać brak połączenia z internetem. Na
    przykład gdy jestem za granicą i nie zezwalam na międzynarodowy roaming
    czyli transmisje danych są offline ale telefon jest połączony z siecią
    (można dzwonić, odbierać SMSy) Google czasami "myśli" że jest online tylko
    serwer się nie odzywa i mysli że wystarczy poczekać lub próbować ponownie.

    Wtedy warto przełączyć telefon w tryb samolotowy i uruchomic ponownie
    Googla - wtedy appka nie ma zbędnych wątpliwości co do istnienia połączenia
    i działa offline bez problemów.

  • 19. Data: 2018-07-09 10:17:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ściagasz co potrzebujesz, kasujesz resztę. Całej Europy nie
    >potrzebujesz na
    >raz bo jej nie objeździsz w jeden dzień. A przynajmniej masz aktualne
    >mapy!

    Jak masz 2 tygodnie urlopu i planujesz do Hiszpanii, to troche
    wychodzi ...

    A aktualne mapy - instalujesz Here i masz najaktualniejsze, nawet z
    takimi drogami, co dopiero beda :-)

    J.

  • 20. Data: 2018-07-09 10:50:04

    Mon, 9 Jul 2018 00:44:42 -0000 (UTC), w <phub5q$deh$1@dont-email.me>, Pszemol
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Nie wiem jakiej staroci używasz, ale może działa tylko jest jakiś bug?
    > Jakie masz objawy?
    > Masz w ogóle w menu "Offline maps"?

    Coś tam mam od offline, ale nie zagłębiałem się. Szkoda mi nawet czasu, bo i
    tak wymieniam telefon.