  • 1. Data: 2009-06-21 12:42:53
    Temat: Nero Express to syf. Co zamiast niego?
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Hej
    Zaczalem podejrzewac, ze mi nagrywaka pada, wiec stworzylem plik 4,35 GB i
    obliczylem jego md5.
    Potem nagralem plik na plyte programem Nero Express (z weryfikacja, ktora
    przebiegla prawidlowo).
    Nastepnie obliczylem md5 pliku z plyty korzystajac z nagrywarki i 2 napedow
    DVD.
    Md5 ze wszystkich napedow (3) jest takie samo, ale inne niz z dysku.
    Czyli Nero zle nagrywa pliki. Korzystalem z niego przez wiele lat na roznych
    nagrywarkach, plytach, komputerach, a tu taki numer. Nawet nie wiem ile plyt
    moge miec uszkodzonych, bo po nagraniu plikow (zawsze z werfikacja)
    kasowalem pliki z dysku.

    Co polecicie zamiast tego chlamu?

    lamer

  • 2. Data: 2009-06-21 12:51:14
    Temat: Re: Nero Express to syf. Co zamiast niego?
    Od: Brodi <m...@i...pl>

    lamer pisze:
> [...]
    > roznych nagrywarkach, plytach, komputerach, a tu taki numer. Nawet nie
    > wiem ile plyt moge miec uszkodzonych, bo po nagraniu plikow (zawsze z

    może masz uszkodzone RAMy ? podkręcasz procesorek ? częsty objaw

    Pobaw się ImgBurn

  • 3. Data: 2009-06-21 13:28:56
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Brodi" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    > może masz uszkodzone RAMy ? podkręcasz procesorek ? częsty objaw

    Gdyby miał uszkodzone moduły to md5 plików z płyt byłyby zupełnie inne.

  • 4. Data: 2009-06-21 13:29:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "lamer" <l...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    > Co polecicie zamiast tego chlamu?

    ja używam cdburnerxp. Jego wadą jest długie weryfikowanie płyt. :(

  • 5. Data: 2009-06-21 13:35:42
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Sunday 21 June 2009 15:28, qwerty wrote:
    > Gdyby miał uszkodzone moduły to md5 plików z płyt byłyby zupełnie inne.

    Ale właśnie o to chodzi, że OP nagrał plik na *jednej* płycie, a sprawdzał na trzech
    napędach.
    Dobrym testem byłoby nagranie tego samego pliku na tej samej nagrywarce za pomocą
    tego samego programu 3x. I wtedy porównać, czy nagrało się 3x tak samo, czy też za
    każdym razem inne sumy wychodzą.

    Co do weryfikacji przez Nero, to rzeczywiście wygląda że coś z nią nie tak, skoro
    program nie krzyczy, że źle...

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 6. Data: 2009-06-21 13:46:12
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    A poza tym?

  • 7. Data: 2009-06-21 14:02:16
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    > może masz uszkodzone RAMy ? podkręcasz procesorek ? częsty objaw

    Procka (ani niczego innego) nigdy nie podkręcałem. Jak sprawdzić RAMy?

    > Pobaw się ImgBurn

    Zobaczę, dzięki.

    lamer

  • 8. Data: 2009-06-21 14:05:00
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    lamer pisze:
> [...]
    > roznych nagrywarkach, plytach, komputerach, a tu taki numer. Nawet nie
    > wiem ile plyt moge miec uszkodzonych, bo po nagraniu plikow (zawsze z

    Witam
    Co to za nero, oryginał?
    Jaka wersja?
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-06-21 14:10:58
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Sunday 21 June 2009 16:02, lamer wrote:
    > Procka (ani niczego innego) nigdy nie podkręcałem. Jak sprawdzić RAMy?

    MEMTEST+

    Najłatwiej ściągnąć płytkę SystemRescueCD, uruchomić na niej komputer, wpisać
    "memtest" i oglądać co się dzieje.

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 10. Data: 2009-06-21 14:30:40
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Dawid" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    >Co to za nero, oryginał?
    >Jaka wersja?

    Oryginał dodany do nagrywarki Lite-On. Wersja 6.3.1.26.

    lamer